Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mail van De Beukelear

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: mail van De Beukelear

    Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
    PS: Ik denk zelfs dat canon hier een voorsprong heeft als je het mij vraagt. Niet omdat het beter zou werken maar omdat ze een completere oplossing aanbieden.
    Hoe komt het dat ik geen andere reactie van je had verwacht Kev?


    Enfin, ik heb een mailtje gestuurd naar de Beukelaer; ik hou jullie op de hoogte van de uitkomst...
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #17
      Re: mail van De Beukelear

      Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
      Hoe komt het dat ik geen andere reactie van je had verwacht Kev?
      Het is wel raar dat je dit antwoord had verwacht gezien je eerste reply de bal al helemaal mis sloeg he.....

      Maar wil je dan soms zeggen dat je er niet mee akkoord bent dat mag hoor. En als je er ook nog redenen bij kan geven is het nog beter.

      Comment


      • #18
        Re: mail van De Beukelear

        Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
        En als je er ook nog redenen bij kan geven is het nog beter.
        Wat literatuur voor jou...
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • #19
          Re: mail van De Beukelear

          Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
          Wat literatuur voor jou...
          Komt toch perfect overeen met wat ik hier al gezegd heb? Het werkt maar je moet er geen wonderen van verwachten.

          Comment


          • #20
            Re: mail van De Beukelear

            Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
            Komt toch perfect overeen met wat ik hier al gezegd heb? Het werkt maar je moet er geen wonderen van verwachten.

            ...of hoe Kev wel nooit zal veranderen...
            http://www.digifotofreak.nl

            Comment


            • #21
              Re: mail van De Beukelear

              Naast het feit dat Olly een goed werkende antistof functie heeft (de beste uit die test) is het ook dat op andere fora Olympus gebruikers bijna nooit last hebben van stof op de sensor (alleen bij hoge vochtigeheid fotograferen zodat de stofdeeltjes kleven is een probleem...) Daarnaast heeft de Olympus ook de functie pixelmapping aan boord. Dat had alleen KM ook destijds. Weer een reden minder waarom je je camera een onderhoudsbeurt moet laten geven. Een keer per jaar pixelmappen en je bent de dooie pixels en hot pixels weer kwijt...

              Het is niet de REDEN waarom je een Olympus koopt maar wel verrekt handig... Overigens vind ik de service die op Pentax producten wordt gegeven, zoals ik dat hier lees, heel goed... Ook dan ben je je camera maar een geringe tijd kwijt... want daar gaat het toch om.

              Bart

              Comment


              • #22
                Re: mail van De Beukelear

                Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
                ...of hoe Kev wel nooit zal veranderen...
                ...en hoe Marcfoto de waarheid nooit onder ogen wil zien....

                Comment


                • #23
                  Re: mail van De Beukelear

                  Topic verplaatst naar geschikter forum . . . en euh . . gelieve verder de "off topic " berichten zo te laten . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: mail van De Beukelear

                    Ik heb nog een on-topic vraagje:

                    Ik neem aan dat deze service enkel is voor klanten van De Beukelaer zelf is?

                    Ik zit namelijk met wat kleine aangekoekte stofdeeltjes op m'n *ist DL. De grotere blaas ik er makkelijk af met een handblower, maar die kleintjes blijven er op.

                    De camera is wel niet aangekocht bij De Beukelaer, maar tweedehands. 'k Heb wel nog alle papiertjes, een garantiebewijs dat aantoont dat de camera nog 1 jaar onder garantie is, en het aankoopbewijsje van bij Grobet in Antwerpen.

                    (nu ga je vragen, kan je dan niet bij Grobet gaan? Ja, maar 'k heb gehoord dat ze daar een busje gecompresseerde lucht gebruiken, en da's toch niet echt veilig dacht ik...)

                    Volgens m'n lokale camerawinkel, die het eens nagevraagd heeft bij pentax, valt stof op de sensor onder garantie. Hij zou m'n camera gratis kunnen opsturen voor cleaning, maar dan ben ik m'n camera 2 weken (en mss langer) kwijt!

                    Dus mijn vraag: kan De Beukelaer deze reiniging uitvoeren "in naam van Pentax" en dus gratis onder garantie, of zou ik daar moeten voor bijbetalen als niet-De Beukelaer klant?

                    Bedankt

                    Tom
                    ~TDN
                    fotoblog: www.tdn9.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: mail van De Beukelear

                      De Beukelaer heeft nog altijd topservice, wat let je om hen eens te bellen?

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #26
                        Re: mail van De Beukelear

                        Normaal heb je bij Pentax een internationale garantie, dus zou De Beukelaer zonder morren moeten herstellen...

                        Wim
                        Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

                        Comment


                        • #27
                          Re: mail van De Beukelear

                          Ok bedankt, ik zal hen eens contacteren
                          ~TDN
                          fotoblog: www.tdn9.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: mail van De Beukelear

                            Hi
                            Ik het laatst mijn K10D laten stuiteren op de grond terwijl mijn net 2 dagen oude flitser op dat moment op mijn camera zat
                            Gevolg was dat de flitser stuk is(de twee filters eruit), en dat de bovenkant van de camera afgebroken is. Het flitsschoentje is eraf gebroken en een deel van het plastic en de ingebouwde flitser doet het niet meer.

                            Ik heb afgelopen Donderdag(vorige week niet vandaag) mijn camera weg gebracht naar mijn fotohandelaar. Hij zou als het goed gisteren zijn aangekomen bij De Beukelaer. Weet iemand hier wat de reparatie tijden zijn bij de Beukelaer over het algemeen ?
                            Zal dit lang gaan duren ?

                            Owja ook mijn Pentax-A 50mm 1:1.2 objectief is mee gestuurd, want die zat op het moment van de val op de camera en heb graag dat ze die ook nakijken of eventuele fouten.

                            Comment


                            • #29
                              Re: mail van De Beukelear

                              Oorspronkelijk geplaatst door Priyantha Bleeker Bekijk bericht
                              Hi
                              Ik het laatst mijn K10D laten stuiteren op de grond terwijl mijn net 2 dagen oude flitser op dat moment op mijn camera zat
                              Gevolg was dat de flitser stuk is(de twee filters eruit), en dat de bovenkant van de camera afgebroken is. Het flitsschoentje is eraf gebroken en een deel van het plastic en de ingebouwde flitser doet het niet meer.

                              Ik heb afgelopen Donderdag(vorige week niet vandaag) mijn camera weg gebracht naar mijn fotohandelaar. Hij zou als het goed gisteren zijn aangekomen bij De Beukelaer. Weet iemand hier wat de reparatie tijden zijn bij de Beukelaer over het algemeen ?
                              Zal dit lang gaan duren ?

                              Owja ook mijn Pentax-A 50mm 1:1.2 objectief is mee gestuurd, want die zat op het moment van de val op de camera en heb graag dat ze die ook nakijken of eventuele fouten.
                              Weet alleen dat ze pokkeduur zijn als 't niet onder garantie is... Hopelijk valt het mee voor jou!!

                              Wim
                              Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

                              Comment


                              • #30
                                Re: mail van De Beukelear

                                Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini Bekijk bericht
                                Weet alleen dat ze pokkeduur zijn als 't niet onder garantie is... Hopelijk valt het mee voor jou!!

                                Wim
                                Over het algemeen valt een val niet onder de garantie
                                Maar ik ben gelukkig verzekerd tegen schade ook door eigen schuld.

                                Ik hoop alleen dat het snel gefixed is want ik heb het ding binnenkort weer nodig

                                Comment

                                Working...
                                X