Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
En ja, wij kunnen natuurlijk niet achterblijven he?
Juist een fotootje gemaakt van onze bureaus ...
Onze is dus Girly en Sammeke.
De groene bureau vooraan is Sammekes bureau, de witte achteraan is Girly's bureau.
Netjes genoeg???
Ennuh neen, het is niet pas opgeruimd, maar bij ons is het altijd zo netjes
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
------------------------------------------- Girly
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
Originally posted by Rudy vdv
Hey ik ben nieuw hier, heb vorige week een HP photosmart 720 gekocht en zag deze topic dus heb ik maar een fototje genomen van mijn afvalberg
My god dat is idd wel een afvalberg zeg !!!
Pfff ...
Hopelijk ben je niet zo slordig met je Digi????
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
------------------------------------------- Girly
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
Rudy welke luidsprekerset van Creative heb jij ?
ikke: de DTT2500 ben er vree content van
soms kijk ik naar een DVD en met da Dolby Digital geluid
rammelt heel de kamer en da staat maar op halve geluidssterkte
het enigste minpunt: er is geen koptelefoonuitgang
de centerspeaker wordt maar gebruikt bij Dolby Digital
bvb bij het afspelen van een DVD
en dat is enkel het geval als je een hardware kaartje hebt om die DVD af te spelen
als je een DVD softwarematig afspeelt met Powerdvd of zo, dan heb je denk ik geen Dolby Digital geluid (ben er niet zeker van)
of als je Music, Movie of da vierde lampke (alé toch zo bij mij) op die zwarte doos selecteert
da's wel een nabootsing dan
Comment