Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graf fotogaferen en publiceren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Graf fotogaferen en publiceren

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Dat had je gedacht ! Eender welke bankbediende zelfs van een kleine tot middelgrote bank heeft met een voornaam, een stuk van een familienaam en een geboortedatum zelfs zonder jaartal genoeg gegevens om je het telefoonnummer van je schoonmoeder te bezorgen. En het gerecht is wat dat betreft nog beter uitgerust. Dus in het geval van jouw site is anonimiteit voor het gerecht een naieve illusie.
    Ik wens de bankbediende van de kleine tot middelgrote bank veel plezier daarmee.

Het is helemaal niet mijn plan om 'anoniem' te zijn, ik heb ook helemaal niks te verbergen dus 'naive illusie' raakt echt kant noch wal. Anders had ik trouwens ook wel moeite gedaan m'n naam verborgen te houden.

Dat heb ik uit dat verhaal helemaal niet begrepen.
    Volgens mij heb ik wel degelijk over het feit gesproken dat PBase een rol speelde maar ik ga die hele thread niet nalezen...

Zou je dat nu aub even willen onderbouwen?
    Nee. Ik zou niet weten waarom ik dat zou doen. Ik heb dacht ik al voorbeelden gegeven. Ik vind het verder prima dat je er anders over denkt, hoor. Waarom wind je je zo op? Ik ga je meteen gelijk geven als de politie hier met een Belgisch arrestatiebevel voor de deur staat, dat beloof ik je plechtig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
      Volgens mij heb je de agente wel omgekocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Waarom wind je je zo op?
        Ik wind me helemaal niet op, ik vind alleen dat als je dergelijke straffe uitspraken doet je ze toch wel even moet kunnen bewijzen.

Comment

Ik wind me helemaal niet op
          Oh, ik dacht het even. Het lijkt alsof je me met je bewoordingen op de kast wilt jagen. Haha, dat gaat niet lukken hoor.

ik vind alleen dat als je dergelijke straffe uitspraken doet je ze toch wel even moet kunnen bewijzen.
          En waarom onderbouw jij je uitspraken dan niet?

Comment

Hola, je moet de zaken niet omdraaien, ik heb hier niet staan roepen dat je onbereikbaar bent als je ervoor zorgt dat e.e.a. in het buitenland gehost wordt hé !

Comment

Hola, je moet de zaken niet omdraaien, ik heb hier niet staan roepen dat je onbereikbaar bent als je ervoor zorgt dat e.e.a. in het buitenland gehost wordt hé !
              Nee, jij beweert dat je wél bereikbaar bent. Ken je voorbeelden van mensen die in Nederland of Belgie veroordeeld zijn voor wat ze op Amerikaanse sites geplaatst hebben?

Waar blijft trouwens dat nummer van mijn schoonmoeder? Ik ben erg geinteresseerd of je dat lukt. Je kent vast wel een bankbediende...

EDIT: wel graag per PM vanwege de privacy...

Comment

Nee, jij beweert dat je wél bereikbaar bent. Ken je voorbeelden van mensen die in Nederland of Belgie veroordeeld zijn voor wat ze op Amerikaanse sites geplaatst hebben?

Waar blijft trouwens dat nummer van mijn schoonmoeder? Ik ben erg geinteresseerd of je dat lukt. Je kent vast wel een bankbediende...

EDIT: wel graag per PM vanwege de privacy...
                Voor de tweede keer: je moet de zaken niet omdraaien. En me geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb.
                Met wat over jou op het internet terug te vinden is ben jij niet meer anoniem. Wie daarvoor bevoegd is en dat wil kan zonder tussenkomst van een provider aan je volledige naw-gegevens komen.

Comment

Voor de tweede keer: je moet de zaken niet omdraaien. En me geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb.
                  Nou breekt m'n klomp...

En waar die site gehost wordt speelt geen enkele rol.
                  Maar goed, als je geen voorbeelden kunt vinden dan laten we het toch lekker zo? Ieder z'n eigen opvatting, is het niet heerlijk?

Comment

Maar goed, als je geen voorbeelden kunt vinden dan laten we het toch lekker zo? Ieder z'n eigen opvatting, is het niet heerlijk?
                    Hè ja. 't Is alleen jammer. Ik dacht gewoon: die Leonidas is me een kerel zeg! Heeft ie toch maar fijn hét middel gevonden om op volkomen legale wijze het portretrecht en sommige copyrights (bv Atomium- of Eiffeltorenfoto's) naast zich neer te kunnen leggen. Als we dat even hard kunnen maken hoeven we daar al nooit meer over te discussiëren. En alle fotografen in België en Nederland hoeven zich dan nooit meer zorgen te maken over portretrecht en zo...

Comment

Aan de laatste 13 replies heeft de TS geen boodschap.
                      Kunnen we terug 'on topic' ?

Mod. Lut

Comment

Je zit er wéér naast: het ging om de vraag of de locatie van de server er wel of niet toe doet en ik heb dacht ik aangegeven dat een buitenlandse server in ieder geval voor de Nederlandse wetgeving (ik zal voorzichtig zijn, maar ik denk dat het in Belgie hetzelfde is) buiten bereik ligt.

Hè ja. 't Is alleen jammer. Ik dacht gewoon: die Leonidas is me een kerel zeg! Heeft ie toch maar fijn hét middel gevonden om op volkomen legale wijze het portretrecht en sommige copyrights (bv Atomium- of Eiffeltorenfoto's) naast zich neer te kunnen leggen.
                        Dat heeft dus helemaal niets te maken met dat het dan ineens legaal zou worden. Natuurlijk blijft het illegaal, alleen je bent onbereikbaar. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

En dan tenslotte: ik zit bij PBase omdat ik het één van de beste fotosites vind, niet omdat ik me niet wil verantwoorden voor mijn foto's. En toevallig staat PBase in de VS.

EDIT: Sorry Lut, ik was een half uur geleden al begonnen met typen maar moest even aan de telefoon. Ik had je opmerking hierboven nog niet gezien.

Comment

EDIT: Sorry Lut, ik was een half uur geleden al begonnen met typen maar moest even aan de telefoon. Ik had je opmerking hierboven nog niet gezien.
                          Laat dit dan de allerlaatste zijn.
                          Volgende off-topic-conversatie wordt verwijderd zonder correspondentie.

Comment

Bedankt Lut dat je de discussie terug on-topic brengt alhoewel ik de andere discussie over het hosten zeker niet oninterresant vond.

Ik vroeg gisteren eens een politieagent wat hij zou doen mocht hij mij foto's zien nemen hier op het kerkhof.
                            Allereerst fronste hij zijn wenkbrauwen (en dacht wat voor een vraag is me dat nu). Zolang ik niet op andere graven zou gaan staan (lees: de openbare orde zou verstoren) zou hij er zich niks van aan trekken. Wat ik van plan ben met die foto's (vb. publiceren) valt niet meer onder zijn toezicht en kan hij trouwens niet controleren. Over een regel hieromtrent in het politiereglement was hij zich niet bewust. Hij zou het eens nakijken.
                            SITE: http://www.xraypictures.be
                            FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Working...
                            X