Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
er staat dat preferences niet te gebruiken zijn als je geen upgrade doet, dus da's nou ook niet bevorderlijk om uit te testen of je wel wíl upgraden
wat ik wel wil weten is of je mapjes in mapjes kunt aanmaken bij de upgrade
ik werk zelf namelijk altijd met categorieen en die zijn dan weer onderverdeeld in onderwerpen en die soms ook weer, dus 'travelphotography' dan mapjes met landen en daarin mapjes met plaatsen
hier schrijf je toch echt p/mnd:
maar ik heb nu dus wel 'n proefaccount op zen gemaakt om 'ns te kijken of die layout mij beter gaat bevallen dan photobucket, en als dat zo is dan maak ik gewoon de overstap
Moest ge de overstap maken dan geeft ge bij u registratie best bij referral code mijn code in ( N3N-AV6-2GX ) dan krijgen we beide 5 USD korting
Ze schrijven dat ze dat in de toekomst wel gaan doen ergens op hun website
zolang ze dat dan maar niet op je persoonlijk account gaan doen zoals bij photobucket
Moest ge de overstap maken dan geeft ge bij u registratie best bij referral code mijn code in ( N3N-AV6-2GX ) dan krijgen we beide 5 USD korting
in dat geval zal ik dat zeker doen!
maar heb je voor mij 't antwoord op de vragen van hierboven?
en heb jij zelf al 'n account aangemaakt wat ik 'ns kan zien om te kijken wat je er allemaal mee kan? (okee, dat brilletje ga ik echt nodig krijgen want ik zie al dat je 'n linkje onder je post hebt staan )
er staat dat preferences niet te gebruiken zijn als je geen upgrade doet, dus da's nou ook niet bevorderlijk om uit te testen of je wel wíl upgraden
wat ik wel wil weten is of je mapjes in mapjes kunt aanmaken bij de upgrade
ik werk zelf namelijk altijd met categorieen en die zijn dan weer onderverdeeld in onderwerpen en die soms ook weer, dus 'travelphotography' dan mapjes met landen en daarin mapjes met plaatsen
kan dit met zenfolio?
-> Als je met preferences je lay-out wil aanpassen kan je dat doen door in MyZenfolio bovenaan ergens te klikken over Show vistitor view te gaan en dan op Customize te klikken, dan kan je per pagina alles aanpassen of gewoon opslaan als standaard. Het wijst zichzelf een beetje uit
-> Voor die mapjes in mapjes maak je eerst een group aan waarin je dan je onderverdeling in Gallery's maakt . Op mijn site zie je zo'n ding door op Private te klikken.
Schrijven wel dat ze in de toeksomst volledig instelbare lay-outs gaan aanbieden :
Coming soon is the ability to create your own visual Themes.
We feel strongly that photographers do not need to become programmers to achieve the custom look for their pages, and we are working on providing a set of simple visual tools where no CSS or HTML coding knowledge will be needed.
dat zou helemaal top zijn!
en de layout vind ik nu al stukken netter dan photobucket, dus de kans zit er in dat ik deze wel ga upgraden na mijn proefperiode en dan alles van photobucket naar daar verhuis
(zie www.dzain.nl voor mijn huidige account)
-> Kan gratis worden indien je erin slaagt 8 mensen te overtuigen ook voor zenfolio te kiezen ( 5 USD korting per binnengebrachte klant )
Misschien niet onbelangrijk : Je kan 5 USD korting krijgen op een plan ( van 25 USD op 40 USD ) indien je deze referral code gebruikt bij je registratie N2N-AV8-3GX
Vergis ik me nou of ben je hier commercieel bezig?
Niet commercieel, ik heb er geen aandelen in of zo
maar door m'n beperkte studentebudget wil ik wel zo goedkoop mogelijk mijn mogelijke account, maar ik wil deze zinnen gerust verwijderden. Maar we krijgen toch beiden 5 USD korting dus iedereen doet zich profijt.
Ik wil het gerust verwijderen op zo. Ik zal eens in de forumregels duiken.
Update: Ik wil hier helemaal geen problemen zoeken of iemdand het hoofd stoten dus heb ik het een beetje aangepast. Beter zo ? Of moet ik het volledig verwijderen.
Bert
Last edited by Bert Ydiers; 7 januari 2007, 19:32.
Comment