Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen?

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Als je in de winkel zelf koopt mag je binnen de 7 dagen ruilen ... geen teruggave van geld!

    En koop je dan de spullen tegen de prijs waar ze mee adverteren

    Je was me net voor.....gelukkig voor jou.

    Comment


    • #62
      Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

      Eind goed al goed...
      Mvg Tim

      Comment


      • #63
        Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

        Ik ben blij dat het opgelost is

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • #64
          Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

          Yep, goed nieuws om te horen dat opgelost is
          Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
          Meer op: www.xindi.be

          Comment


          • #65
            Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

            Ik ben blij voor jou!
            Maar desondanks blijft Konijnenberg voor mij ook nog steeds case closed - ik heb genoeg gehoord.

            Comment


            • #66
              Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

              same here!
              jammer toch dat je er zo moet achter zitten.
              mijn ervaring was identiek. opgelost na véél telefoontjes en mails.
              jammer voor de mensen die niet zo mondig zijn ...

              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #67
                Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                Denk dat de handelaars die hier op het forum in een topic in negatief daglicht verschijnen, *sneller* geneigd zijn om voor een afdoende oplossing te zorgen.

                Zoals MM zegt, spijtig voor de mensen die minder mondig zijn en/of belgiumdigital nog niet gevonden hebben ...

                Sven
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment


                • #68
                  Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                  Denk dat de handelaars die hier op het forum in een topic in negatief daglicht verschijnen, *sneller* geneigd zijn om voor een afdoende oplossing te zorgen.

                  Sven
                  Denk ik ook, ze lezen immers mee, misschien hadden ze het al gelezen vóór post nr.2.
                  "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                  Comment


                  • #69
                    Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                    Dit vind ik persoonlijk een oplossing waarbij konijn nog steeds winnaar is. Ze hebben jou geld waar ze eigenlijk geen recht op hebben en ze moeten het gewoon teruggeven. Als je nog materiaal nodig hebt maakt het niet veel uit, maar als je (voorlopig) niets meer nodig hebt dan liggen die bonnen ergens in de kast en ga je op den duur misschien kopen om er maar vanaf te zijn, én je ben bent verplicht om bij konijn te gaan!!

                    Comment


                    • #70
                      Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                      Oorspronkelijk geplaatst door wimsel Bekijk bericht
                      Dit vind ik persoonlijk een oplossing waarbij konijn nog steeds winnaar is. Ze hebben jou geld waar ze eigenlijk geen recht op hebben en ze moeten het gewoon teruggeven. Als je nog materiaal nodig hebt maakt het niet veel uit, maar als je (voorlopig) niets meer nodig hebt dan liggen die bonnen ergens in de kast en ga je op den duur misschien kopen om er maar vanaf te zijn, én je ben bent verplicht om bij konijn te gaan!!
                      Dat is waar maar dat is een techniek die veel winkels toepassen. Ze geven je waardebonnen ipv geld wanneer je iets omruild. Hoelang zijn die waardebonnen van konijn geldig, is er iemand die dit weet?
                      Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
                      Meer op: www.xindi.be

                      Comment


                      • #71
                        Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                        Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk bericht
                        Dat is waar maar dat is een techniek die veel winkels toepassen. Ze geven je waardebonnen ipv geld wanneer je iets omruild. Hoelang zijn die waardebonnen van konijn geldig, is er iemand die dit weet?
                        Dit is alleszins niet rechtsgeldig. Volgens de wet zijn ze verplicht je geld terug te betalen (cash) of te storten op je rekening. In de praktijk ...
                        Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                        Comment


                        • #72
                          Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                          Oorspronkelijk geplaatst door wimsel Bekijk bericht
                          Dit vind ik persoonlijk een oplossing waarbij konijn nog steeds winnaar is. Ze hebben jou geld waar ze eigenlijk geen recht op hebben en ze moeten het gewoon teruggeven. Als je nog materiaal nodig hebt maakt het niet veel uit, maar als je (voorlopig) niets meer nodig hebt dan liggen die bonnen ergens in de kast en ga je op den duur misschien kopen om er maar vanaf te zijn, én je ben bent verplicht om bij konijn te gaan!!
                          Ik begrijp je standpunt, maar dit was immers mijn eigen voorstel en ik ben er tevreden mee.
                          Het was de eerste keer dat ik er iets gekocht heb, maar ze kennen me nu wel goed genoeg om te weten dat ze niet met mijn voeten kunnen spelen.

                          Ik heb in de toekomst toch nog vanalles nodig en qua prijs liggen ze niet slecht, tenminste als ze de juiste prijs aanrekenen
                          Canon EOS 40D body; EF-S 17-85mm; EF 50mm 1.8; EF 70-200mm L IS USM; Speedlite 580EX II

                          Comment


                          • #73
                            Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                            Dit is alleszins niet rechtsgeldig. Volgens de wet zijn ze verplicht je geld terug te betalen (cash) of te storten op je rekening. In de praktijk ...
                            Volgens de wet is men van alles verplicht. Je kan echter gaan bedenken hoeveel moeite het zou kosten om het allemaal wettelijk te laten verlopen. De TS heeft in overleg met de verkoper een minnelijke schikking getroffen, wat wil zeggen dat hij of zij tevreden is met die tegoedbonnen.

                            Rechtsgeldig genoeg in mijn boekske.

                            Dave
                            pixelpusher

                            Comment


                            • #74
                              Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                              Dit is alleszins niet rechtsgeldig. Volgens de wet zijn ze verplicht je geld terug te betalen (cash) of te storten op je rekening. In de praktijk ...
                              het blijft een minnelijke schikking en dat betekent dat beide partijen akkoord zijn met de oplossing.

                              wil dus zeggen, zie post hierboven van mignonne , dat hij/zij ermee tevreden is en Konijn ook... everybody happy. En ik denk inderdaad dat ze dat geen 2e keer meer lappen nu.
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment


                              • #75
                                Re: Kan ik bezwaar maken hiertegen? (--> Probleem inmiddels opgelost)

                                Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                                het blijft een minnelijke schikking en dat betekent dat beide partijen akkoord zijn met de oplossing.

                                wil dus zeggen, zie post hierboven van mignonne , dat hij/zij ermee tevreden is en Konijn ook... everybody happy. En ik denk inderdaad dat ze dat geen 2e keer meer lappen nu.
                                Ok, in dit geval. (Mignonne had toen nog niet verklaard dat het haar vorstel was) Maar meestal dwingen ze (spreek nu over winkels in het algemeen) je tot deze oplossing.
                                Als ik in de toekomst een aankoop doe bij konijn, zal dit voor een groot bedrag zijn, omdat ik anders meer aan benzine moet verrijden dan het mij oplevert.
                                Ik zou dus in dat geval ook niet tevreden zijn met een aankoopbon, tenzij het weer de moeite loont om voor iets naar daar te rijden.
                                Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                                Comment

                                Working...
                                X