Re: mail van De Beukelear
Mooie service van De Beukelaer
Ik heb 02-08-2007 een mailtje gestuurd met de vraag of men een tijdsindicatie konden geven over de duur van de reparatie van mijn Camera,flitser en objectief.
Tot op de dag van vandaag niks gehoord.
Ik heb de mail naar "info @ debeukelaerbv .nl" gestuurd...
Nu heb ik dezelfde mail iets aangepast en nogmaals verstuurd maar nu naar de volgende drie adressen: "theo.neefs @ debeukelaer .be" "aftersales @ debeukelaerbv .nl" en "sabine.michielssen @ debeukelaerbv .nl".
Misschien dat er wel één iemand de mail leest en een antwoord kan sturen
Want ik ben toch wel ernstig benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik me camera terug heb
Ik heb de camera uiterlijk 18 Augustus weer nodig, of ik moet wéér mijn oude D70 gebruiken
Hoe is jullie ervaring qua respons bij de Beukelaer ?
Ik heb iig even gezocht hier op het forum, en vond eigenlijk overwegend positieve ervaringen
Ik stel juist expres hier de vraag omdat de Beukelaar bij jullie in België jaren Nikon heeft geïmporteerd en daardoor zouden jullie hier meer ervaring met De Beukelaer kunnen hebben als wij Nederlanders
Mooie service van De Beukelaer

Ik heb 02-08-2007 een mailtje gestuurd met de vraag of men een tijdsindicatie konden geven over de duur van de reparatie van mijn Camera,flitser en objectief.
Tot op de dag van vandaag niks gehoord.
Ik heb de mail naar "info @ debeukelaerbv .nl" gestuurd...
Nu heb ik dezelfde mail iets aangepast en nogmaals verstuurd maar nu naar de volgende drie adressen: "theo.neefs @ debeukelaer .be" "aftersales @ debeukelaerbv .nl" en "sabine.michielssen @ debeukelaerbv .nl".
Misschien dat er wel één iemand de mail leest en een antwoord kan sturen

Want ik ben toch wel ernstig benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik me camera terug heb

Ik heb de camera uiterlijk 18 Augustus weer nodig, of ik moet wéér mijn oude D70 gebruiken

Hoe is jullie ervaring qua respons bij de Beukelaer ?
Ik heb iig even gezocht hier op het forum, en vond eigenlijk overwegend positieve ervaringen


Comment