Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Originally posted by giantpat
Das daar wel serieus opgeruimd bij de Mic ...
Dat verklaart alles, en verklaart zeker het bestaan van deze thread, want... "A clean desk is a sign of a sick mind"
Sick mind??? sick mind??? Je denkt toch niet dat ik een foto ga posten van een slordige desk???
Nee, ik ben twee uur bezig geweest met 't opruimen voor ik de foto nam...
Hierbij een foto van deze morgen, nu ziet 't er normaal uit he?
Originally posted by giantpat
Das daar wel serieus opgeruimd bij de Mic ...
Dat verklaart alles, en verklaart zeker het bestaan van deze thread, want... "A clean desk is a sign of a sick mind"
Sick mind??? sick mind??? Je denkt toch niet dat ik een foto ga posten van een slordige desk???
Nee, ik ben twee uur bezig geweest met 't opruimen voor ik de foto nam...
Hierbij een foto van deze morgen, nu ziet 't er normaal uit he?
Zéér overtuigend. I stand corrected! Duidelijk geen "sick mind", want dat bureau is tamelijk vuil ... "dirty mind" dus!
Op zo'n BD Shooting day kan je diverse soorten en merken Digitale camera's bekijken...
Op de shooting in de Japanse tuin was 't niet anders.
De BD crew had ervoor gezorgt dat er verschillende nieuwe modellen aanwezig waren.
Zo kon je de nieuwe Canon 10D eens testen en bekijken.
Van deze Canon 10D was er een Limited Edition aanwezig.
Namelijk de Canon 10 D-Fanta. Deze camera heeft een aparte kleur...
Maar het speciale aan deze Fantacam waren wel de batterijen...
Comment