Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De ene zal hem(Kenneth) overbelicht vinden. de ander zal misschien het jammer vinden met Kenneth een andere huidstint(door belichting?) heeft als Alizé...
maarre.
IK VIND HET SUPER
:-)
Prachtig dat Alizé er zo uit springt
Complimenten
Ik vind de overbelichting helemaal niet erg. Hierdoor springt Alizé er inderdaad uit en wordt je oog er als het ware naartoe getrokken. Een hele mooie foto!
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
... de ander zal misschien het jammer vinden met Kenneth een andere huidstint(door belichting?) heeft als Alizé...
Het maakt echter wel dat ze beiden opvallen...
Alizé valt voor mij gewoon meer op door het oogcontact met de lens, en niet zo zeer door de belichting. De compo mooi open gelaten voor Kenneth... het zaakje (de foto) zit gewoon smaakvol en doordacht in elkaar.
One single diffused flash? Impressive. I would sure appreciate some extra info. Was it behind the couple's back? pointed towards a white wall and thus bouncing off it?
I like the effect of the glare.
Greetz Kristof.
Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattynBekijk bericht
One single diffused flash? Impressive. I would sure appreciate some extra info. Was it behind the couple's back? pointed towards a white wall and thus bouncing off it?
I like the effect of the glare.
Greetz Kristof.
This helps a lot! That's one hell of an idea that tip wall. Whenever one is in a sticky situation lightingwise, one could rely on one of those enlightening notesticks.
You rock!
Comment