Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw magazine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Das ook nog geen klein beetje verschil. Enne goeie magazines zijn idd duur, maar niet zo duur als hier, die magazines kosten gewoon zoveel om reden van import, en dat is de laatste jaren bijna exponentieel gestegen. Stap een willekeurige handelszaak binnen en vergelijk de belgische prijs met de UK prijs, die er meestal ergens in de rechterbovenhoek opgedrukt staat. even schrikken

    Enfin, ik ga eens proberen aan zo'n digital photo te geraken en daarna zie'k wel of het de moeite loont om te abboneren
    Simkin.

    portfolio: http://www.megapixel.tk

    Comment


    • #17
      amaai, scheelt dat echt zoveel???
      Dan zal ik ook eens een abonnement moeten nemen...

      Trouwens vandaag de nieuwe DP gaan halen...
      Mmmmmm, weer lekker lezen vandaag, van werken zal er weer niet veel in huis komen.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mic
        amaai, scheelt dat echt zoveel???
        Dan zal ik ook eens een abonnement moeten nemen...

        Trouwens vandaag de nieuwe DP gaan halen...
        Mmmmmm, weer lekker lezen vandaag, van werken zal er weer niet veel in huis komen.


        Er staat in dat Canon de productie van de D60 stopt... en DP is hier niet happy mee... effe verder lezen....

        Comment


        • #19
          Originally posted by mic


          Trouwens vandaag de nieuwe DP gaan halen...
          Mmmmmm, weer lekker lezen vandaag, van werken zal er weer niet veel in huis komen.


          'k Wou dat ik dat ook kon doen, maar zit hier vastgekluisterd, achter pc en telefoon
          Maar kijk, we gaan nu ook om het nieuwe nummer, en als het ons ook zo bevalt - zoals het zovelen reeds bevalt, dan gaan we ons wellicht abonneren, want het verschil is echt de moeite waard!
          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

          Comment


          • #20
            Originally posted by Simkin
            Das ook nog geen klein beetje verschil. Enne goeie magazines zijn idd duur, maar niet zo duur als hier, die magazines kosten gewoon zoveel om reden van import, en dat is de laatste jaren bijna exponentieel gestegen. Stap een willekeurige handelszaak binnen en vergelijk de belgische prijs met de UK prijs, die er meestal ergens in de rechterbovenhoek opgedrukt staat. even schrikken

            Enfin, ik ga eens proberen aan zo'n digital photo te geraken en daarna zie'k wel of het de moeite loont om te abboneren
            Hoi,

            Misschien speelt het feit dat over de plas GEEN BTW op boeken en tijdschrifen zit ook een klein beetje mee ???

            Groeten,
            Iglo
            You cannot create experience. You must undergo it.

            Comment


            • #21
              Geen BTW???
              OOO maar dan komt zo'n abonnement goedkoper uit?
              Nu mijn dagbladhandelaar zal niet content zijn als ik hem dat vertel...

              Comment


              • #22
                ach dat zit zo dus, wist ik niet. Een mens leert alle dagen bij Enfin ik ben weer eens niet tot in de winkel geraakt vandaag, morgen nog een poging doen.
                Simkin.

                portfolio: http://www.megapixel.tk

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mic
                  Geen BTW???
                  OOO maar dan komt zo'n abonnement goedkoper uit?
                  Nu mijn dagbladhandelaar zal niet content zijn als ik hem dat vertel...
                  Even kort het voordeel van een abonnement :

                  +/- 60 Engelse Ponden = +/- 88.75 eurokens

                  = +/- 7.40 euro per abonnement vs. 10.50 euros in de shops hier

                  Alstublieft !

                  Groeten,
                  Iglo
                  You cannot create experience. You must undergo it.

                  Comment


                  • #24
                    Heb me dat magazine ook aangekocht vandaag.

                    Het is niet echt een magazine met diepgaande reviews, het doet me een beetje denken aan netwerk.

                    Ik denk dat het ideaal is voor de beginnende digitale fotograaf of voor wie plannen heeft om een digitaal toestel aan te kopen.

                    Wel leuk: er zit een DVD bij met een cursus digitale fotografie, ook ideaal voor de beginnende fotograaf...
                    Christian D.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by christian
                      Heb me dat magazine ook aangekocht vandaag.

                      Het is niet echt een magazine met diepgaande reviews, het doet me een beetje denken aan netwerk.

                      Ik denk dat het ideaal is voor de beginnende digitale fotograaf of voor wie plannen heeft om een digitaal toestel aan te kopen.

                      Wel leuk: er zit een DVD bij met een cursus digitale fotografie, ook ideaal voor de beginnende fotograaf...

                      Ik heb het ook voor 1 keer gekocht, maar eigenlijk word ik er niet veel slimmer mee. Op Dpreview bv. kan je veel diepgaandere testen vinden. Touwens de testen van Zoom-magazine zijn wel HEEL oppervlakkig.
                      Maar goed, als je van nul begint, is het misschien iets...
                      Alhoewel dat je op deze site hier ook veel info kan vinden.

                      Comment


                      • #26
                        Ik heb die Zoom eens bekeken in de krantenwinkel...
                        Er staat veel in over videobewerking.
                        Het is eigenlijk een blad voor video en fotografie samen.
                        Maar ik heb 't niet gekocht.
                        Er stond maar één artikel in dat me intresserde... ( en dat heb ik in de winkel gelezen...)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mic
                          Er stond maar één artikel in dat me intresserde... ( en dat heb ik in de winkel gelezen...)
                          Gierige pin

                          :: http://www.dpix.be ::

                          Comment


                          • #28
                            Iemand in het Brugse die weet waar ik aan een nummer van Digital Photo kan geraken ? In de international magazine store (of hoe die ook noemt) in't stad hebben ze tientallen magazines maar dat nu net niet. Toevallig had er iemand diezelfde dag ook naar gevraagd in die winkel, maar ze zijn toch niet van plan om te bestellen
                            Simkin.

                            portfolio: http://www.megapixel.tk

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Simkin
                              Iemand in het Brugse die weet waar ik aan een nummer van Digital Photo kan geraken ? In de international magazine store (of hoe die ook noemt) in't stad hebben ze tientallen magazines maar dat nu net niet. Toevallig had er iemand diezelfde dag ook naar gevraagd in die winkel, maar ze zijn toch niet van plan om te bestellen
                              'k ben er ook op zoek naar... verschillende winkels gedaan in Brugge maar dus niet te vinden deze maand...
                              Met een copietje van de CD ben ik al "content" en ik wil er zelf omkomen zolang het
                              maar omgeving Brugge is...
                              (PS:mischien was die "toevallige persoon" "ik" want ben daar ook langsgeweest.. )
                              daVinci
                              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                              Comment


                              • #30
                                lol ik had al gedacht dat het iemand van hier kon zijn
                                Simkin.

                                portfolio: http://www.megapixel.tk

                                Comment

                                Working...
                                X