Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw magazine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Hebben wij hier in 't Limburgse geluk.. hier ligt den winkel er vol van...

    Comment


    • #32
      Originally posted by mic
      Hebben wij hier in 't Limburgse geluk.. hier ligt den winkel er vol van...
      mic in welke winkel is dat? Hier in Kortessem hebben ze dat magazine natuurlijk niet en aangezien ik geregeld in Genk kom, wil ik het daar wel eens kopen, ik ben er ook nieuwsgierig naar ...

      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #33

        Ik heb een tijdje geleden (ondertussen meer dan 3 weken denk ik) een abonnement genomen op Digital Photo, maar totnogtoe niks ontvangen...
        Het bedrag is al wel van m'n Visa-kaart af. Zucht. Nog even wachten en dan misschien toch eens beginnen rondmailen.

        mvg,
        Tom

        Comment


        • #34

          Oepsy, eerlijkheid gebiedt me te melden dat de bestelling nog maar 2 weken geleden was.
          Het wachten maakt een mens ongeduldig

          mvg,
          Tom

          Comment


          • #35
            Originally posted by Simkin
            Iemand in het Brugse die weet waar ik aan een nummer van Digital Photo kan geraken ? In de international magazine store (of hoe die ook noemt) in't stad hebben ze tientallen magazines maar dat nu net niet. Toevallig had er iemand diezelfde dag ook naar gevraagd in die winkel, maar ze zijn toch niet van plan om te bestellen
            Ook "rot" gezocht in onze streek naar iemand die het had, of wilde "indoen", maar zero.... Dan maar beslist om een abonnement te nemen. Krijg nu deze week in principe mijn eerste exemplaar in de bus.

            Groeten,
            Iglo

            P.S. Die persoon in de shop kon ik onder(boven)getekende geweest zijn.....
            You cannot create experience. You must undergo it.

            Comment


            • #36

              't Eerste exemplaar is aangekomen!!
              Ziet er goed uit. 75 minuten video op de CD met allerlei on-hands uitleg over Photoshop-technieken. Heel goed.

              mvg,
              Tom

              Comment


              • #37
                Originally posted by unick

                't Eerste exemplaar is aangekomen!!
                Ziet er goed uit. 75 minuten video op de CD met allerlei on-hands uitleg over Photoshop-technieken. Heel goed.

                mvg,
                Tom

                en? Hoe vindt ge 't.... De moeite en 't geld waard he?.... Zeker als je van Photoshops workshops houd.

                Comment


                • #38

                  Inderdaad, heel goed!

                  Mic, thanks, want 't is door jouw enthousiasme dat ik me er op geabonneerd heb.

                  Tom

                  Comment


                  • #39
                    Geen dank... ik ben al jaren enthousiast...
                    Ik neem er veel van over in mijn workshops fotobewerking.
                    door dat boekje is mijn kennis fotobewerking up to date

                    Comment


                    • #40
                      Ramp, o ramp, mijn Digital Photo nummer nog steeds niet in mijn brievenbus.....
                      Even een kort mailtje naar de abonnementendienst en prompt het volgende antwoord :

                      quote

                      Thank you for your email
                      >
                      > Confirm I have today arranged for a replacement issue to be despatched
                      > and apologise for the original non receipt.
                      >
                      > I trust the delivery of your magazine will improve and you receive it
                      > without further incident. However should you require any further
                      > assistance please do not hesitate to contact me.
                      >
                      > Regards
                      Fiona Lewis
                      Email Customer Services Department


                      unquote

                      Allez, dus nu maar weer enkele dagen wachten en hopen dat mijn eerste exemplaar nu wel aankomt ...... Ik hou jullie op de hoogte.
                      Wanneer kregen jullie (=andere nieuwe abonnees) het eerste exemplaar in de bus???

                      Groeten,
                      Iglo
                      You cannot create experience. You must undergo it.

                      Comment


                      • #41
                        Ik heb 3 weken moeten wachten. Het hangt waarschijnlijk af van de datum waarop je je abonneert hé. Ik heb ook ergens moeten aanvinken of ik het abonnement al wou starten met het huidige nr of pas het volgende. Dat is dan waarschijnlijk voor die mensen die het magazine al in de winkel kochten en dan pas abonneren ?

                        mvg,
                        Tom

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by unick
                          Ik heb 3 weken moeten wachten. Het hangt waarschijnlijk af van de datum waarop je je abonneert hé. Ik heb ook ergens moeten aanvinken of ik het abonnement al wou starten met het huidige nr of pas het volgende. Dat is dan waarschijnlijk voor die mensen die het magazine al in de winkel kochten en dan pas abonneren ?

                          mvg,
                          Tom

                          Magazine eindelijk binnen. Het ging dus blijkbaar om een fout bij de post?? In ieder geval : het is de moeite. Het magazine puilt inderdaad niet uit van de publiciteit. De pub die er in staat, heeft betrekking op toestellen, lenzen, enz. en is dus op zichzelf ook niet oninteressant. (Al is het maar om wat te vergelijken)
                          Nu weten we weeral dat we - terecht - tips van Mic kunnen (moeten )opvolgen ....

                          Groeten,
                          Iglo
                          You cannot create experience. You must undergo it.

                          Comment


                          • #43
                            Tips van mij??? lol

                            Ik geef al jaren workshops met voorbeelden uit Digital Photo. Op gebied van PS workshops bestaat er nikske beters...

                            Comment

                            Working...
                            X