Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototoestel verzekeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fototoestel verzekeren

Bij fortis kennen ze het dus niet wel bij fortis AG maar daar moet je totaalklant zijn, maw het is hopeloos gesteld bij al die banken en verzekeringsmaatschapijen
    Vinny
    Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Maar denk niet dat u altijd geld terug krijgt. Heb namelijk al aan meerdere verzekeringsmaatschappijen materiaal geleverd ter vervanging van het gestolen materiaal.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leo59 Bekijk bericht
        Hallo Vinny,
        Een tijdje geleden heeft iemand de vraag gesteld om een verzekering (BD) in de stijl op te starten zoals bij Nikonians (NikSecure), ik heb dat draadje niet meer teruggevonden?
        Greetz
        Leo
        Deze draad :
        zie http://www.niksecure.com 150$ per 5000$ materiaal per jaar. (all risk, zelfs onderwater, diefstal etc) mss een idee voor BD om BDSecure op te richten? Jo.

Comment

Ik heb momenteel een verzekering lopen voor mijn camera maar die verzekert alleen aangemelde camera en accessoires. Van de zomer had ik een nieuwe flits gekocht en na 2 weken valt die op de grond. Noppes nade vergoed
          Nu hoop ik dat ik binnenkort door omstandigheden al onze gezamenlijke verzekeringen kan beëindigen en dan ga ik voor de collectieve verzekering van FotoForce.

Gr. X.

Comment

Ik pik het draadje weer op omdat ik voor hetzelfde probleem sta.

Mijn makelaar heeft een verzekeringsmogelijkheid voor zo'n 460€ per jaar (ik heb nog geen details over oa welke verzekeraar).

Dit lijkt me een stuk meer meer dan de Nikonians vragen (225$ voor verzekerd bedrag tussen 7500 en 10000$)(in de huidige dollarkoers is dat zowat een derde , en zelfs als de dollar met 50% zou stijgen tot pariteit met de euro is dat nog steeds maar de helft), vandaar mijn vraagje: is er iemand van jullie verzekerd via de Nikonians, en zijn hier ervaringen mee?
            Ik heb ook rechtstreeks de vraag gesteld aan Nuernberger (die de polis voor Nikonians aanbieden) of zij via mijn makelaar willen werken, maar heb nog geen antwoord gekregen.

erik
            erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Ik heb enkele maanden geleden ook mijn materiaal laten verzekeren bij KBC.
              Ik had daar wel al mijn brandverzekering en de verzekering voor mijn wagen.
              De verzekering voor mijn fotomateriaal en laptop is in de inboedel- en brandverzekering opgenomen.

In totaal betaal ik ongeveer 50 euro voor een totaal verzekerde waarde van 3.500 euro (fotomateriaal en laptop).
              Het is een All-in verzekering (dus ook als ik iets laat vallen, diefstal,...).
              Mijn materiaal heb ik wereldwijd laten verzekeren (aangezien ik alles heb meegenomen op reis naar Amerika) en dat zorgde voor nog eens 75 euro extra.

Als bewijs moest ik alle ingescande aankoopfacturen en alle serienummers doormailen.

jojo
              www.jopla.be

Comment

Working...
              X