Vandaag belde ik met Konijnenberg, in verband met een bestelling die op 21 juni geplaatst is en op 22 juni betaald, maar waarvan ik nog steeds niets ontvangen heb...
In de eerste instantie kreeg ik een mail dat enkele van de inktcartridges niet voorhanden was dus dat men ging wachten tot de bestelling compleet was...
intussen hield ik zelf de website in het oog en zag op een gegeven moment dat die inkt weer voorradig was, een week later... nog steeds niets... dus bel ik vandaag naar konijnenberg
Eerst krijg ik een zekere Mark (sales) aan de lijn die me zegt dat ik daar voor in nederland moet zijn, dat ze hier in belgie daar nieks van weten, op mijn aanvraag probeert hij me vervolgens door te schakelen maar de verbinding verbreekt.
ik bel terug, vervolgens krijg ik een zekere Fred (sales) aan de lijn, ik doe mijn uitleg nog eens, die wil me niet helpen, zegt dat ik maar naar nederland moet bellen, ik dring aan en hij begint zowaar te schelden en gooit de telefoon dicht.
heb net nog eens terug gebeld... Mark terug, die me nu beloofd heeft (zoals het de eerste keer al zou moeten gelopen zijn) om zelf naar nederland te bellen en te horen wat er aan de hand is, en me feedback te geven.
ben benieuwd... hoe het nu verder afloopt...
zelden zo brutaal te woord gestaan geweest...
heeft iemand een idee aan wie ik dit kan escaleren? wie daar verantwoordelijk is voor die salesploeg?
koen
In de eerste instantie kreeg ik een mail dat enkele van de inktcartridges niet voorhanden was dus dat men ging wachten tot de bestelling compleet was...
intussen hield ik zelf de website in het oog en zag op een gegeven moment dat die inkt weer voorradig was, een week later... nog steeds niets... dus bel ik vandaag naar konijnenberg
Eerst krijg ik een zekere Mark (sales) aan de lijn die me zegt dat ik daar voor in nederland moet zijn, dat ze hier in belgie daar nieks van weten, op mijn aanvraag probeert hij me vervolgens door te schakelen maar de verbinding verbreekt.
ik bel terug, vervolgens krijg ik een zekere Fred (sales) aan de lijn, ik doe mijn uitleg nog eens, die wil me niet helpen, zegt dat ik maar naar nederland moet bellen, ik dring aan en hij begint zowaar te schelden en gooit de telefoon dicht.
heb net nog eens terug gebeld... Mark terug, die me nu beloofd heeft (zoals het de eerste keer al zou moeten gelopen zijn) om zelf naar nederland te bellen en te horen wat er aan de hand is, en me feedback te geven.
ben benieuwd... hoe het nu verder afloopt...
zelden zo brutaal te woord gestaan geweest...
heeft iemand een idee aan wie ik dit kan escaleren? wie daar verantwoordelijk is voor die salesploeg?
koen
Comment