Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Rotterdam 25 mei, reservering eten?Route

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Jaja, ik sluit mij bij jou aan.
    Als jij er ene vindt, geef je dan een seintje? sluit ik mij mee aan. (als ik mag hé?)
    Ik kan spijtig genoeg morgen ook niet aanwezig zijn, ja die schoolverplichtingen hé?

Comment

Originally posted by eMJeke
      Hallootjes Coby, NoNahme
      Spijtig genoeg, ik was zo graag naar Rotterdam gekomen, moet ik verstek laten gaan . Ik ben ziekskes en nog niet voldoende herstelt om naar R'dam te komen. Ik hoop dat er later nog een SD-Rotterdam komt.
      Sorry!

Veel plezier, ik kijk alvast uit naar de foto's...
      Hallo eMJeke

het is voor ons jammer dat je niet meegaat, maar voor jou vervelend dat je ziek bent en we wensen je daarom ook van harte beterschap.

Groetjes Coby en NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by jaja
        Hallo,

Ik wens jullie allemaal een fanastische SD in Rotterdam.
        Ik was erg zelf erg graag bijgeweest want Rotterdam en zeker de haven fascineert me enorm.
        Misschien dat ik in juli of augustus nog eens kan/mag rekenen op een "gids" ter plaatse, want komen ga ik zeker eens ...
        Dus, allemaal een happy shooting - ik zit op de schoolfeesten van onze school.
        Ook leuk, maar niet ZO leuk als Rotterdam .
        Jaja
        Hallo JaJa

Bedankt en als het weer een beetje meezit zal dat best lukken, alhoewel met paraplu was ook heel leuk.
        De havens daar rij ik (Coby) iedere dag wel een gedeelte langs en het verveeld me nooit.

groetjes Coby en NoName
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by Act
          Jaja, ik sluit mij bij jou aan.
          Als jij er ene vindt, geef je dan een seintje? sluit ik mij mee aan. (als ik mag hé?)
          Ik kan spijtig genoeg morgen ook niet aanwezig zijn, ja die schoolverplichtingen hé?
          Hallo Act

Ook bedankt en ik ben blij dat ik niet meer op school zit op wat voor manier dan ook.

Groetjes Coby en NoName
          www.langenacker.nl

Comment

Hotel New York,

Kan alvast zeggen dat het hotel alleen al een gezellig en sfeervol hotel is. Heb er een paar jaar geleden afgesproken met Pieter Storms ivm ondersteuning aan z'n programma..... de soep was geweldig....

Zie jullie straks, de batterijen zijn er klaar voor, hopelijk blijft de camera het ook goed doen, want die heeft wat kuurtjes de laatste tijd
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Ik hoop dat het weer daar beter is dan hier, want het is hier wel echt grijs en nat!

Comment

Working...
              X