Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier zijn mensen die er negatieve ervaringen mee hebben maar ik heb er enkel een goede ervaring mee.
Een vriend van me had me deze zaak aangeraden, hij was er zeer tevreden over. Ik bestelde me er een 50mm 1.8 (met zonnekap) die daar op dat moment het goedkoopste was. Ik bestelde online, kreeg een mail ter bevestiging en kon dus daarna mijn materiaal gaan ophalen. Je kan het ook thuis laten leveren maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ik Heb het eventjes nagekeken, en ik vind de prijzen nogal hoog.
vb de EF-S 10 -22 lens van conon kost er 100 euro meer dan bij konijn.
Het is zoals bij iedere shop; met sommige artikkelen zijn ze wat goedkoper en met andere dan weer niet. Zo zie je maar dat je best even kan kontroleren waar je wat koopt.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment