Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwakke (slechte) service Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zwakke (slechte) service Nikon

Discussie verhuisd vanuit Camera's naar Algemeen
    Groeten,
    Ludo

Comment

hallo mannen

ik heb nog eens een mail gestuurd naar procirep om inlichtingen te krijgenover mijn toestel.hij is al van 4september al bij die mannen ligt en heb een mail terug gekregen dat hij binnen de twee weken zal gersteld zijn en terug gestuurd
      er komt licht aan die lange tunnel eindelijk het is ook niets te vroeg e.
      laat ons hopen dat het ook zo is .

ik hou jullie op de hoogte
      vrg sigurd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sigi Bekijk bericht
        hallo mannen

ik heb nog eens een mail gestuurd naar procirep om inlichtingen te krijgenover mijn toestel.hij is al van 4september al bij die mannen ligt en heb een mail terug gekregen dat hij binnen de twee weken zal gersteld zijn en terug gestuurd

vrg sigurd
        Bij mij klopte de informatie op de email.. hopelijk heb je evenveel geluk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sigi Bekijk bericht
          hallo mannen

vrg sigurd
          Nu weet je natuurlijk niet wat het geweest zou zijn als je GEEN mailtje had gestuurd.
          Misschien halen ze die "lastigaards" er wel uit om van hun "gezaag" vanaf te zijn...
          Als ze met zo'n enorme achterstand worstelen zou me dat eigenlijk niet zo verwonderen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Beste,

Ik wou jullie gewoon laten weten dat ik mijn toestel nog steeds niet terug heb. Momenteel is de 11de week ingegaan dat mijn toestel in herstelling is. Ik heb deze week zelf contact opgenomen met Procirep en volgens hun zou ik begin volgende week mijn toestel moeten terug hebben. Is dit toeval ?

Ik heb ondertussen ook al een klacht bij Nikon ingediend maar of dit veel zal uitmaken weet ik niet.

Peter

Comment

Ik denk dat er heel wat problemen liggen aan de lokale fotohandelaars. Je doet een toestel binnen, hoe lang blijft het daar liggen? Tot er iemand passeert van Procirep: enkele dagen, weken?????
              Ga zelf met uw toestel naar Evere bij Procirep. Mijn D100 heb ik een paar weken geleden binnengedaan en was op twee dagen hersteld, sensor gekuist op de koop toe. Prima service. Ik denk niet dat het beter kan. Er is wel een probleem met de D70, daar zijn de aantallen van de BGLOD niet te overzien en zou Nikon iets moeten aan doen. Maar voor mij: 10 op10

groetjes

Luc

Comment

Hallo,

Enige tijd geleden werd BD door Nikon uitgenodigd om de nieuwe kantoren en Procirep te gaan bezoeken te Evere - en dat aanbod hebben we dan ook aanvaard.
                Geen commerciële bedoening daar , gewoon zakelijke afspraken en vooral duidelijkheid naar de verstandhouding waarbij voor BD de klemtoon ligt op "onafhankelijkheid".
                Wat Procirep betreft, we hebben er kennis gemaakt met een aantal personeelsleden en de werkruimte zelf bezocht.
                En ja, de hoeveelheid D70's met een BGLOD die daar opgestapeld liggen is indrukwekkend.
                Maar dat is dus niet de "fout van Procirep ...
                Er zijn o.a. problemen bij de aanlevering van het te vervangen BGLOD onderdeel en dat onderdeel dient los -en terug vastgesoldeerd te worden, een werkje waar een ervaren (Nikon)technieker een uurtje voor nodig heeft.
                Tijdens ons bezoek aldaar was het streefdoel om tegen de feestdagen alle BGLOD toestellen hersteld te hebben ...

Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Als ik dan even verder redeneer met wat ik las bij "jaja" dan zou de service bij Nikon vanaf volgend jaar de hoogte ingaan? Dan zijn de bergen D70 de deur uit en kan men zich concentreren op het echte service werk met snelle herstellingen?
                  Ik heb nog geen toestel binnen moeten doen voor herstelling, gelukkig niet, maar hoop echt dat ik eentje heb die lang gezond mag blijven

Comment

Goede ervaring met Procirep

Ik heb een goede ervaring met Procirep! Ik heb dinsdag 5/12 mijn D200 binnengebracht. Er zat stof in het prisma en het scherpstelglas (matglas) was vuil. Vrijdagavond 8/12 werd de body terug afgeleverd per koerier. Het stof is verdwenen, de zoeker is weer helder en het scherpstelmechanisme werd gekalibreerd. Zaken die m.i. beter kunnen bij Procirep zijn het onthaal (hoewel de dame die enkel Frans spreekt vervangen lijkt te zijn door iemand die tweetalig is) en de orde, er heerst daar een zekere wanorde, vind ik.

Maar mijn vertrouwen in Procirep blijft behouden.
                    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                    Uit: Apocrief

Comment

Re: Goede ervaring met Procirep

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
                      ... er heerst daar een zekere wanorde, vind ik...
                      Als dit niet het understatement van de dag is, dan is het toch wel het eufemisme van de dag!...

Comment

mijn fototoestel nikon d70 is al 3 maanden binnen bij ProCiRep om te repareren en is ook nog in garantie (1 jaar oud) en telkens zeggen ze nog 2 weken geduld van garantie en service gesproken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                          Tijdens ons bezoek aldaar was het streefdoel om tegen de feestdagen alle BGLOD toestellen hersteld te hebben ...
                          Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                          Als ik dan even verder redeneer met wat ik las bij "jaja" dan zou de service bij Nikon vanaf volgend jaar de hoogte ingaan? Dan zijn de bergen D70 de deur uit en kan men zich concentreren op het echte service werk met snelle herstellingen?
                          Laat mij het hopen. 'k Ben van plan in de loop van volgend jaar zo'n Katz Eye matglas te bestellen. 'k Heb 2 van hun techniekers gisterenavond gesproken (Sint-Ulriks-Kapelle) die gratis sensor-cleaning aanboden en ze plaatsen zo'n nieuw matglas in korte tijd. Kan ik dus over de middag (of 's avonds) eens passeren volgend jaar.
                          Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                          MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Working...
                          X