Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Rotterdam 25 mei, reservering eten?Route

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Je mag mij noteren voor Rotterdam, na afgelopen zondag in Gent heb ik de smaak wel te pakken
    In welke prijsklasse zit restaurant New York
    In Gent was het avondeten rond de € 10, wat wel héél leuk is voor m'n portemonnee (mag ook iets meer zijn hoor)
    En m'n partner komt normaal ook mee, bevestig ik normaal vanavond nog...

Comment

Hallo Tony

Hartstikke leuk dat je ook de smaak te pakken hebt gekregen en ik zet je gelijk op de lijst, eten hoor ik dan graag voor zondag ik zet er een menulijst bij.

Groetjes Coby en Jan
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

Comment

Tony & vriendin, OOK voor het avondeten

Comment

Hi Coby, voor mij geen avondeten!
          eMJeke
          website

Comment

Coby & Jan,

We stonden niet op jullie lijst, maar hadden wel al een hotelkamer voor de zondagavond gereserveerd.
            Alleen, zullen we ondertussen op reis wezen... en heb ik vandaag de hotelkamer maar weer geannuleerd.

Dus op deze lijst zullen we niet geraken... misschien een volgende keer.

In ieder geval, veel plezier!

mvg,
            peter & petra

Comment

Hoi,

Ik wil ook mee, incl. eten aub.

Groetjes Willem
              Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

Comment

Originally posted by eMJeke
                Hi Coby, voor mij geen avondeten!
                hai eMjeke, je staat genoteerd bij de niet eters, in ieder geval hartstikke gezellig dat je wel komt, verheug me nu al om die mooie collages die je maakt om die van Rotterdam te zien.

groetjes Coby
                Nikon D100,
                Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by peter
                  Coby & Jan,

We stonden niet op jullie lijst, maar hadden wel al een hotelkamer voor de zondagavond gereserveerd.
                  Alleen, zullen we ondertussen op reis wezen... en heb ik vandaag de hotelkamer maar weer geannuleerd.

Dus op deze lijst zullen we niet geraken... misschien een volgende keer.

In ieder geval, veel plezier!

Jammer dat jullie niet mee kunnen , maar we wensen jullie heel veel plezier op jullie reis , misschien zien we elkaar dan weer in Antwerpen of Leeuwarden of zo.

Groetjes coby en NoName

mvg,
                  peter & petra
                  Nikon D100,
                  Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                  www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by NoNex
                    Hoi,

Ik wil ook mee, incl. eten aub.

Groetjes Willem
                    Hallo willem, gezellig hoe meer mensen hoe meer vreugd, ik zet je op de lijst.

Groetjes Coby en Jan(NoName)
                    Nikon D100,
                    www.langenacker.nl

Comment

Hallo Coby en Jan,

In principe eet ik ook mee! Ben nog in afwachting van een beslissing van Blackadder, maar denk niet dat dat tot een veranderinmg zal leiden. Verheug me zeer op Rotterdam!

Jan
                      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Originally posted by jamonadap
                        Hallo Coby en Jan,

In principe eet ik ook mee! Ben nog in afwachting van een beslissing van Blackadder, maar denk niet dat dat tot een veranderinmg zal leiden. Verheug me zeer op Rotterdam!

Jan
                        Hallo Jan wij verheugen ons er ook op, want deze dagen zijn steeds verschrikkelijk gezellig, zet je alvast op de lijst met eters.

groetjes coby en Jan
                        Nikon D100,
                        www.langenacker.nl

Comment

Helaas zal Flee er niet bij zijn aangezien ze nog een tijdje rust moet houden met haar been. Ik zal wel aanwezig zijnen eet graag een hapje mee

En voor enkelen misschien van belang:
                          ROTTERDAM - De rijksweg A15 is vanaf vrijdagavond 21.00 uur tot en met maandagochtend 05.00 uur afgesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden. Ook het weekeinde daarop, van vrijdagavond 23 mei tot en met maandag 26 mei, moet het verkeer een andere route kiezen. Dat liet Rijkswaterstaat vrijdag weten.

Het gaat om het deel tussen knooppunt Gorinchem en de Noordtunnel bij Alblasserdam. Het doorgaande verkeer uit Utrecht en Arnhem kan daardoor geen gebruik maken van de A15 richting Rotterdam. Sliedrecht, Hardinxveld-Giessendam en Wijngaarden blijven bereikbaar via de A15.

Weggebruikers worden omgeleid vanaf het knooppunt Gorinchem via de A27 richting Breda, bij het knooppunt Hooipolder via de A59 naar het knooppunt Zonzeel en vanaf daar via de A16 naar Rotterdam. Ze moeten rekening houden met vertraging en hinder.

Weggebruikers kunnen informatie krijgen via het informatienummer 0800-9344636 en via internet op www.fileplanregiorotterdam.nl. Niet alleen op de A15 ondervindt het verkeer komend weekeinde hinder. Ook op de A20 en de A4 zijn vanaf vrijdagavond tot en met maandagochtend werkzaamheden.
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Hoe meer ik dit volg, hoe meer spijt ik krijg, maar ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn 25 mei. Dan is het de eerste communie op school en de juf moet erbij zijn hé? spijtig, want ik had graag rotterdam eens bezocht.
                            Een volgende keer?

Comment

Hallo Triker en Flee

Jammer dat Flee niet mee kan komen we hopen dat het niets ernstigs is en wensen haar beterschap.
                              We hebben jou al bij de eters gezet en zijn blij dat je toch komt.
                              Nog bedankt voor de informatie over werkzaamheden op de weg, ik had zelf wel gekeken naar regio Rotterdam maar dat is dit weekend dat de Beneluxtunnel afgesloten is en over volgend weekend is tot nu toe nog niets bekend.

Groetjes Coby en Jan
                              Nikon D100,
                              www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by Act
                                Hoe meer ik dit volg, hoe meer spijt ik krijg, maar ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn 25 mei. Dan is het de eerste communie op school en de juf moet erbij zijn hé? spijtig, want ik had graag rotterdam eens bezocht.
                                Een volgende keer?
                                Hallo Act

Inderdaad jammer, want Rotterdam is best interressant en van communie weet ik dat niet want dat ken ik niet

Groetjes Coby en Jan
                                Nikon D100,
                                www.langenacker.nl

Comment

Working...
                                X