Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Rotterdam 25 mei, reservering eten?Route

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hi there,

het heeft even geduurd..., maar ehm, BlackAdder gaat ook mee!
    Zet mij ook maar op het diner-lijstje, dat lijkt me wel gezellig (anders zou ik buiten op Jamonadap moeten wachten om weer mee terug te rijden... ).

Groeten en tot volgende week.

Gert
    Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

Comment

(anders zou ik buiten op Jamonadap moeten wachten om weer mee terug te rijden... ).
      Hi,Hi,Hi

Triker, wens Flee beterschap; jammer dat ze er niet bij kan! Uh, ook niet op Brancard! Hebben we tenminste 1 object!

Jan
      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Hallo BlackAdder

Gezellig dat je ook mee gaat en blijft eten.

Misschien als je buiten zou blijven zitten dat je wel gauw gezelschap zou hebben in Rotterdam er zijn hier een hoop zwervers

Groetjes Coby en Jan
        Nikon D100,
        Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
        www.langenacker.nl

Comment

Hi,Hi,Hi

Triker, wens Flee beterschap; jammer dat ze er niet bij kan! Uh, ook niet op Brancard! Hebben we tenminste 1 object!

Jan
          [/quote]

goed idee Jan, zelf had ik gedacht aan een rolstoel ietsje makkelijker te vervoeren

Groetjes coby
          Nikon D100,
          Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
          www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by jamonadap
            Helaas, dat zal ze nog niet trekken... ze ligt momenteel nog met pijnstillers en slaaptabletten met het been hoog!!!! Maar misschien neem ik nog wel gekke objecten mee hahahaa

heb in ieder geval nog wat boutjes en moertjes over
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Amaai Triker, heb de foto's bekeken: wat voor spelletjes spelen jullie eigenlijk?! Misschien Flee toch maar meenemen nar leeuwarden! Schijnt heilzaam te zijn!

Jan

Comment

Originally posted by jamonadap
                Amaai Triker, heb de foto's bekeken: wat voor spelletjes spelen jullie eigenlijk?! Misschien Flee toch maar meenemen nar leeuwarden! Schijnt heilzaam te zijn!
                Hoi Jan, we waren heel onschuldig bezig en een ritje Leeuwarden is geen probleem!!!! zal zo maar eens m'n agenda aan gaan vullen met evenementen, BD shootings e.d. is de afgelopen weken niet zoveel van gekomen Helaas zal Flee in deze gevallen nog niet aanwezig zijn, zal eerst nog zo'n 10 weken rust moeten houden met haar been om de zenuwen en spieren te laten genezen... de botbreuk is herstellende en zal goed komen... de zenuwen zijn zich momenteel ook aan het herstellen, net als de spieren
                Dus voordat je het weet is ze weer van de partij

http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Hallo Triker, zie dat er al weer een glimlach verschenen is, maar 10 weken! Wel voor Flee hoop ik dat de tijd vliegt!

Doe haar de groeten, of beter bezorg d'r een laptop kan ze hier ook gezellig wat tijd doorbrengen.

Jan

Comment

Hallo Coby en Noname (jan)

Ik zal helaas wegens familiale omstandigheden verstek moeten laten gaan aanstaande zondag.

Sorrie, ik had echt graag mee gewild maar het gaat me gewoon niet lukken.

Antwerpen staat nog wel als ok?? (bij mij wel in ieder geval)

Groetjes
                    Leo

Comment

Originally posted by Leo_Bezemer
                      Hallo Coby en Noname (jan)

Ik zal helaas wegens familiale omstandigheden verstek moeten laten gaan aanstaande zondag.

Sorrie, ik had echt graag mee gewild maar het gaat me gewoon niet lukken.

Antwerpen staat nog wel als ok?? (bij mij wel in ieder geval)

Groetjes
                      Leo
                      Hallo Leo

Jammer dat het niet niet gaat en Antwerpen staat op ons lijstje we hadden ons wel opgegeven om te blijven eten ik hoop dat dat voor jou ook geen bezwaar is.

Groetjes Coby en Jan
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

Comment

Eten in antwerpen is geen probleem ik zal me daar ook nog even melden.

Veel plezier zondag.

Leo

Comment

Ik wens julie allen de 25° een prachtige SD dag toe, spijtig dat ik deze keer er niet bij kan zijn

Een zéér zwaar huwelijksfeest is de spelbreker

K' zal het met julie albums moeten doen deze keer.

Ik duim voor goed weer,

En.. good shooting

Comment

Originally posted by teddy-bear
                            Een zéér zwaar huwelijksfeest is de spelbreker
                            Daar willen wij ook een albummeke van hé!!

Comment

Hallootjes Coby, NoNahme
                              Spijtig genoeg, ik was zo graag naar Rotterdam gekomen, moet ik verstek laten gaan . Ik ben ziekskes en nog niet voldoende herstelt om naar R'dam te komen. Ik hoop dat er later nog een SD-Rotterdam komt.
                              Sorry!

Veel plezier, ik kijk alvast uit naar de foto's...
                              eMJeke
                              website

Comment

Hallo,

Ik wens jullie allemaal een fanastische SD in Rotterdam.
                                Ik was erg zelf erg graag bijgeweest want Rotterdam en zeker de haven fascineert me enorm.
                                Misschien dat ik in juli of augustus nog eens kan/mag rekenen op een "gids" ter plaatse, want komen ga ik zeker eens ...
                                Dus, allemaal een happy shooting - ik zit op de schoolfeesten van onze school.
                                Ook leuk, maar niet ZO leuk als Rotterdam .

Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                                X