Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op pad met zaag en sloophamer ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik niet, wij hebben een kat en een muisje, en het was maar een voorbeeld.
    Maar ik gebruik een nep muis, als ik een foto van de kat wil maken en geen PS /PSP met een muis



    "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
    Member of Han Fan Clan
    Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

    Comment


    • #17
      Oh ik had nml een foto van mijn hond MET vogeltje op zich naar iemand van BD toegestuurd van de week , dacht al hoe weet jij dat nou

      wat een leuk katje, daar zou ik echt de hele dag foto s van maken !!!

      Comment


      • #18
        Originally posted by marjo
        Heeee dat van die hond en dat vogeltje komt me wel vaag bekend voor Toevallig iemand gesproken die daar was ingetrapt HV
        Ja 30 dagen geleden

        Marjo, post die foto eens als een voorbeeld.
        "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
        Member of Han Fan Clan
        Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

        Comment


        • #19
          Originally posted by HV
          Ik niet, wij hebben een kat en een muisje, en het was maar een voorbeeld.
          Maar ik gebruik een nep muis, als ik een foto van de kat wil maken en geen PS /PSP met een muis


          Hee mijn kat
          Maaike

          This is your life and it's ending one minute at a time.

          Fight Club

          Comment


          • #20
            mijn webspace bij de provider en mijn ftp programma hebben nog ruzie met elkaar dus lukt me nog steeds niet maar wordt aan gewerkt
            Foto van de week had iemand anders voor me gepost

            Comment


            • #21
              Oh nu snap ik ook die Jiskefet foto

              Comment


              • #22
                Originally posted by marjo
                Oei oei kijk ik toch even in Pieter zijn New York City in winter album en wat kom ik daar tegen
                http://www.pbase.com/image/13803133
                LOL
                Waren jullie er echt mee weg?
                Nee, als ik dat kon, dan had ik wel in de filmindustrie of zoiets gezeten.

                De foto is dus genomen in de Lower East Side, niet zo ver van de Manhattan Bridge (de blauw-witte). Het is een uithoekje van Chinatown.
                Pieter
                --
                Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                Comment


                • #23
                  onschuldige beginners zoals ik geloven alles hoor

                  Comment


                  • #24
                    Leuk, maar wel 30 dagen te laat

                    Ik probeer er vanuit te gaan dat er géén PS bestaat. De kunst is om foto's juist te nemen op het moment zelf, en geen uren/dagen later.

                    Natuurlijk kan het perfect gebruikt worden om details te verbeteren.
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #25
                      LOL
                      Waren jullie er echt mee weg?
                      Nee, als ik dat kon, dan had ik wel in de filmindustrie of zoiets gezeten.

                      De foto is dus genomen in de Lower East Side, niet zo ver van de Manhattan Bridge (de blauw-witte). Het is een uithoekje van Chinatown.
                      ziedetsé!! als ik dan eens buitenkom onthou ik het wel goed hoor!!!

                      Giant Pat
                      Do or Do Not - There is no try ...
                      www.giantpat.be

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by giantpat

                        ziedetsé!! als ik dan eens buitenkom onthou ik het wel goed hoor!!!
                        Goed gezien, GP.
                        En zeggen dat het niet eens de bedoeling was om mensen om de tuin te leiden. Ik dacht dat iedereen meteen de ironie ervan zou inzien.
                        Pieter
                        --
                        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                        Comment


                        • #27
                          Pieter,

                          Ik was toch ook wel een beetje aan het twijfelen. Klein vraagje in de rand: Hoe heb je zulke warme, donkere tinten bekomen? Ik heb namelijk vaak het probleem dat mijn foto's ofwel zeer helder zijn ofwel vrij donker waarbij de kleuren dan ook "flets" lijken. Heb je dit in PS bijgewerkt?
                          http://www.arnesmeets.tk

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by marjo
                            Ik gooi maar weer even iets in de groep naar aanleiding van posts van laatste tijd.
                            Wat doe je voor de perfecte foto? Ik lees soms kritiek zoals : jammer dat het etiket niet naar voren staat OF die tak rechts verstoort de compositie OF dat paaltje stoort een beetje
                            Soms niet onterecht en vaak ook op te lossen met PS.
                            Hoe kijken jullie daar tegenaan? Moet de foto "perfect" worden of nemen jullie de situatie zoals hij is ?
                            Zelf zal ik nooit een foto zodanig bewerken dat dingen worden weggelaten, mbv PS of zo, als ik dat nodig vind is mijn foto voor mijn gevoel mislukt.
                            PS is een geweldige tool om als vervanging van de doka meer details of kleur in te brengen, maar niet om dingen schoon te poetsen. Als dat nodig is, is voor mij de foto gewoon niet goed genomen.

                            Dit is tevens de reden dat ik zo weinig van mijn plaatjes post hier, ik vind gewoon dat ik niet voldoende real good shots maak

                            Comment


                            • #29
                              O ja, het maakt natuurlijk heel veel uit wat je fotografeerd.

                              Zeg een beeld op een plein: dat blijft voorlopig wel staan zodat je de tijd hebt (mits je ega geduldig is) om een goed plekje te vinden, desnoods een statief te gebruiken, storende achtergronden op te blazen enz.

                              Al wandelend door de stad op konningingendag, een enorme drukte; dan is het lastig om een goed plekje te vinden als je wat ziet en mag je best die lantaarnpaal die uit iemands hoofd groeit wegklonen. Dan zou het heel erg zonde zijn als je die "mooie kop" niet neemt.
                              Groeten,
                              Ronald
                              http://fotografie.jouwweb.nl/

                              Comment


                              • #30
                                Vroeger veranderde je heel wat in de doka. Met doorlatenschermeren, wazig maken en zo nog wat dingen er bij. Maar nu omdat de digitale fotografie opkomt gebruikt men fotobewerkingsprogramma's om een beter resultaat te verkrijgen. Wat voor heen gedaan werd in de doka.
                                Of dit goed is? het kan goed zijn, maar het kan ook tegen je werken. Zie deze link
                                http://www.latimes.com/news/custom/showcase/la-ednote_blurb.blurb
                                Maaike

                                This is your life and it's ending one minute at a time.

                                Fight Club

                                Comment

                                Working...
                                X