Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Contractbreuk?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Contractbreuk?

    Oorspronkelijk geplaatst door El Grande Bekijk bericht
    @ Kanter: In jouw plaats zou ik niet gaan. Je hebt dan wel al wat foto's ge-upload en daar waarschijnlijk nog niet voor betaald gekregen. Waarom nog meer tijd aan zulke mensen spenderen.
    Indien de uploads al wel betaald zijn kan je hen wel vragen waarom de wijziging van afspraak. Misschien berust het op een misverstand of mistevredenheid.

    Mja, ben ook aan het denken van niet te gaan, want ik krijg nl helemaal geen antwoord terwijl die er normaal gezien snel komt...


    Nog even afwachten en mss zoals Rudy zegt het bekend maken om andere potentiële slachtoffers te waarschuwen

    Comment


    • #17
      Re: Contractbreuk?

      Of wat je ook kunt doen (om verwijten van hun kant enigszins te voorkomen) is wel gaan en de shoot doen, maar niet uploaden. Dan heb je in ieder geval (indien je dit niet dagelijks voor je beroep doet) een mooie oefening erbij.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #18
        Re: Contractbreuk?

        Ik zou ook gaan en die shoot doen maar de foto's niet afgeven zolang het niet gecorrigeerd is.
        Dan heb jij zekers geen contractbreuk gedaan en hebben zij niets zonder er de correcte prijs voor te betalen.
        Eerlijk toch?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Contractbreuk?

          Oorspronkelijk geplaatst door Rouwkema Bekijk bericht
          Een mondelinge overeenkomst is ook een rechtsgeldige overeenkomst hoor. Het probleem is dan alleen dat het snel in een welles/nietes discussie kan uitlopen als er geen getuigen zijn
          Dat heb ik in de lessen handelsrecht inderdaad ook vernomen maar leek mij toen al vrij onhaalbaar in een rechtzaak.
          Probleem is te bewijzen dat er een mondelinge overeenkomst was.
          Je staat sterk als er een derde partij aanwezig was, eentje die niet tot beide partijen behoort. bvb het model dat in de studio zou staan die jij zou vastleggen...
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

          Comment


          • #20
            Re: Contractbreuk?

            Wel,

            uiteindelijk toch reactie gekregen deze morgen en correcte prijs is via fax en mail aangekomen.


            Nu natuurlijk hopen dat ik dat ook effectief uitbetaald krijg


            Ik houd jullie op de hoogte!!!

            Bedankt voor de reacties!
            Last edited by Kanter; 14 november 2007, 09:52.

            Comment

            Working...
            X