Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

show me your desk i show you mine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by teddy-bear
    Allez, en dit is de mijne (laatste nieuwe model)


    kunt ge da ook op je harley monteren?

    anders: 'k heb ier nog een velooke staan waar ge da ook moogt op monteren
    mvg,
    Dieter

    Comment


    • En hier is mijn werkplekje in huis...



      Groeten,
      dirk
      http://home.planetinternet.be/~rogedemu/digit.htm

      Comment


      • Originally posted by teddy-bear
        Allez, en dit is de mijne (laatste nieuwe model)


        Yep, de laptop van de nieuwe generatie.
        Geen draagtas meer nodig.
        Leve de vooruitgang.

        Frank

        Comment


        • Voor de lol dit topic maar eens weer te voorschijn gehaald, er zijn een boel nieuwe leden bij, dus ik ben weer benieuwd, als jullie het er niet mee eens zijn, vergeef mij dan....

          Hier is mijn werkstation:



          Als het iemand wat boeit.....

          Groeten,

          Comment


          • Is je bureau altijd zo netjes Gijs? of had je het net als ik voor de gelegenheid opgeruimd

            Comment


            • Dirk, bemerk ik daar een yamaha cs1x en een roland mc505 ? Veel met muziek bezig? Ik heb zelf ook een mc303 en cs2x staan.

              Comment


              • Originally posted by dirk
                En hier is mijn werkplekje in huis...
                Misschien kennen we elkaar wel dan... Ben ooit in een ver verleden oprichter en admin geweest van de CS1X Mailing List .

                Henk

                Comment


                • Originally posted by pieter jelle
                  Dirk, bemerk ik daar een yamaha cs1x en een roland mc505 ? Veel met muziek bezig? Ik heb zelf ook een mc303 en cs2x staan.
                  Aha.. nog muzikanten. Ik heb hier nen AN1x, A3000, VL1m, WX11, MSP-5's, SW1000XG en een altsax staan, allemaal van hetzelfde merk dus . Staan helaas vooral stof te vangen tegenwoordig .
                  Best dat Yamaha geen fototoestellen maakt, of ik had er wellicht ook ene .

                  Henk

                  Comment


                  • ja nog muzikanten... maar dan wel met te weinig tijd en tis zo mogelijk nog een duurdere hobby dan fotografie. tenminste als je echt wat wil gaan producen en als je kwaliteitsfreak bent in de komende 3 maanden ga ik er mij terug eens wat meer mee bezighouden. je maakt zelf geen muziek meer, dat alles stof vergaart?

                    Comment


                    • Originally posted by pieter jelle
                      je maakt zelf geen muziek meer, dat alles stof vergaart?
                      Yep, komt er gewoon niet meer van. Af en toe zou ik mijn synth nog wel eens opzetten om wat te freebee-en en te prutsen maar da's verweg al. Eigenlijk wel zonde met wat ik hier staan heb, maar van de andere kant durf ik niets te verkopen omdat ik hoop er ooit eens terug meer tijd in te steken.

                      Henk

                      Comment


                      • Originally posted by pieter jelle
                        ja nog muzikanten... maar dan wel met te weinig tijd en tis zo mogelijk nog een duurdere hobby dan fotografie. tenminste als je echt wat wil gaan producen en als je kwaliteitsfreak bent in de komende 3 maanden ga ik er mij terug eens wat meer mee bezighouden. je maakt zelf geen muziek meer, dat alles stof vergaart?
                        Duur is het zeker, hier nog een foto van de linker kant van het bureau:

                        Mijn beauty's:



                        Ik ben dus ook aardig met muziek bezig.....

                        @Marjo: Ik ben vrij netjes, maar ik heb de boel wel eerst goed opgeruimd

                        Groeten,

                        Comment


                        • Let op de barkruk...

                          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                          BE-Wommelgem
                          .: 20D & D700 :.

                          Comment


                          • Originally posted by henkvw
                            Aha.. nog muzikanten. Ik heb hier nen AN1x, A3000, VL1m, WX11, MSP-5's, SW1000XG en een altsax staan, allemaal van hetzelfde merk dus . Staan helaas vooral stof te vangen tegenwoordig .
                            Best dat Yamaha geen fototoestellen maakt, of ik had er wellicht ook ene .
                            Roland rules
                            embee ::: nikon stuff

                            Comment


                            • Originally posted by embee
                              Roland rules
                              't Is al erg genoeg dat de Canon vs Nikon war hier ook al stilaan opduikt .
                              BTW, Roland heeft inderdaad ook wel zeer mooi spul, maar heb alleen maar een MC-303 gehad en die viel dik tegen dus na 2 maand terug verkocht (met winst ).

                              Henk

                              Comment


                              • Hè, hè..... zo moest eerst ff de foto's van jullie allemaal bekijken. Maare hoe voeg je de foto toe????

                                Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

                                Comment

                                Working...
                                X