Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    :d :d
    OT: Waarom werken die smileys soms niet? Dit is al de tweede keer in een paar dagen... Hoofdletter D wordt automatisch kleine d.

    Comment


    • Re: 30 euro


      werkt wel volgens mij
      Last edited by DES; 9 januari 2007, 13:42.

      Comment


      • Re: 30 euro

        Ik heb betaald maar dat groen bolletje komt er niet.
        Misschien hebben ze nog geen tijd gehad.
        Alleszins, ik ben tot nu toe erg tevreden.
        BD0724BE

        Nikon D 80

        Comment


        • Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
          als je inderdaad slechts één stamforum hebt waar je alle dagen vertoeft kan ik mij voorstellen dat je er zo over denkt en daar dus ook wat geld in wilt steken, maar als je vele forums afhopt dan is zoiets gewoon niet mogelijk (of je moet 'n geldboom in de tuin hebben )
          Er is toch niemand die je ervan weerhoud om die "andere" forums te laten schieten.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • Re: 30 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            Er is toch niemand die je ervan weerhoud om die "andere" forums te laten schieten.
            dat klopt, maar ik beperk me niet graag tot één plek

            'k ga ook graag elk jaar naar 'n ander (ver) land op vakantie terwijl er mensen zijn die al 20 jaar naar dezelfde camping in 't zelfde land gaan

            ik houd gewoon van afwisseling en overal is wel iets van je gading te vinden, niet op één plaats alles

            Comment


            • Re: 30 euro

              Meer en meer nonsens. Eerst een geleuter over 30 Euro. Dat je daar niets voor krijgt.
              Na argumentatie dan plots een gekweel over al dan niet 40 man vrijwilligers en dat dat er teveel zijn en insinuatie op winstbelag
              Na argumentatie komt men aanlopen met gezever over al dan niet dwang tot betalen ...
              Man, man, man, als je dan werkelijk zo denkt moet je dringend aan bezinning toe.
              NIEMAND MOET BETALEN en nog nooit is daar aanzet toe geweest. Integendeel; op SD's kunnen niet-betalenden mee genieten van de groepsverzekering mits bijlage van 2 Euro, of is dat soms ook nog teveel. Blijf dan liever thuis.
              Mag ik merken dat de thread gestart werd door een betalend lid met voorstel om eens een promotie te doen. Je leest toch ook wel de reclame als je een nieuw toestel koopt, waarom zouden wij dan geen reclame mogen meken. Reclame is geen drukkingsmiddel Dus, nonsens dat wij, betalenden anderen onder druk zetten. Het lijkt me eerder het omgekeerde.
              Heb ik iets tegen mee-eters ? Zolang het geen acné is, neen, maar op het ogenblik dat mee-eters mijn 30 Euro stom vinden, dom en onverantwoord, dan heb ik ook wel liever dat zij hun eten betalen en dus niet meer mee-eten. Alleen ik betaal niet voor het eten maar voor de keuken, de afwas, de borden, ... en als die er niet meer zijn is het en voor de eter als voor de mee-eter afgelopen.
              oh, ja die speciale groene avatar. Man, man, man, veel tijd hebben jullie om dat allemaal te zien. Dit is wel het laatste waar ik naar kijk. Van al diegene die meegaan op SD->Dinant ben ik slechts van mezelf zeker dat ik betalend lid ben, groene bol of niet. En feitelijk interesseert me dat ook niet.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • Re: 30 euro

                Waarom hebben jullie in Belgie eigenlijk een aparte verzekering nodig als je 'n dagje op stap gaat? Ben je niet gewoon áltijd al verplicht verzekerd?

                Comment


                • Re: 30 euro

                  Dringend zoek-optie leren gebruiken en de threads over de SD's en organisatie en problemen daarrond eens lezen.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    maar op het ogenblik dat mee-eters mijn 30 Euro stom vinden, dom en onverantwoord.
                    'k heb nog niemand zien schrijven dat ie betalende leden dom vindt...

                    't is net als met abonnementen: de één abonneert zich op 'n tijdschrift en de ander leest ze van buren, kennissen: vrijheid blijheid

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Dringend zoek-optie leren gebruiken en de threads over de SD's en organisatie en problemen daarrond eens lezen.
                      als je regelmatig met duur materiaal op stap gaat moet je voor jezelf een doorlopende verzekering afsluiten ipv alleen verzekerd te zijn die enkele dag dat je met bd op pad bent, maar goed, da's mijn persoonlijk visie...
                      Last edited by paparazzi; 9 januari 2007, 16:10.

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                        Meer en meer nonsens. Eerst een geleuter over 30 Euro. Dat je daar niets voor krijgt.
                        Na argumentatie dan plots een gekweel over al dan niet 40 man vrijwilligers en dat dat er teveel zijn en insinuatie op winstbelag
                        Na argumentatie komt men aanlopen met gezever over al dan niet dwang tot betalen ...
                        Man, man, man, als je dan werkelijk zo denkt moet je dringend aan bezinning toe.
                        NIEMAND MOET BETALEN en nog nooit is daar aanzet toe geweest. Integendeel; op SD's kunnen niet-betalenden mee genieten van de groepsverzekering mits bijlage van 2 Euro, of is dat soms ook nog teveel. Blijf dan liever thuis.
                        Mag ik merken dat de thread gestart werd door een betalend lid met voorstel om eens een promotie te doen. Je leest toch ook wel de reclame als je een nieuw toestel koopt, waarom zouden wij dan geen reclame mogen meken. Reclame is geen drukkingsmiddel Dus, nonsens dat wij, betalenden anderen onder druk zetten. Het lijkt me eerder het omgekeerde.
                        Heb ik iets tegen mee-eters ? Zolang het geen acné is, neen, maar op het ogenblik dat mee-eters mijn 30 Euro stom vinden, dom en onverantwoord, dan heb ik ook wel liever dat zij hun eten betalen en dus niet meer mee-eten. Alleen ik betaal niet voor het eten maar voor de keuken, de afwas, de borden, ... en als die er niet meer zijn is het en voor de eter als voor de mee-eter afgelopen.
                        Ik vind het erg dat je dit van mij moet horen, maar dit is nu echt eens in kottekes denken en helemaal geen begrip (/verstand?) tonen voor het betoog van een ander.
                        Ontsnappen uit de imaginaire wereld waar alleen jouw mening er toe doet en de andere mensen onwetende - en foute - stukken afval zijn lijkt me geen slecht idee.
                        Een forum is een plaats van discussie, en met jouw houding kunnen we er maar beter een totalitair forum van maken... jongens toch

                        Nee, hiermee (@purlut) kan ik écht niet lachen
                        Last edited by guRuh; 9 januari 2007, 16:19.
                        flickr

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          waarover gáát dit nu eigenlijk allemaal?

                          zijn de niet-leden nu boos dat ze kunnen betalen om lid te worden van de vzw?
                          misschien is een verplichte betaling om het forum te raadplegen dan wel een oplossing
                          ik snap echt niet dat mensen zich zo boos kunnen maken om iets wat ze gratis kunnen krijgen ...

                          ik volg het niet meer.

                          m[sad sad sad]m


                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Als ik momenteel Lut tegenkom op het forum, zie ik dat de teller van de betalende BD leden voor 2007 op 172 staat. Of dit constant geupdate is weet ik niet.
                          Dan zie ik momenteel 500 "gasten" op het forum en een 5000 actieve en 14000 "leden".

                          Ik heb "slechts" een bridge toestel, beleef daar veel plezier aan, en leer hier enorm veel bij (en discussiëer nu en dan eens stevig).
                          Maar ergens in 2006 voelde ik me niet meer op mijn gemak als "bezoeker", ik weet hoeveel werk en tijd er in BD gestoken wordt door "the crew". Ik heb me dan maar lid gemaakt, en ja, na de BD in Mechelen heb ik al een overschrijving klaar gezet per 2 januari voor mijn hernieuwing.

                          Als iedereen die hier veel opsteekt, en het zeer spijtig zou vinden dat BD ooit zou stoppen wegens... (ondenkbaar natuurlijk), nú en niet morgen ook lid wordt, dan denk ik dat er volgende week een nulletje achter Lut haar cijfer kan geplaatst worden.
                          Deze site en de vzw en de mensen daarachter verdienen het vind ik.

                          Dus mensen, maak al één goed voornemen van 2007 waar, het kan ons fotoplezier alleen maar ten goede komen.

                          Veel foto- en BD plezier in 2007.

                          Nete
                          ∏__|_ ∏__|_
                          "no rules, great shots"
                          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                            waarover gáát dit nu eigenlijk allemaal?

                            zijn de niet-leden nu boos dat ze kunnen betalen om lid te worden van de vzw?
                            misschien is een verplichte betaling om het forum te raadplegen dan wel een oplossing
                            ik snap echt niet dat mensen zich zo boos kunnen maken om iets wat ze gratis kunnen krijgen ...

                            ik volg het niet meer.

                            m[sad sad sad]m
                            Ik denk niet dat er iemand boos is, alleen zijn er die erg wantrouwig staan tov het financiele beheer van de site.
                            Echter, dat wordt volledig uit de doeken gedaan op de AGV dus... niets om zorgen over te maken
                            flickr

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                              als je regelmatig met duur materiaal op stap gaat moet je voor jezelf een doorlopende verzekering afsluiten ipv alleen verzekerd te zijn die enkele dag dat je met bd op pad bent, maar goed, da's mijn persoonlijk visie...
                              Als je de zoekfunctie had gebruikt, dan weet je precies waar deze verzekering voor dient (hint!). Dus in plaats van wilde gokken te doen waarvoor die verzekering dient, gebruik even de zoekfunctie en je zal zien dat dat wonderen doet.

                              Ik begrijp Purlut zijn betoog wel, en eerlijk gezegd begrijp ik ook niet waarom er forumleden zijn die er zo'n discussie van maken over het NIET betalen van het lidmaatschap van BD. Who cares? Denk je nu echt dat het wat uitmaakt of je vzwlid bent of niet? NEE. Ben je beter als vzwlid? NEE. Ben je minder welkom op het forum als vzwlid? NEE, ook al niet.

                              Oja, voordat de vrijwilligers van BD (waaronder ik dus ook val) nog eens beschuldigd worden van winstbejag enz. Zoals eerder vermeld ontvangen wij niets en doen wij dit kosteloos. Mijn groene bol heb ik dus geheel zelf gefinancierd door 30 euro te storten op de rekening van de BD vzw.
                              Last edited by JLP; 9 januari 2007, 16:40. Reden: foutje in de tekst
                              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                              --------

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Het enige wat ik echt hoop is dat de mensen die hier belangeloos hun best doen voor dit forum ( ik heb er ondertussen al heel wat leren kennen ) zich niet laten ontmoedigen door sommige negatieve commentaren die hier geleverd worden, dan pas zou het echt zonde zijn . . . ik weet ondertussen wat zo'n server in de lucht houden meebrengt en ik kan alleen maar mijn petje af doen voor het werk dat hier achter de schermen gebeurt . . . . .
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X