Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Originally posted by OlyE10
Hé da's mijn deskje op uw laptop.....grappig om te zien !!! Ruud
Ja, ik was jaloers en ben direct op mijn camera gesprongen!! haha...is idd wel grappig dat je eigen desk op mijn laptop ziet.
Hoe alles toch kan lopen hé
@mimi
"There is no path
You create it
Once you set out to walk it"
Ik hoop dat je camera nog in goede conditie is. Het is immers niet aangeraden en aangewezen op die spulletjes te springen.
Meestal spring ik een gat in de lucht, hetwelke in nadien dicht, kwestie van geen gaten te hebben in opnames.
Wat het lopen betreft, ja als je springt, loop je het best.
Originally posted by Tommie
Mimi, en dat is precies dezelfde laptop als de mijne. Is dat geen Medion laptop??
idd Tommie, een Medion laptop, die heb ik niet teruggebracht. In vergelijking met de camera ben ik hier wel héél tevreden mee, alleen niet zo interessant om foto's op te bekijken maar ja, je kan niet alles hebben hé, als ik sommige installaties bekijk hier op deze topic, amaai!!!
@mimi
"There is no path
You create it
Once you set out to walk it"
Comment