Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotohosting ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotohosting ...

Voor 30 euro per jaar kan jij ook een eigen domein naam + 500MB ruimte aanschaffen bij mijndomein.nl
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Re: Fotohosting ...

Ik heb de voorbije weken al m'n albums van pbase naar zenfolio over gezet... Ik zit nog met 32 credits op pbase, iemand interesse? (ik kocht er in november nog maar 24 bij voor 43$). Ideaal als er hier nog een wim is die op pbase wil onder www.pbase.com/wim

Zenfolio vind ik beter en hoop dat ze in de lucht blijven de komende jaren, ze moeten zich inderdaad nog bewijzen maar het ziet er veelbelovend uit. Ze gaan in januari ook beginnen met een afdruksysteem (kreeg een mail van hen) maar of het voor ons europeanen interessant gaat zijn valt nog af te wachten... Ik geloof dat je zelf de prijzen kan bepalen van de foto's dus ideaal voor mensen die regelmatig hun beste werk willen verkopen, ook handig is dat je je eigen domein kan gebruiken bij Zenfolio, als je dan de layout volledig zelf kan bepalen kan je het haast onherkenbaar maken.

Enige nadeel tot nu toe: beetje traag om albums te bekijken, hopelijk gaat dat in de toekomst nog verbeteren... Ik gebruik het liefst de slideshow functie en ik upload de familiefoto's op 10x15cm/300dpi zodat ze er kunnen afhalen en zelf afdrukken of doorsturen. Voordeel is ook dat op een HDTV ze mooi scherp en schermvullend getoond kunnen worden... De slideshow functie is prachtig gemaakt.
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Working...
      X