'k Zou heel graag meegaan, maar daar ik 3 weken geleden aan mijn knie ben geopereerd en hierdoor 10 weken gebonden ben aan krukken, zal het voor mij niet mogelijk zijn om aan de SD deel te nemen. Maar hopelijk hebben jullie mooi weer en laat achteraf maar veel foto's zien op het forum.
Veel shooting genot zaterdag.
Spijtig dat te horen - en dus veel beterschap gewenst ...
Er staan wel héél véél banken in de Japanse Tuin .
Maar ja, er zullen genoeg albums zijn om je van elk detail te laten genieten denk ik ...
Jaja
Originally posted by Robke
'k Zou heel graag meegaan, maar daar ik 3 weken geleden aan mijn knie ben geopereerd en hierdoor 10 weken gebonden ben aan krukken, zal het voor mij niet mogelijk zijn om aan de SD deel te nemen. Maar hopelijk hebben jullie mooi weer en laat achteraf maar veel foto's zien op het forum.
Veel shooting genot zaterdag.
Bedankt jaja, maar vermits ik de eerste 6 weken zelfs niet op dat been mag steunen, lijkt het mij onverstandig om nu toch al mee te komen. Trouwens, 2 krukken vasthouden en een digi bedienen lijkt me geen haalbare kaart. En op 1 been foto's maken ook al niet.
Volgende keer heb ik misschien wel de mogelijkheid.
Het is bijna zover...
Nog twee nachtjes slapen...
Staat de Fanta koud? Oei het begint hier te sneeuwen?
Hopelijk hebben we zaterdag beter weer... Maar we kunnen altijd nog es naar 't ....museum.
Originally posted by mic
Hopelijk hebben we zaterdag beter weer... Maar we kunnen altijd nog es naar 't ....museum.
Het jenevermuseum?
Of anders een cursus origami volgen? Of een theeceremonie bijwonen (duurt gerust een hele middag)
Jacki
Een Theeceremonie???? Geef mij maar een FantaHarmonie
Maar geen nood, het is hier gestopt met sneeuwen... Hopelijk is de sneeuw gesmolten tegen zaterdag
Originally posted by mic
Een Theeceremonie???? Geef mij maar een FantaHarmonie
Maar geen nood, het is hier gestopt met sneeuwen... Hopelijk is de sneeuw gesmolten tegen zaterdag
Ach tuurlijk, hoe kon ik zo stom zijn: Fanta forever !!
Trouwens, de afgelopen paar dagen hebben ze hier in de Betuwe de fruitbomen en bloesems met water besproeid, zodat ze 's nachts bevriezen. Een fantastisch gezicht.... Zo erg is sneeuw en ijs in een tuin dus eigenlijk niet...
Helaas waren we hier te laat om er foto's van te nemen. De ergste koude is nu voorbij.
Comment