Ik probeer nu mijn bestelling te plaatsen, maar het allesbehalve gemakkelijk.
Ik heb nu een bevestigingsmail ontvangen waarin er informatie staat ivm het ordernummer en bankrekening, maar de onzekerheid slaat toe.
(Ordernummer heb ik zelf weggelaten). Er is trouwens ook iets mis met hun emailsysteem want die {%DEPITEURNUMMER%} moest waarschijnlijk vervangen worden door een nummer.
Zoals je kunt zien geven ze hier hun nederlands bankrekeningnummer op. Je betaalt maw naar nederland, en de bestelling komt uit nederland. De Belgische vestiging heeft er maw niets meer mee te maken, en ik kan me inbeelden dat er dus niets is dat hun weerhoudt om Nederlandse garantie te geven (1j) ipv de belgische (2j).
MAAAAR: Ik betaal belgische BTW. Hoe kan dat in godsnaam? Volgens mij is het een lepe truuk om extra te verdienen aan de belgische klant, want ze kunnen dan evengoed de nederlandse BTW aanrekenen!
Zoals je ziet aan de email geven ze me ook helemaal geen keuze om naar een belgisch nummer over te schrijven, terwijl ze op hun contact-pagina wel volgende gegevens hebben staan ook:
Waarom hebben ze die gegevens op hun website staan als ze uiteindelijk toch vragen om naar een nederlands nummer over te schrijven?
Heef er hier iemand ervaring met die betaling van fotokonijnenberg? Heeft er al iemand geprobeerd naar de belgische nummers over te schrijven?
Ik heb nu een bevestigingsmail ontvangen waarin er informatie staat ivm het ordernummer en bankrekening, maar de onzekerheid slaat toe.
U kunt uw betaling overmaken middels onderstaande gegevens.
Gebruik onderstaande informatie voor een snelle betaalopdracht.
- ING.rek.nr.67.43.48.478 of Postbank.rek.nr.1908347
- Order ********
- {%DEBITEURNUMMER%}
- EUR 912.00
Gebruik onderstaande informatie voor een snelle betaalopdracht.
- ING.rek.nr.67.43.48.478 of Postbank.rek.nr.1908347
- Order ********
- {%DEBITEURNUMMER%}
- EUR 912.00
Zoals je kunt zien geven ze hier hun nederlands bankrekeningnummer op. Je betaalt maw naar nederland, en de bestelling komt uit nederland. De Belgische vestiging heeft er maw niets meer mee te maken, en ik kan me inbeelden dat er dus niets is dat hun weerhoudt om Nederlandse garantie te geven (1j) ipv de belgische (2j).
MAAAAR: Ik betaal belgische BTW. Hoe kan dat in godsnaam? Volgens mij is het een lepe truuk om extra te verdienen aan de belgische klant, want ze kunnen dan evengoed de nederlandse BTW aanrekenen!
Zoals je ziet aan de email geven ze me ook helemaal geen keuze om naar een belgisch nummer over te schrijven, terwijl ze op hun contact-pagina wel volgende gegevens hebben staan ook:
- Rekeningnummer Belgie: 320-0119077-31
- Papierformaat IBAN: IBAN BE04 3200 1190 7731
- Electronisch formaat IBAN: BE04320011907731
- BIC code: BBRUBEBB
- BTW nummer: BE882104736
- Papierformaat IBAN: IBAN BE04 3200 1190 7731
- Electronisch formaat IBAN: BE04320011907731
- BIC code: BBRUBEBB
- BTW nummer: BE882104736
Heef er hier iemand ervaring met die betaling van fotokonijnenberg? Heeft er al iemand geprobeerd naar de belgische nummers over te schrijven?
Comment