Originally posted by mic
De ergste koude is voorbij...mmmm
Zaterdag gaan we ons amuseeren in de ZON '
ik ga m'n batterijen opladen...
Nou hoor ik net op het journaal dat het pas maandag écht warm wordt (18 graden ). Verzetten dan maar ?
Hoewel, zoveel fotografen en flitsers geven voldoende warmte af
Helaas,
heb een hekel aan afzeggen...
snik ik had echt heel graag mee willen gaan,
maar ik zit met de kleine te kijken,
helaas geen oppas voor hem kunnen vinden,
en hem een hele dag meenemen is net iets teveel...
volgende keer beter
mvg
gabriella
Canon 300D en 350D
canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
canon 20-35 usm
Originally posted by gabriella
Helaas,
heb een hekel aan afzeggen...
snik ik had echt heel graag mee willen gaan,
maar ik zit met de kleine te kijken,
helaas geen oppas voor hem kunnen vinden,
en hem een hele dag meenemen is net iets teveel...
Waaah kheb deze avond nog feest waar ik foto's moet maken. En kzal midden in de nacht mijn batterij'en moeten opladen en CF kaart leegmaken... PANIC!
Tot morgen allemaal, sorry als ik er mss ni helemaal fris uitzie. Oooh jee, als er mensen zijn die nog voor een candid foto gaan...
Hallo Jaja,
Zal vanavond rond een uur of 7 kunnen zeggen of ik meekan , is dit te laat om door te geven of niet?
Als ik mee kan zal ik geen maaltijd nemen
Groetjes
Rudy
Canon 40D - EF 75-300/4-5.6 IS USM - Sigma EX18-50/2,8 - EX50-150/2.8 - EX70/2.8 MACRO Mijn albums : www.vedeve.be
Geen probleem.
Enkel voor de maaltijden heb ik wat "plaats" moeten reserveren, maar dus niet voor de Japanse Tuin.
We verzamelen gewoon op de parking daar en wie er is, die zien we wel - al zal het weer een hele groep zijn, en dus is plezier weer verzekerd .
Maar als je kan, laat het dan toch even weten, dan weten we op wie we allemaal mogen rekenen ...
Jaja
Originally posted by Rudy vdv
Hallo Jaja,
Zal vanavond rond een uur of 7 kunnen zeggen of ik meekan , is dit te laat om door te geven of niet?
Als ik mee kan zal ik geen maaltijd nemen
Comment