Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-AUTO-MOTOR safari 29/6 UPDATE OP PAG. 7 !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Nadat men mij op dit topic heeft gewezen, heb ik het toch maar eens doorgelezen. En..... het lijkt me wel wat.
    Het enige probleem(pje) is dat tegen die tijd de tennistoernooien weer zijn begonnen en op zondag altijd de finales plaatsvinden (moet ik die natuurlijk wel zien te halen ) en dat de vader van Erik jarig is. Bovendien zitten wij het weekend erop in Friesland.
    Kortom, ik wil wel, maar ik moet nog even serieus overleg plegen. Laat anders even weten wanneer de inschrijving sluit.
    Als we komen, wil ik wel een deel van de rit op de motor doorbrengen.

    Jacki

    ps. Wel zou ik graag een keer Sammeke en Girly ontmoeten en dit is zo te lezen dé kans .
    Meer foto's op Mukblog

    Comment


    • #47
      Nou Jacki, bij iedere SD dag leren we elkaar wat beter kennen en aprecieren.

      Ook hier gaan we er een speciale dag van maken, ontspannen, vrij, ongedwongen en interesante plaatsen bezoeken, maar vooral een gewone fijne dag.

      Tuurlijk ben je van harte welkom, zeker om eens mee te kunnen rijden op een motor, als je dat nog nooit gedaan hebt weet je echt niet wat je allemaal overkomt, de vrijheid, wind, reuk, je zweeft als het ware door de natuur, je moet het eens gedaan hebben om het te kunnen bevatten.

      Als de BD'ers maar niet beginnen te vechten om erop te mogen en eraf te moeten

      Inschrijven hoeft niet echt (is wel gemakkelijk voor mij), wel voor het eten.

      Ik zet je wel even op de lijst onder voorbehoud en laat maar iets weten wanneer je zeker bent.

      De groeten

      Comment


      • #48
        Ik ga ook mee de 29ste. (als ik tegen dan al fotokes durf maken met diene D30 ... )

        Enneuh, normaal kom ik met de wagen, maar als er op diene Duc monster nog plaats is (en mijn madam komt niet mee) ..... Moet alleen effe zien of ik nog een helm heb.

        En hoe zit het met het materiaal ? Kan dat mee in een wagen ?

        O ja, wat is er voorzien voor het eten ?

        Comment


        • #49
          Is genoteerd Tom

          Betreft uw voorkeur, te bespreken met de "driver", en we zullen trachten om alle wensen van de BD'ers in vervulling te laten gaan

          Materiaal deponeren; is voorzien in een "bezemwagen".

          Eten is a-la-carte, buikje rond

          Comment


          • #50
            'bezemwagen' ... is da nie voor borstels enz ....
            Btw, we hoeven niet echt aan de rechteroever te blijven hoor. Op de linkeroever is er ook wat te zien. Ik ken nl die omstreken ...

            Maar we zullen beginnen met de rechterkant.

            Comment


            • #51
              We zullen al véél te doen hebben op de rechteroever, de LO is voor een andere keer?

              De bedoeling is dat we ook voldoende tijd nemen om fotok's te trekken

              Comment


              • #52
                Bij ons in de buurt is een betaalbaar gezellig restaurantje (Scaldiano of Scaldiana) waar je lekker ribbekes, scampi's of iets anders kan nuttigen.
                Daar kan best nen hele hoop volk binnen.
                Het is gelegen in Bazel, aan de Schelde (meerbepaald de veerboot Kallebeek). Het is op 13km van Antwerpen.

                Als je niets anders vindt, is dit een leuke eettent, waar je gezien het kader nog wat fotokes kan nemen/trekken/schieten.

                Is maar een voorstel hee mensen ....

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Tom
                  'bezemwagen' ... is da nie voor borstels enz ....
                  Btw, we hoeven niet echt aan de rechteroever te blijven hoor. Op de linkeroever is er ook wat te zien. Ik ken nl die omstreken ...

                  Maar we zullen beginnen met de rechterkant.
                  Ge moogt gerust eens een BD moto auto day organiseren op de linker oever, hier is idd ook veel moois te zien .

                  Mss kan ik dan ook mee, want heb nu wel heel veel spijt dat het samen valt met werchter

                  Groeten,
                  Kristof

                  Comment


                  • #54
                    @ kristof

                    Ik vindt het ook erg

                    Een auto-motor SD dag per jaar zal wel genoeg zijn denk ik, afhankelijk de afloop van 29/06, zien we volgend jaar wel, waar? Er zijn zoveel mooie plekken in vlaanderen EN in Nederland (Jacki )

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by teddy-bear
                      Een auto-motor SD dag per jaar zal wel genoeg zijn denk ik, afhankelijk de afloop van 29/06, zien we volgend jaar wel, waar? Er zijn zoveel mooie plekken in vlaanderen
                      En in Nederland ook

                      Jacki
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #56
                        Hi,

                        29 juni staat genoteerd in mijn agenda.

                        Prima dat de uitrustingen in een wagen meekunnen. In de haven zijn verschillende kasseistroken en overwegen. Daar kan het nogal hobbelig worden.

                        Het aantal lokaties lijkt mij ideaal. Voor de totale rit door de haven (noord via Scheldelaan - zuid via Noorderlaan) heb ik twee zondagnamiddagen nodig gehad, en niet meer dan 5 à 10 minuten per lokatie blijven hangen.

                        Tot dan,
                        Peter
                        2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                        gspep.smugmug.com & steendorp.info

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Jacki

                          ps. Wel zou ik graag een keer Sammeke en Girly ontmoeten en dit is zo te lezen dé kans .

                          LOL

                          Jaaaa, er zijn al een paar shootings geweest, nietwaar ...
                          Deze zou idd de eerste zijn waaraan we deelnemen; we zien er écht naar uit!!!

                          BTW teddy ... noch Girly, nog ikke beschikken over een helm
                          't Is maar dat we dat effe weten, nietwaar?!
                          Sam greetzzzzzzz U
                          -------------------------------------------
                          Never apologize for showing feeling.
                          When you do so, you apologize for the truth.
                          -------------------------------------------
                          Canon Stuff

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Jacki
                            Nadat men mij op dit topic heeft gewezen, heb ik het toch maar eens doorgelezen. En..... het lijkt me wel wat.
                            Het enige probleem(pje) is dat tegen die tijd de tennistoernooien weer zijn begonnen en op zondag altijd de finales plaatsvinden (moet ik die natuurlijk wel zien te halen ) en dat de vader van Erik jarig is. Bovendien zitten wij het weekend erop in Friesland.
                            Kortom, ik wil wel, maar ik moet nog even serieus overleg plegen. Laat anders even weten wanneer de inschrijving sluit.
                            Als we komen, wil ik wel een deel van de rit op de motor doorbrengen.

                            Jacki

                            ps. Wel zou ik graag een keer Sammeke en Girly ontmoeten en dit is zo te lezen dé kans .
                            Yep Jacki, dan is dit dé kans
                            Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                            -------------------------------------------
                            Girly
                            --------------------------
                            Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                            --------------------------

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Girly
                              ps. Wel zou ik graag een keer Sammeke en Girly ontmoeten en dit is zo te lezen dé kans .
                              Yep Jacki, dan is dit dé kans
                              Helaas is de kans dat wij gaan niet zo heel groot , maar hopelijk lukt het nog, en anders komen er beslist nog andere shootings

                              Jacki
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment


                              • #60
                                @GSPeP

                                Het is onze bedoeling niet dat we gans de haven en omgeving gaan bezoeken

                                De bedoeling van deze SD safari, is eens op een andere wijze aan fotoshooting doen en mede dank zij het huwelijk auto-motor treffen.

                                Het is ook gewoon een interesante "gezellige" dag, samen met mensen die zich gebonden voelen door onze fantastische hobby....
                                (niet te onderschatten het véle plezier na die dag HIER op BD )

                                De diverse stops-onderweg (nog te bepalen en zelf nog eens eerst gaan kijken) zal de shootingstijd gelimiteerd worden tot max. 15 min, en afhankelijk van de toevallige gebeurtenissen en ontmoetingen, v.b.een "volle" zeesluis is interesanter dan een "lege"...

                                Om een shooing day te organiseren is "SKY the limmit", wel belangrijk is de gangbare regels van "het huis" te respecteren.

                                In de toekomst zie ik (en alle leden) uit naar de diverse voorstellingen van locatie's, voor SD's van leden.
                                Naast het bezoeken van natuurlijke en/of historische plaatsen, zullen er nog leden zijn die zeer interesante voorstellen kunnen doen.
                                Ik denk aan bedrijven, privé locatie's, viegveld, enz. noem maar op...

                                Ja, ja, er staat ons nog wat te wachten hier op BD

                                @sammeke en girly
                                Komt dik in orde hoor

                                @Jacky
                                Vlaanderen EN Nederland = terrecht aangepast







                                Comment

                                Working...
                                X