Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot Kado voor vriendin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

    150 euro voor een prachtige serie is een koopje!
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #17
      Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

      Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
      Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik vraag voor een setje productfoto's zeker?

      150 euro voor wat ik op die site zie is gewoon al een cadeau op zich. Daar kan je al eens voor naar het verre Merelbeke rijden.
      Mijn gedacht.

      Het wordt hoe langer hoe gekker.

      Onlangs was er nog een topic op een ander forum waar gediscussieerd werd over de tarieven voor een huwelijksreportage.

      Daar vonden bepaalde personen € 250 een mooie verloning.

      Laat ons zeggen, dat ik daar een andere mening op na houdt.
      BD0808BE

      Comment


      • #18
        Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

        Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
        140 Euro die je overhoudt kan je ná de shoot een mooi horloge voor haar kopen én uitgebreid lunchen.
        140€ voor een horloge ??? En dan nog alle dagen onder uw voeten krijgen dat je te laat bent op de koop toe ( goe zot )...

        Doe uw vriendin een veel beter kado dan een fotoshoot. Koop haar zo'n aftrekdingske om de vensters te kuisen en een paar zeemvellen een pul van 5 liter simonis voor de auto en een paar reservezakken voor de stofzuiger...

        Een horloge, een fotoshoot ... tsssss ( mietjes )
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #19
          Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

          mensen mensen , plz

          die prijs is mss fair (ik ken er niet veel van), daar kan ik inkomen

          Maar misschien is het ook niet de bedoeling van te TS om zo professioneel te gaan. En daarom een iets goedkoper alternatief te zoeken waarbij de kwaliteit misschien iets minder is en minder sjiek. Ik denk dat trebs daar zelf ook kan inkomen. Aangezien ik zie dat het e gast is van 18 is 150euro verdorie veel geld. (ook voor mij oor)

          Ps: persoonlijk vind ik dat je idd leuke foto's kan maken met enkel een gloeilamp, enkel moet je creatiever zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat iedere modellenfotograaf zijn grief moet buitenzwieren.
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

          Comment


          • #20
            Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

            Wat is er aan de hand? Ik lees hier de raarste reacties de laatste dagen. Voor een niet meer dan correcte prijs van €150 heb je iets om trots op te zijn.
            Zoiets kan je voor €10 laten maken?
            [http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=190751

            of



            of



            om maar 3 werken te tonen van deze "belachelijk dure" fotograaf.

            Misschien is dit wel iets voor de shooters die voor een kratje Jupiler werken:




            Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
            Sorry mensen maar 150 euro voor een paar portretten vind ik belachelijk duur .Als u een beetje zoekt zijn er genoeg fotografen die dit voor n kratje jupiler willen doen,en als het even meezit komt u ook nog eens dronken thuis.

            Comment


            • #21
              Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

              persoonlijk vind ik dit nu nt echt goede voorbeelden

              http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=185026 ( deze vind ik beter om aan te tonen wat echt studiowerk kan)
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

              Comment


              • #22
                Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                Jens, bouch. Give me a call. The number is on the site.

                Thanks people for the support, it means a lot.

                Robert... my name-sake. My goodness... I really don't know what to say.
                except.. Call me, come talk to me I'll explain a few things in perfectly clear Dutch. Maybe the light will shine on you and you'll realise that this is not one big jolly. This is real life with real costs.
                Your comment is very depressing to read. Not that someone will do it for a crate of beer, but the way you totally destroy the effort, skills, risks, responsibly, costs, etc etc that us professional photographers put ourselves up to every day.

                I'm really touched that people here who know me have jumped up and commented on my behalf. If I'd just sat down and read your comment, Robert. I really don't know what my reaction would have been. I've had a tough day as that professional photographer who over charges people and then to be greeted by that. From a total stranger.

                I've been labeled as arrogant by some here, is it any wonder? I can assure you my comment would have been of the sufficient strength to probably get me a P-ban here and maybe even my IP address withdrawn by my provider.

                Yes, I'm rather upset. Angry? no. Disappointed, yes.

                Have a good evening Robert. You've f*cked up mine.

                Rob.
                trebs
                photographer

                Comment


                • #23
                  Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                  Buiten de kosten voor de foto's nemen zelf komen er nog wel meer kosten bij kijken. Verder betaalt een zelfstandige voor zijn versie Photoshop, wat van heel veel mensen denk ik niet gezegd kan worden ...
                  Een zelfstandige krijgt geen "goedkope" ziektekostenverzekering zoals een "gewone" werknemer. Is een zelfstandig ondernemer ziek -> geen inkomsten. Pensioenregeling? zelf voor zorgen, geen werkgever die premie voor je afdraagt. En net als iedereen heb je gewoon je huis te betalen en je eten en je bent afhankelijk van opdrachten. Geen opdracht -> geen inkomsten. Werk je voor een baas en hij heeft het wat stiller? geen nood, je salaris wordt betaald. Ook deze risico's moeten meegecalculeerd worden in de prijs maar dat wordt heel vaak vergeten.

                  Gr. Xarder

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                    Buiten de kosten voor de foto's nemen zelf komen er nog wel meer kosten bij kijken. Verder betaalt een zelfstandige voor zijn versie Photoshop, wat van heel veel mensen denk ik niet gezegd kan worden ...
                    Een zelfstandige krijgt geen "goedkope" ziektekostenverzekering zoals een "gewone" werknemer. Is een zelfstandig ondernemer ziek -> geen inkomsten. Pensioenregeling? zelf voor zorgen, geen werkgever die premie voor je afdraagt. En net als iedereen heb je gewoon je huis te betalen en je eten en je bent afhankelijk van opdrachten. Geen opdracht -> geen inkomsten. Werk je voor een baas en hij heeft het wat stiller? geen nood, je salaris wordt betaald. Ook deze risico's moeten meegecalculeerd worden in de prijs maar dat wordt heel vaak vergeten.

                    Gr. Xarder
                    Always same ****, people want everything for free, but want to earn big money themself.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                      Phew, wat een heisa!

                      Bedankt aan de mensen die hier naar www.madeup.be verwijzen, jullie hebben smaak (grapje, we REALLY appreciate it!)

                      Jens zal zelf wel uitmaken of het binnen zijn budget past of niet zeker?

                      En voor al wie ons te duur vindt is een setje pasfoto's mss een optie?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                        Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                        Sorry mensen maar 150 euro voor een paar portretten vind ik belachelijk duur .Als u een beetje zoekt zijn er genoeg fotografen die dit voor n kratje jupiler willen doen,en als het even meezit komt u ook nog eens dronken thuis.
                        Komaan man, meen je dat nu????
                        Djeezs, tis precies of alles deze dagen voorniks moet zijn.
                        Wil je een portret in een studio en wat mensen die er wat van kennen, dan moet je betalen. En deze prijs vind ik NIET duur. Als je een studio moet huren kost je dat al gauw 50-100€, dan nog visagiste erbij en je materiaal en tijd.............
                        Dan werkt ie bijna als voor niks !!!!!
                        (of denk je dat de kaboutertjes zijn studio hebben betaald en zijn materiaal??)



                        Glenn
                        Mijn site...
                        vandaelefotografie.be
                        * BD0916BE *

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                          Total makeover ? ~€150-250
                          The joy on the client's face when seeing the results ? Priceless.

                          just one example of before/after

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                            Ik denk dat we uren kunnen "proberen" blijven uitleggen aan "bepaalde" mensen dat iedere ambacht zijn specifieke prijsklasse kent.

                            De prijzen die Inge en Rob hanteren voor hun "Made-Up" sessies zijn op dit moment de goedkoopste van België.

                            Bongo Box fotosessie kost je € 79,90 - hiervoor krijg je een in-uit sessie bij de plaatselijk (met alle respect) fotograaf. Visagie is niet inbegrepen en met een beetje geluk is de mens een beetje creatief gezind.

                            Boek je een sessie bij "Made-Up" betaal je meer in vergelijking maar de ervaring van Inge en Rob + de creatieve "gegarandeerde" resultaten zouden voor mij alvast de reden zijn om bij hun te gaan.


                            (PS, ik verdien niets extra door hier voor hun "reclame" te maken)
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                              in de showcase staan zat fotografen die professioneel werk afleveren maar niet de intentie hebben om daar financieel beter van te worden. Voor vele mensen is 150 Euro juist een obstakel. Waarom gewoon niet als BD lid aankloppen bij deze groep die telkens weer bewijst dat je met bescheiden middelen topwerk aflevert .Wedden dat óók zij een serie wow-foto's kunnen maken voor veel minder geld.Persoonlijk haal ik meer kick om juist bij deze groep mn foto's te laten maken. je helpt elkaar daar toch mee vooruit ? En kom nou niet aan met het verhaal dat je alleen met een compleet ingerichte studio's topfoto's kunt afleveren.Laat me alsjeblieft niet lachen zeg,stelletje amateurs ! (dat laatste bedoel ik niet persoonlijk he )
                              ...zonder camera maak je de beste foto's...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                                Mannekes... Als je 150 euro al te veel vind om een vriendin zulke kwaliteit van shoot kado te doen, jeez?
                                Kijk eens bij deze man zijn prijslijstje , and think again.
                                Website http://www.kristofpattyn.be

                                a lotta canonstuff

                                Comment

                                Working...
                                X