Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-AUTO-MOTOR safari 29/6 UPDATE OP PAG. 7 !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by teddy-bear
    Ja, neen, 'k weet nie, mischien

    Voor mij speelt het niet zo een rol, ik besef dat het een moeilijke periode is en allicht zijn er steeds mensen die op een bepaalde datum niet kunnen komen...

    Allez... wat denken julie dan van 21 juni of van 12 juli

    Het is toch belangrijk voor iedereen dat we op korte tijd een datum vastleggen...

    Uw mening graag en voorkeur
    Deze twee dagen zouden voor ons wel gaan

    Groeten,
    Kristof en Ann

    Comment


    • #32
      Het maakt niet uit welke datum - die van juni of juli: beiden passen ons
      Dus, van ons komt ge nog niet af

      Hoewel, als het op een zaterdag doorgaat, dan wordt het moeilijker voor ons (soms moeten we op zaterdag werken!!!)
      voorkeur gaat dan toch uit naar zondag 29 juni; anders zullen we ons moeten zien te arrangeren en wisselen met collega's - voor Girly wordt dat een karwei
      Sam greetzzzzzzz U
      -------------------------------------------
      Never apologize for showing feeling.
      When you do so, you apologize for the truth.
      -------------------------------------------
      Canon Stuff

      Comment


      • #33
        Joepieee een Fanta motto..

        Comment


        • #34
          Wegens vakantiewerk kan ik de 12e ook niet van de partij zijn. Ik denk dat voor de meesten de zondag waarschijnlijk de gemakkelijkste dag is. 21 juni dan kan ik wel. Moest dit niet lukken ... tja dan zal ik eens aan jullie denken als ik de 29e in het zonnetje in Werchter lig
          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #35
            Voor mij mag het 29 juni blijven hoor! Ik moet namelijk 's zaterdags werken En 12 juli is veel te kort bij de uitgetelde geboortedag van mijn 2de zoontje of 1ste dochtertje
            Peter
            Turn beauty inside out!

            Canon Stuff

            http://users.telenet.be/Drah/

            Comment


            • #36
              Hallo Teddybear
              29 Juni is voor mij de enigste dag dat ik mee kan
              en mijn vrouw gaat ook mee (Coby)
              Groetjes NoName & Coby
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #37
                hey, ik wil ook wel mee..

                graag als kandidaat duozitter, maar als er mensen zijn die eens dolgraag met de moto willen meerijden, dan wil ik mijn plaatsje ook wel afstaan voor een plaatsje in een van de busjes
                een helm kan ik wss zelf wel lenen van iemand.

                de 3 vooropgestelde data zijn alledrie goed voor mij
                Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                Comment


                • #38
                  Hallo teddy-bear,

                  een mooi initiatief, dat ik zeker mee wil doen, maar ook ik heb geen motor, wel een monovolume wagen met nog vier plaatsen beschikbaar.
                  ! Tip: indien er interesse is kan je nog even een kleine pitstop houden bij de molen in Berendrecht deze zou perfect kunnen passen tussen de rit van zeesluizen naar metropolis.
                  De molen is normaal in het weekend in werking en kan bezocht worden er is ook de gelegenheid om een kopje koffie met een pannenkoek of iets frisser te verkrijgen, een foto van de molen vind je hier wel even naar onder scrollen: http://www.berendrechtonline.be/f_en_w_route/f_en_w_route.htm
                  indien geen interesse geen probleem het is maar een voorstel hé.

                  digiron

                  Comment


                  • #39
                    Sign me in zou ik zeggen, kom met Duc monster of Trike, maar dat zie ik tegen die tijd wel Enne bij regen zal ik helaas verstek laten gaan... ps, op beiden zijn nog een plaatsje vrij.
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Triker
                      Sign me in zou ik zeggen, kom met Duc monster of Trike, maar dat zie ik tegen die tijd wel Enne bij regen zal ik helaas verstek laten gaan... ps, op beiden zijn nog een plaatsje vrij.
                      Ik zat al een beetje op U te wachten

                      W.O.W. En mischien met een TRIKE, dat is ook nog eens wat anders hé!!!

                      't ja man "regen" wij motorrijders weten er alles van hé

                      Comment


                      • #41
                        Lexieke ook maar met de bus van Jaja hoop ik ;-)... Ik pas mij aan naar de datum maar het liefst voor mij in juli...

                        Groetjes,
                        Lexieke
                        .:www.shadowarts.be:.

                        Comment


                        • #42
                          Op 29/06 zal ik helaas verstek moeten laten gaan, is namelijk onze 8ste huwelijksverjaardag en anders krijg ik miserie met moeder de vrouw
                          --
                          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                          Comment


                          • #43

                            Was niet de bedoeling, sorry Jmonadap
                            Hallo Teddybear,

                            Zag dit vandaag pas!

                            Zelf heb ik niet zoveel met motors, itt fiets liever zelf!
                            Twee SD's, zou misschien wel zo grappig zijn geweest! In ieder geval nog niet eerder vetoond.
                            Alvast heel veel plezier toegewenst!!

                            Jan
                            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                            Comment


                            • #44
                              Hey Teddy-bear,

                              Dit lijkt mij wel wat. Onder voorbehoud schrijf ik mij in + avondeten ,het is nog wat vroeg om dit met zekerheid te bevestigen maar kzal deze datum in mijn agenda noteren .
                              Ik kom met de moto en heb momenteel geen tweede helm + er is wel plaats vrij voor een duo.
                              ps: als tkan (indien mogelijk) liefst een resto met (zicht op) parking .

                              Groetjes Luc (scorpio)

                              Comment


                              • #45
                                Spijtig voor Kristof&vriendin en Sven

                                Goed voor alle anderen "en we gaan er een lap op geven, hé"

                                Comment

                                Working...
                                X