Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zin of onzin van Fotodiscussie (extra )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zin of onzin van Fotodiscussie (extra )

Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk bericht
    ...toch naar dicussie komt lezen was het misschien fijn uw mening te geven ,....
    Galamus, ik kom bijna dagelijks effe kijken op Fotodiscussie en Fotodiscussie extra. Natuurlijk reageer ik niet op alle foto's, dat kan ook niet als je echt iets zinnigs wilt vertellen, Kan wel foto's diepgaand analyseren maar niet elke foto leent zich daarvoor.Voor mij zegt een goede foto nog steeds meer dan 1000 woorden. Maar 1000 woorden maken nog steeds geen goede foto. Als we maar wat uit onze duim zitten te kletsen als reactie op een foto dan doen we de fotograaf/maker er geen plezier mee. Dus ben ik voorstander van uitsluitend gefundeerde, eerlijke argumenten /commentaren op de foto's. En dat is niet makkelijk om voor elke foto te doen.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
      Galamus, ik kom bijna dagelijks effe kijken op Fotodiscussie en Fotodiscussie extra. Natuurlijk reageer ik niet op alle foto's, dat kan ook niet als je echt iets zinnigs wilt vertellen, Kan wel foto's diepgaand analyseren maar niet elke foto leent zich daarvoor.Voor mij zegt een goede foto nog steeds meer dan 1000 woorden. Maar 1000 woorden maken nog steeds geen goede foto. Als we maar wat uit onze duim zitten te kletsen als reactie op een foto dan doen we de fotograaf/maker er geen plezier mee. Dus ben ik voorstander van uitsluitend gefundeerde, eerlijke argumenten /commentaren op de foto's. En dat is niet makkelijk om voor elke foto te doen.....
      alles becomentarieren kan niemand ,maar mensen met weinig ervaring die een eerlijke mening neerpennen zuigen dat ook niet uit hun duim ,je post in discussie om raad te krijgen , 1 welgemeend commentaar van een andere beginner is beter dan helemaal géén ,mijns inziens

Comment

Maar een welgemeend commentaar is niet steeds een correct commentaar ...

We zullen er nog niet zo snel uit zijn.
        Maar ik begrijp je standpunt wel.

Comment

Men mag vooral niet denken dat wanneer men geen reactie krijgt dat de inbreng belangloos is.
          Zo is het op ieder forum, bvb een forum over filosofie. Men krijgt er ook niet altijd respons, daarom is de inbreng niet negatief.
          Er zijn veel lezers maar weinig die schrijven. Zo ook in een forum fotografie (veronderstel ik)
          Ik ben hier nog volledig nieuw.
          Over compositie weet ik wel een ander gezien ik lessen in teken- en kunstschilderen heb gevolgd. Bovendien moet ik als einde zeventigjarige mij nog veel herinneren en veel bijbenen ik voel mij dus een volledig beginner.
          Ik ben een volledige leek om gegevens op te slaan in mijn camera én deze dan bovendien nog te kunnen posten in ons forum.
          Vooreerst blijf ik lezen en leren uit de ervaringen van de forumgangers, (waarvoor dank) om achteraf mij te gewagen om te posten.
          Met als forumganger mij te bedenken dat het niet de moderators zijn die een forum boeiend maken doch wel de forumgangers zelf. Met tijd zal ik mijn steentje pogen bij te dragen.

Comment

Working...
          X