Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Volgens de wet is men van alles verplicht. Je kan echter gaan bedenken hoeveel moeite het zou kosten om het allemaal wettelijk te laten verlopen. De TS heeft in overleg met de verkoper een minnelijke schikking getroffen, wat wil zeggen dat hij of zij tevreden is met die tegoedbonnen.

Rechtsgeldig genoeg in mijn boekske.

Dave

Waar een druk bezocht publiek forum al niet goed voor kan zijn he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
      Ok, in dit geval. (Mignonne had toen nog niet verklaard dat het haar vorstel was) Maar meestal dwingen ze (spreek nu over winkels in het algemeen) je tot deze oplossing.
      Als ik in de toekomst een aankoop doe bij konijn, zal dit voor een groot bedrag zijn, omdat ik anders meer aan benzine moet verrijden dan het mij oplevert.
      Ik zou dus in dat geval ook niet tevreden zijn met een aankoopbon, tenzij het weer de moeite loont om voor iets naar daar te rijden.
      @ Jotto: Het maakt nu toch niet meer zoveel uit, maar ik had het wel al vermeld (zie de brief die ik aan hen gepost heb --> eerder in dit topic)

Groetjes,

Mignonne
      Canon EOS 40D body; EF-S 17-85mm; EF 50mm 1.8; EF 70-200mm L IS USM; Speedlite 580EX II

Comment

By the way, de excuses zijn ondertussen ook via mail aangekomen.

Groetjes,

Mignonne
        Canon EOS 40D body; EF-S 17-85mm; EF 50mm 1.8; EF 70-200mm L IS USM; Speedlite 580EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mignonne Bekijk bericht
          By the way, de excuses zijn ondertussen ook via mail aangekomen.

Groetjes,

Mignonne
          BD helpt dus echt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen?

Oorspronkelijk geplaatst door Mignonne Bekijk bericht
            De "echte" bedrijfsleider heeft mij intussen gecontacteerd . De verkoper, die zich uitgaf als zaakvoerder, zou vandaag nog persoonlijk zijn excuses aan mij aanbieden.
            voila.. dus toch!

inderdaad, veel ruchtbaarheid geven aan dergelijke zaak, ik had eveneens een probleem met fred, heb echter geen excuses gekregen...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen?

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
              voila.. dus toch!

inderdaad, veel ruchtbaarheid geven aan dergelijke zaak, ik had eveneens een probleem met fred, heb echter geen excuses gekregen...
              Maar je hebt er waarschijnlijk ook niet naar gevraagd... Ik wel.

Groetjes,

Mignonne

Comment

Ik ben nieuw op het forum en hoop dus dat ik hier in de juiste rubriek zit.

Konijnenberg - rare praktijken
                Ik bestelde op 18/10/07 via internet nij Konijnenberg een zonnekap voor een Canon lens en een UV filter.
                Nog dezelfde dag krijg ik een bericht dat de zonnekap in bestelling is bij de leverancier. Ik meende nochthans gezien te hebben dat deze in stock was, tot daar, want dat wordt toch een nutteloze discussie.

Groot is mijn verwondering vandaag bij ontvangst van mijn Visa afrekening.
                Niettegenstaand ik nog niks ontvangen heb werd het bedrag van 150 Eur. reeds aangerekend.

Ik heb reeds dikwijls via internet aankopen gedaan maar geen enkele firma heeft mij laten betalen vooraleer de levering was gebeurd.

Voor mij is het in elk geval Konijn never again

seaside

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seaside Bekijk bericht
                  Nog dezelfde dag krijg ik een bericht dat de zonnekap in bestelling is bij de leverancier. Ik meende nochthans gezien te hebben dat deze in stock was, tot daar, want dat wordt toch een nutteloze discussie.

Niettegenstaand ik nog niks ontvangen heb werd het bedrag van 150 Eur. reeds aangerekend.

Ik heb reeds dikwijls via internet aankopen gedaan maar geen enkele firma heeft mij laten betalen vooraleer de levering was gebeurd.
                  Site die niet up to date is, dat heb ik ook al gehad. Dat tweede deel, dat vind'k al helemaal niet kunnen
                  Mijn foto's en fractals
                  Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

hebben ze bij mij ook gedaan!
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

In princiepe mag dit ook niet.
                      Ze mogen normaal geen geld van uw rekening halen zolang het niet geleverd is en de bedenktijd door is. Ze mogen het bedrag tijdelijk blokkeren op uw VISA maar niet ontvangen.
                      Als je binnen de bedenktijd de goederen terugstuurt moeten ze niet terugbetalen maar de som deblokkeren zonder dat het bedrag ooit van uw rekening ging ... dit in normale omstandigheden.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

en nog van harte welkom op de site seaside.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                        X