Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DPreview dood?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: DPreview dood?

    Ach, toch gewoon mooi voor die man

    Als de objectiviteit zodanig terugholt dat niemand meer komt zal Amazon er niet lang plezier van hebben. Zal allemaal wel een beetje meevallen.

    Het voordeel is dat er meer geld beschikbaar is, dus ook meer mogelijkheden. Dat is misschien ook wel het antwoord op de originele vraag: Is DPReview dood? Eerder springlevend
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #47
      Re: DPreview dood?

      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Met zo'n aantal pagehits per maand zal Amazon er zeker een gigantisch bedrag voor gegeven hebben, ik denk dat Phil, als ie een beetje uitkijkt, mooi zijn hobby kan verderzetten en verder niet meer hoeft te werken.
      Reken maar dat hij voor het bedrag dat hij heeft gekregen voor DPreview (nog) niet op zijn lauweren kan gaan rusten. Dergelijke overnames vereisen dat de eigenaar nog een paar jaar (doorgaans 2 a 3 jaar) bij het bedrijf moet blijven werken om zodoende de continuiteit niet in gevaar te bregen. Phil *is* namelijk DPreview en hij zal er nu voor moeten zorgen dat het nieuwe bedrijf dat uit de overname ontstaat een professioneel bedrijf wordt met meerdere medewerkers en dat ook zonder Phil kan bestaan. Hij zal voorlopig juist harder moeten werken dan voorheen


      EDIT: Ik werd er via PM op gewezen dat 6 tot 12 maanden eerder de norm is na overnames; dit ipv de 2 a 3 jaar die ik hier noem. Tnx Pol
      Last edited by Havezet; 15 mei 2007, 22:42.

      Comment


      • #48
        Re: DPreview dood?

        Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
        Reken maar dat hij voor het bedrag dat hij heeft gekregen voor DPreview (nog) niet op zijn lauweren kan gaan rusten. Dergelijke overnames vereisen dat de eigenaar nog een paar jaar (doorgaans 2 a 3 jaar) bij het bedrijf moet blijven werken om zodoende de continuiteit niet in gevaar te bregen. Phil *is* namelijk DPreview en hij zal er nu voor moeten zorgen dat het nieuwe bedrijf dat uit de overname ontstaat een professioneel bedrijf wordt met meerdere medewerkers en dat ook zonder Phil kan bestaan. Hij zal voorlopig juist harder moeten werken dan voorheen


        EDIT: Ik werd er via PM op gewezen dat 6 tot 12 maanden eerder de norm is na overnames; dit ipv de 2 a 3 jaar die ik hier noem. Tnx Pol
        Ik kan mij eigenlijk niet inbeelden dat ie zou willen stoppen. Veel geld of niet.

        Comment


        • #49
          Re: DPreview dood?

          Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
          Ik kan mij eigenlijk niet inbeelden dat ie zou willen stoppen. Veel geld of niet.
          Het is een combinatie van verschillende factoren.
          Maar het blijft gissen
          Hij alleen weet het.

          Hij kan hart hebben voor zijn werk en voor de site die hij begonnen is.
          Hij kan de zaak verkocht hebben om sneller meer mogelijkheden te krijgen
          om zijn werk verder te zetten en wellicht uit te breiden.
          Dit is voor de gevoeligen onder ons

          Hij kan de zaak verkocht hebben puur voor de centen.
          Hij kan een bod hebben gekregen dat hij niet kon weigeren....
          Vervolgens plaatst hij een "pleazing" woordje tekst op de site
          om de bezoekers of klanten gerust te stellen.
          Dit voor de anderen onder ons.

          Is zijn site een toevalstreffer?
          Hij was er wel tijdig bij: op het juiste moment.
          Hij heeft dat "geroken" en is beginnen werken....vergeet dat ook nooit.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #50
            Re: DPreview dood?

            Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
            Ik kan mij eigenlijk niet inbeelden dat ie zou willen stoppen. Veel geld of niet.
            Je kan het ook anders bekijken. Stel dat hij wil groeien, grootse plannen heeft, enz.. Maar zelf te weinig eigen financiele reserves heeft om die uit te voeren of aan te durven.
            Dan kan een grote speler hierin een hulp wezen.

            peter

            Comment


            • #51
              Re: DPreview dood?

              dpr bewijst vandaag de dag dat ze onafhankelijk van publicitaire belangen hun ding doen :




              ik ben niet zeker dat dit artikel overal even fel geapprecieerd zal worden
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #52
                Re: DPreview dood?

                Ziet de Phil doen zeg...

                The King is dead, long live the King
                flickr

                Comment


                • #53
                  Re: DPreview dood?

                  Inmiddels is er terug wat beweging gekomen op DPreview. Met ondermeer een review van de Nikon D40x en de Sony DSC-H9.

                  Groetjes, Wim
                  Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                  Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                  Comment


                  • #54
                    Re: DPreview dood?

                    Duidelijke problemen bij dpreview:

                    Have you got what it takes to be a part of the dpreview.com team? Are you passionate about the techniques and technology surrounding digital photography? Do you want the dubious pleasure of working alongside Phil, Simon, Jo and Gordon on the most exciting photography website in the world? We're looking for three new staff members; two technical writers and one web development engineer. We need driven, technically curious people who can solve and innovate. For the writing positions we expect you to have a solid photographic knowledge as well as experience using our chosen authoring tools (see inside). All three positions will be at our office in London (UK).


                    Jan.

                    Comment


                    • #55
                      Re: DPreview dood?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                      Duidelijke problemen bij dpreview:

                      Have you got what it takes to be a part of the dpreview.com team? Are you passionate about the techniques and technology surrounding digital photography? Do you want the dubious pleasure of working alongside Phil, Simon, Jo and Gordon on the most exciting photography website in the world? We're looking for three new staff members; two technical writers and one web development engineer. We need driven, technically curious people who can solve and innovate. For the writing positions we expect you to have a solid photographic knowledge as well as experience using our chosen authoring tools (see inside). All three positions will be at our office in London (UK).


                      Jan.
                      Eerder positieve problemen Jan: ze hebben volk nodig.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #56
                        Re: DPreview dood?

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Eerder positieve problemen Jan: ze hebben volk nodig.
                        Jan heeft gewinked theo

                        We need a sarcasm font
                        flickr

                        Comment


                        • #57
                          Re: DPreview dood?

                          Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                          Jan heeft gewinked theo

                          We need a sarcasm font
                          Aha ja, juist...
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment

                          Working...
                          X