Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

400D en lens zijn gevallen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: 400D en lens zijn gevallen

    Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
    Oh maar zo bedoel ik het niet.
    Maar de moraalridders hier zeggen dat het niet kan om te liegen om voordeel te halen (frauderen dus) maar als de leverancier het doet is het geen probleem...

    Hoezo hypocriet?
    Nee, ge snapt het dus echt niet, ik ga het nog 1 keer proberen uit te leggen. In het geval dat ik tegen de leverancier zeg, hij is gevallen, en de leverancier zegt, niet erg, repareren we zo voor u, en u hoeft niks te betalen, is er niemand die liegt! is er dan een fraudeur???

    Comment


    • #62
      Re: 400D en lens zijn gevallen

      Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
      Oh maar zo bedoel ik het niet.
      Maar de moraalridders hier zeggen dat het niet kan om te liegen om voordeel te halen (frauderen dus) maar als de leverancier het doet is het geen probleem...

      Hoezo hypocriet?
      ??? de leverancier wordt er geen cent wijzer van !!!!!

      Comment


      • #63
        Re: 400D en lens zijn gevallen

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Nee, ge snapt het dus echt niet, ik ga het nog 1 keer proberen uit te leggen. In het geval dat ik tegen de leverancier zeg, hij is gevallen, en de leverancier zegt, niet erg, repareren we zo voor u, en u hoeft niks te betalen, is er niemand die liegt! is er dan een fraudeur???
        Nee dan niet... Maar breng jij je materiaal rechtstreeks naar de leverancier?
        En lees je garantievoorwaarden eens en wat staat er dan in?...

        Ook al geeft de leverancier z'n fiat dan nog fraudeert hij omdat hij z'n eigen geschreven contract (want dat is het) niet naleeft...
        Eerlijk naar andere klanten is het ook amper...

        Comment


        • #64
          Re: 400D en lens zijn gevallen

          Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
          Nee dan niet... Maar breng jij je materiaal rechtstreeks naar de leverancier?
          En lees je garantievoorwaarden eens en wat staat er dan in?...

          Ook al geeft de leverancier z'n fiat dan nog fraudeert hij omdat hij z'n eigen geschreven contract (want dat is het) niet naleeft...
          Eerlijk naar andere klanten is het ook amper...
          Stax,

          Toch niet, je vergist je schroomelijk.

          Al mijn cameras vallen onder de garantie van de producent. M'n leverancier is alleen maar een tussenpersoon qua verkoop, niet qua garantie.

          Je kunt ze dus direct naar de producent (service) zenden.

          Karel

          Comment


          • #65
            Re: 400D en lens zijn gevallen

            Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
            Stax,

            Toch niet, je vergist je schroomelijk.

            Al mijn cameras vallen onder de garantie van de producent. M'n leverancier is alleen maar een tussenpersoon qua verkoop, niet qua garantie.

            Je kunt ze dus direct naar de producent (service) zenden.

            Karel
            Ah ok, daar is mijn missing dan...
            Maar mag je dan je materiaal bij eender welke 'officiële dealer' binnenbrengen?

            Comment


            • #66
              Re: 400D en lens zijn gevallen

              Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
              Ah ok, daar is mijn missing dan...
              Maar mag je dan je materiaal bij eender welke 'officiële dealer' binnenbrengen?
              Natuurlijk, bij wie anders? Maar daar komt de aap uit de mouw: soms/vaak wordt je door je eigen dealer beter geholpen dan door een 'vreemde'. Want hij levert je material. Ikzelf koop "over de grens" dus dan is dat niet handig, via via.

              nb, ik zend ze direct, in mijn geval Nikon en Canon. Telefoontje vooraf doet wonderen. Inpakken en wegzenden.

              Karel

              Comment


              • #67
                Re: 400D en lens zijn gevallen

                @ Peekaa
                Ik probeer helemaal niemand iets aan te wrijven.
                Maar een raad die ik je kan geven: chill man, das beter voor je hart..

                Comment

                Working...
                X