Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mail van De Beukelear

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: mail van De Beukelear

    Mooie service van De Beukelaer

    Ik heb 02-08-2007 een mailtje gestuurd met de vraag of men een tijdsindicatie konden geven over de duur van de reparatie van mijn Camera,flitser en objectief.
    Tot op de dag van vandaag niks gehoord.
    Ik heb de mail naar "info @ debeukelaerbv .nl" gestuurd...

    Nu heb ik dezelfde mail iets aangepast en nogmaals verstuurd maar nu naar de volgende drie adressen: "theo.neefs @ debeukelaer .be" "aftersales @ debeukelaerbv .nl" en "sabine.michielssen @ debeukelaerbv .nl".
    Misschien dat er wel één iemand de mail leest en een antwoord kan sturen
    Want ik ben toch wel ernstig benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik me camera terug heb

    Ik heb de camera uiterlijk 18 Augustus weer nodig, of ik moet wéér mijn oude D70 gebruiken

    Hoe is jullie ervaring qua respons bij de Beukelaer ?

    Ik heb iig even gezocht hier op het forum, en vond eigenlijk overwegend positieve ervaringen Ik stel juist expres hier de vraag omdat de Beukelaar bij jullie in België jaren Nikon heeft geïmporteerd en daardoor zouden jullie hier meer ervaring met De Beukelaer kunnen hebben als wij Nederlanders

    Comment


    • #32
      Re: mail van De Beukelear

      Ja, maar dan wel met de Belgische De Beuckelaer, dus aan onze ervaringen heb je dan ook niets he; die heb je trouwens al gelezen zeg je

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #33
        Re: mail van De Beukelear

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Ja, maar dan wel met de Belgische De Beuckelaer, dus aan onze ervaringen heb je dan ook niets he; die heb je trouwens al gelezen zeg je
        Nou de Nederlandse Beukelaer stuurt haar reparatie bezigheden door naar België, dus ik heb wel te maken met de Belgische wat dat betreft

        Comment


        • #34
          Re: mail van De Beukelear

          Okay ik ga meteen mijn 'commentaar' intrekken
          Ik heb net een mailtje terug gehad(op dit tijdstip nog ! complimenten !) van Theo Neefs van de Beukelaer, met de vraag of ik wat meer informatie over de zending kon geven.
          Direct even terug gemaild ben erg benieuwd

          De Belgische tak van de Beukelaer is blijkbaar een héél stuk beter als de Nederlandse tak van de Beukelaer. Maargoed ik heb wel een direct mail adres gebruikt natuurlijk

          Comment


          • #35
            Re: mail van De Beukelear

            Nogmaals mijn complimenten voor de Servicemedewerker bij De Beukelaer in Belgie(Theo Neefs), welke mij zeer correct en juist te woord heeft gestaan zojuist.

            Ik heb zojuist gebeld naar de Service afdeling van De Beukelaer met de vraag of ze mijn camera al hadden ontvangen.
            Helaas was er een probleem met de vervoerder waardoor de camera nog niet aangekomen was. De fotowinkel(Foto den Boer, te Amsterdam) had Pentax zojuist laten weten dat de camera opgehaald is.
            De camera zal morgen waarschijnlijk aankomen en gaan ze er naar kijken .

            Als ze alles op voorraad hebben gaan ze proberen de camera voor 18 Augustus(dan heb ik hem nodig) voor mij gemaakt te hebben

            Comment

            Working...
            X