Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotokonijnenberg bestellen arrrggghhh!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: fotokonijnenberg bestellen arrrggghhh!!

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Wat doe je toch moeilijk: bel even op. Ik heb ook diverse keren bij Konijnenberg in Turnhout gekocht, even van te voren gebeld of ze het product
    in voorraad hebben en ben het toen af gaan halen. De D70s blijft voorlopig nog gewoon leverbaar. Ik koop uitsluitend in winkels waar ze normaal gesproken de producten in voorraad hebben. Bij mij in de buurt in Nederland ben ik vaak door BTW een paar % voordeliger uit maar in die zaken hebben ze weinig in voorraad en dan kun je soms weken wachten op je bestelling. Het is mij wel iets waard om in een goede fotovakhandel te kopen, en dat is Konijnenberg.
    Ik vind niet dat ik moeilijk doe. Ik heb al verschillende malen gebeld naar Fotokonijnenberg de laatste dagen om dit of dat te vragen. Ze hebben me dan toch redelijk kunnen helpen, maar na het plaatsen van een bestelling zijn er nog heel wat onduidelijkheden. Het is de eerste keer dat ik voor dergelijk bedrag iets online koop en het is nogal ontmoedigend dat ik met zoveel vragen zit in elke stap van de aankoop.
    Uiteraard ga ik nog eens contact opnemen met fotokonijnenberg, daarom heb ik ondertussen ook al een lange mail gestuurd met al mijn vragen in.

Ik heb gisteren al proberen te bellen naar Fotokonijnenberg Turnhout om te achterhalen hoeveel toestellen er nog op voorraad waren van de D70s (zoals je voorstelt), maar ik werd automatisch doorgeschakeld naar de vestiging in Nederland. Op zich geen probleem, maar ze konden daar wel niet zeggen hoe het zat met de voorraad in België. Ik kan toch moeilijk 10x opnieuw proberen te bellen en hopen dat ze niet telkens in Nederland opnemen, maar in België? Er waren trouwens nog 6 toestellen op voorraad in Nederland (waaruit de bestelling vertrekt).
    Ik weet niet waar jij het van haalt om zo makkelijk te beweren dat de D70s voorlopig gewoon leverbaar blijft, maar de D80 is in bijna alle winkels de vervanger van de D70s ... en die kost €200-€300 duurder.
    http://kasper.photography & Flickr

Comment

Ik heb een D80 woensdagavond besteld bij "een andere gekende NL dealer", donderdagvoormiddag is hij verzonden en vrijdag omstreeks 14u geleverd aan huis. Géén % moeten betalen voor VISA, gratis levering en een volwaardige NL versie. Toevallig was hij ook daar het goedkoopste. Géén geleuter met moeilijke afhandelingen, ik koop alles daar en het bespaart me héél wat benzine. Met konijnenberg heb ik géén ervaring. Mensen die de "andere gekende NL dealer" willen ontdekken moeten maar PM'en, maar de meesten weten wel wie ik bedoel, ik wens géén spampost neer te zetten
      www.fotofolio.be

Comment

hallo
        ik heb een bestelling lopen bij konijnenberg.
        Ik heb die donderdag geplaatst via hun site en ik krijg dezelfde boodschap i.v.m.die rekeningnummer.
        Daar het een nederlandse bank is heb ik gebeld naar hun dienst facturatie en daar heb ik een belgische rekening gekregen.
        Donderdag in de namiddag heb ik de overschrijving gedaan.
        Ik heb reeds gekeken op hun site maar ik denk dat alles in gang gaat schieten nu maandag dus ik verwacht mijn aankoop in de loop van woensdag.
        Is dit niet het geval mja dan zal het nog eens bellen worden zeker.
        Mijn geld is allesins vertrokken
        ik hou jou op de hoogte.

Comment

Ik veronderstel dat hun site up to date is .
          De d70s staat op stock dus dat zal wel geen probleem zijn indien wel awel dan zal het wachten worden hoe moeilijk het ook is
          Ik wil ook zo snel mogelijk dat speelgoed zenne.
          Indien ik het tegen woensdag niet heb vlieg ik naar turnhout he
          Wat een mens allemaal moet doen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oddy Bekijk bericht
            Ik veronderstel dat hun site up to date is .
            De d70s staat op stock dus dat zal wel geen probleem zijn indien wel awel dan zal het wachten worden hoe moeilijk het ook is
            Ik wil ook zo snel mogelijk dat speelgoed zenne.
            Indien ik het tegen woensdag niet heb vlieg ik naar turnhout he
            Wat een mens allemaal moet doen he
            Mja, indien niet op stock, wachten ... in de hoop dat de D70s nog binnenkomt natuurlijk.

Ik hoop maandag een reply te krijgen op mijn email. Bellen is wat moeilijk tijdens de week aangezien ik overdag moet werken.

Ze lieten me al eens weten dat hun website synchroon loopt met hun voorraadbeheer en dus voor 98% correct zou moeten zijn.

Ik zal wel nog een update plaatsen in dit topic.
            http://kasper.photography & Flickr

Comment

Working...
            X