Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

show me your desk i show you mine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by willo72
    Hè, hè..... zo moest eerst ff de foto's van jullie allemaal bekijken. Maare hoe voeg je de foto toe????
    Zet eerst je foto ergens online...
    Dan post je hier een berichtje en klik je boven het ingaveveld op het icoontje met de foto. Je krijgt dan de HTML-tag voor het invoegen van je foto. Zet TUSSEN die 2 tags het complete adres véan de foto online en post je bericht..;.THATS I
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • en dit is m'n werkplek.....


      Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

      Comment


      • Hallo,

        Met al die muzikanten hier zouden we misschien "De BD-Band" kunnen oprichten ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • ok Jaja
          Op één of andere bd-happening es voor live muziek zorgen hé.

          En als die datum wat uitkomt, breng ik zelfs mijn madam uit Amerika mee
          embee ::: nikon stuff

          Comment


          • Met al die muzikanten hier zouden we misschien "De BD-Band" kunnen oprichten
            'tja, nog eens goed jammen. Da's lang geleden.
            http://users.pandora.be/Wim_Ellen

            Comment


            • alé hier mijn big band

              Gibson SG Firebrand
              Marshall Valvestate 100
              Boss GT-3

              goe spelen da's dan weer teveel gevraagd



              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • terug on topic brengen " waar blijven die nieuwelingen hun desken
                BD0235BE

                http://www.pbase.com/macchap

                We do what we can with what we have and where we are

                Comment


                • Hier is mijn bureau:


                  Canon EOS 450D
                  Flickr
                  Official Eurovision Song Contest photographer for European Broadcast Union

                  Comment


                  • Ziet er keurig uit allemaal! speciaal opgeruimd

                    Comment


                    • Originally posted by marjo
                      Ziet er keurig uit allemaal! speciaal opgeruimd
                      Als je het op mijn desk hebt, neen, helemaal niet speciaal opgeruimd, daar is het ten eerste al veel te warm voor, en ten tweede is mijn kamer een grote week geleden opgeruimd.
                      ik ben gewoon een nette jongen
                      Canon EOS 450D
                      Flickr
                      Official Eurovision Song Contest photographer for European Broadcast Union

                      Comment


                      • Kom jongens en meisjes dat ligt hier al stil van 2 augustus laat nog eens iets zien
                        BD0235BE

                        http://www.pbase.com/macchap

                        We do what we can with what we have and where we are

                        Comment


                        • dit is mijn desk ..maar ik moet mijn toetsenbord vervangen... ik was een tekstje aan 't typen in word en elke keer als ik op de delete of backspace toets druk(te) kreeg ik de popup "wenst u auto-correctie te installeren" en elke keer drukte ik op cancel omdat ik hetniet wou installeren ... en elke keer terug die popup.
                          Toen ik het zo beu was drukte ik uit miserie op "ok" ... kreeg ik een nieuwe popup "can not install autocorrectie" .. en toen mepte ik kwaad op mijn bureau... tenminste dat was de bedoeling... ik had echter mijn toetsenbord gemept en de toetsen (of liever de plastieke "rubbertjes" onder de toetsen, je kan ze nog zien in het toetsenbord) vlogen me om de oren...

                          Rotwindows

                          Comment


                          • @ PhilippeVDP LOL dit is denk ik wel de origineelste foto van deze topic (maar waarschijnlijk ook wel de duurste )
                            site[/URL]

                            Comment


                            • Originally posted by PhilippeVDP
                              dit is mijn desk ..maar ik moet mijn toetsenbord vervangen... ik was een tekstje aan 't typen in word en elke keer als ik op de delete of backspace toets druk(te) kreeg ik de popup "wenst u auto-correctie te installeren" en elke keer drukte ik op cancel omdat ik hetniet wou installeren ... en elke keer terug die popup.
                              Toen ik het zo beu was drukte ik uit miserie op "ok" ... kreeg ik een nieuwe popup "can not install autocorrectie" .. en toen mepte ik kwaad op mijn bureau... tenminste dat was de bedoeling... ik had echter mijn toetsenbord gemept en de toetsen (of liever de plastieke "rubbertjes" onder te toesten, je kan ze nog zien in het toetsenbord) vlogen me om de oren...

                              Rotwindows

                              ja die rot windows!
                              Sorry maar dit is hilarisch...
                              eMJeke
                              website

                              Comment


                              • Originally posted by mic

                                Zeer FRAAI mic, knap gedaan complimenten !!!

                                18" TFT scherm zal nie goeiekoop zijn geweest he ?[:O]

                                mvg,

                                Z900

                                Oly E-10/TCON-14B/MCON-35/54MZ-3/B&W-CPF
                                Oly C-700UZ
                                GP-PBII, GP-PB Smart


                                Edited by - Z900 on 16 June 2002 14:51:37
                                Danke, danke..
                                neen TFT scherm kost zo'n 1300 Euro of zo'n 52.000 oude Belgiesche frankses...
                                Maar dan heb je ook topkwaliteit... Laten importeren uit VS...
                                Je kan het ook gebruiken als TV , S-video enz...en natuurlijk als monitor.
                                [:P]

                                Mic / Oly E-20 / http://home2.pi.be/michel30/bd/mic/mic.htm

                                Edited by - mic on 16 June 2002 14:55:24
                                nothing beats a iiyama

                                Comment

                                Working...
                                X