Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto konijnenberg perikelen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Foto konijnenberg perikelen...

    Het gaat bij mij nu niet om een camera, maar over een koptelefoon.
    Die begon erg raar te klinken alsof de klank er niet voluit ging.
    Hup naar de winkel gegaan.
    Wou de mevrouw het ook eens luisteren, ze luistert
    deze koptelefoon werkt perfect meneer.
    Ik dacht in me eigen, ik ga nu nie terug na huis met een kapotte koptelefoon.
    Ik zei tegen die mevrouw, als die koptelefoon goed werkt ben ik een koe
    Die mevrouw laat het eens aan de 'kenner' luisteren, die kent er gelukkig wel iets van en zei dat het een kortsluiting was in de kabel.
    Ik had géén factuur gekregen bij de aankoop, het was een over de toonbank verkoop . De verkoper herinnerde het zich gelukkig nog, en zo werd hij vermaakt, alé vermaakt kheb gewoon een nieuwe gekregen .
    Last edited by aaron; 19 juli 2007, 21:35.
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

    Comment


    • #32
      Re: Foto konijnenberg perikelen...

      Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
      hmm, idd.
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #33
        Re: Foto konijnenberg perikelen...

        Iedereen zal wel eens een slechte ervaring hebben gehad met een winkel, die voor de andere wel een goede service levert.

        Zo had ik deze week iets aan de hand met Servix uit Aartselaar.

        Ik belde ze op voor een tussenadapter voor een RangerRX en het Skyport systeem van Elinchrom. Ik kreeg te horen dat ik die maar moest kopen waar ik de rest van mijn spullen had gekocht, aangezien de Ranger niet van hen kwam.

        Voor veel mensen is Servix top, doch mij zien ze daar de eerste tijd niet meer.
        BD0808BE

        Comment


        • #34
          Re: Foto konijnenberg perikelen...

          Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
          Ik kreeg te horen dat ik die maar moest kopen waar ik de rest van mijn spullen had gekocht, aangezien de Ranger niet van hen kwam.


          LOLZ, das ook weer ne goeie
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #35
            Re: Foto konijnenberg perikelen...

            Zulke zaken kom je overal tegen, niet enkkle bij de 'dozenschuivers'.

            Ik liet vroeger regelmatig mijn foto's ontwikkelen bij de fotowinkel 'om de hoek'. Een stuk duurder dan via internet maar als je er maar enkele nodig hebt valt dat nog mee en je hebt ze binnen een uur, tevens gaven ze nog wat extra korting aan leden van de lokale fotoclub ('goede klant'). Totdat dat 'binnen het uur' al enkele keren ferm uitgelopen was en ik daar een keer een opmerking over maakte. Reactie van de winkel: Omdat ik 'goede klant' was en extra korting kreeg moest ik maar wat 'flexibeler' zijn Sindsdie hebben ze mij daar ook niet veel meer gezien
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #36
              Re: Foto konijnenberg perikelen...

              Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht


              LOLZ, das ook weer ne goeie
              Vooral als je weet dat ik binnen de zes maanden nog behoorlijk wat investeringen plan met spullen waar Servix hoofdverdeler van is, doch mijn centen geraak ik overal wel kwijt.
              Last edited by *wim*; 21 juli 2007, 19:05.
              BD0808BE

              Comment


              • #37
                Re: Foto konijnenberg perikelen...

                nog even het vervolg van de story...

                ik stuurde een mail, naar konijnenberg... annuleer alles maar... stort maar terug...

                ik kreeg twee mails... ééntje, waar men (Ricardo) zei, ok we annuleren en een ander die zei, je bestelling is compleet enop de post gedaan... en inderdaad
                de volgende dag komt er een pakje toe, met de helft van mijn bestelling. Op het faktuur staat "teveel betaald bedrag terugstorten"
                gedateerd... 19/07... mmm... nog steeds nieks... zal ik er echt weer voor moeten bellen?
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #38
                  Re: Foto konijnenberg perikelen...

                  Zo zie je maar...
                  voor mij geldt steeds: boter bij de vis!

                  mvg,

                  Roland

                  Comment

                  Working...
                  X