Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb nog eens een mail gestuurd naar procirep om inlichtingen te krijgenover mijn toestel.hij is al van 4september al bij die mannen ligt en heb een mail terug gekregen dat hij binnen de twee weken zal gersteld zijn en terug gestuurd
er komt licht aan die lange tunnel eindelijk het is ook niets te vroeg e.
laat ons hopen dat het ook zo is .
ik heb nog eens een mail gestuurd naar procirep om inlichtingen te krijgenover mijn toestel.hij is al van 4september al bij die mannen ligt en heb een mail terug gekregen dat hij binnen de twee weken zal gersteld zijn en terug gestuurd
er komt licht aan die lange tunnel eindelijk het is ook niets te vroeg e.
laat ons hopen dat het ook zo is .
ik hou jullie op de hoogte
vrg sigurd
Bij mij klopte de informatie op de email.. hopelijk heb je evenveel geluk
ik heb nog eens een mail gestuurd naar procirep om inlichtingen te krijgenover mijn toestel.hij is al van 4september al bij die mannen ligt en heb een mail terug gekregen dat hij binnen de twee weken zal gersteld zijn en terug gestuurd
er komt licht aan die lange tunnel eindelijk het is ook niets te vroeg e.
laat ons hopen dat het ook zo is .
ik hou jullie op de hoogte
vrg sigurd
Nu weet je natuurlijk niet wat het geweest zou zijn als je GEEN mailtje had gestuurd.
Misschien halen ze die "lastigaards" er wel uit om van hun "gezaag" vanaf te zijn...
Als ze met zo'n enorme achterstand worstelen zou me dat eigenlijk niet zo verwonderen.
Ik wou jullie gewoon laten weten dat ik mijn toestel nog steeds niet terug heb. Momenteel is de 11de week ingegaan dat mijn toestel in herstelling is. Ik heb deze week zelf contact opgenomen met Procirep en volgens hun zou ik begin volgende week mijn toestel moeten terug hebben. Is dit toeval ?
Ik heb ondertussen ook al een klacht bij Nikon ingediend maar of dit veel zal uitmaken weet ik niet.
Ik denk dat er heel wat problemen liggen aan de lokale fotohandelaars. Je doet een toestel binnen, hoe lang blijft het daar liggen? Tot er iemand passeert van Procirep: enkele dagen, weken?????
Ga zelf met uw toestel naar Evere bij Procirep. Mijn D100 heb ik een paar weken geleden binnengedaan en was op twee dagen hersteld, sensor gekuist op de koop toe. Prima service. Ik denk niet dat het beter kan. Er is wel een probleem met de D70, daar zijn de aantallen van de BGLOD niet te overzien en zou Nikon iets moeten aan doen. Maar voor mij: 10 op10
Enige tijd geleden werd BD door Nikon uitgenodigd om de nieuwe kantoren en Procirep te gaan bezoeken te Evere - en dat aanbod hebben we dan ook aanvaard.
Geen commerciële bedoening daar , gewoon zakelijke afspraken en vooral duidelijkheid naar de verstandhouding waarbij voor BD de klemtoon ligt op "onafhankelijkheid".
Wat Procirep betreft, we hebben er kennis gemaakt met een aantal personeelsleden en de werkruimte zelf bezocht.
En ja, de hoeveelheid D70's met een BGLOD die daar opgestapeld liggen is indrukwekkend.
Maar dat is dus niet de "fout van Procirep ...
Er zijn o.a. problemen bij de aanlevering van het te vervangen BGLOD onderdeel en dat onderdeel dient los -en terug vastgesoldeerd te worden, een werkje waar een ervaren (Nikon)technieker een uurtje voor nodig heeft.
Tijdens ons bezoek aldaar was het streefdoel om tegen de feestdagen alle BGLOD toestellen hersteld te hebben ...
Als ik dan even verder redeneer met wat ik las bij "jaja" dan zou de service bij Nikon vanaf volgend jaar de hoogte ingaan? Dan zijn de bergen D70 de deur uit en kan men zich concentreren op het echte service werk met snelle herstellingen?
Ik heb nog geen toestel binnen moeten doen voor herstelling, gelukkig niet, maar hoop echt dat ik eentje heb die lang gezond mag blijven
Ik heb een goede ervaring met Procirep! Ik heb dinsdag 5/12 mijn D200 binnengebracht. Er zat stof in het prisma en het scherpstelglas (matglas) was vuil. Vrijdagavond 8/12 werd de body terug afgeleverd per koerier. Het stof is verdwenen, de zoeker is weer helder en het scherpstelmechanisme werd gekalibreerd. Zaken die m.i. beter kunnen bij Procirep zijn het onthaal (hoewel de dame die enkel Frans spreekt vervangen lijkt te zijn door iemand die tweetalig is) en de orde, er heerst daar een zekere wanorde, vind ik.
Maar mijn vertrouwen in Procirep blijft behouden.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
mijn fototoestel nikon d70 is al 3 maanden binnen bij ProCiRep om te repareren en is ook nog in garantie (1 jaar oud) en telkens zeggen ze nog 2 weken geduld van garantie en service gesproken
Als ik dan even verder redeneer met wat ik las bij "jaja" dan zou de service bij Nikon vanaf volgend jaar de hoogte ingaan? Dan zijn de bergen D70 de deur uit en kan men zich concentreren op het echte service werk met snelle herstellingen?
Laat mij het hopen. 'k Ben van plan in de loop van volgend jaar zo'n Katz Eye matglas te bestellen. 'k Heb 2 van hun techniekers gisterenavond gesproken (Sint-Ulriks-Kapelle) die gratis sensor-cleaning aanboden en ze plaatsen zo'n nieuw matglas in korte tijd. Kan ik dus over de middag (of 's avonds) eens passeren volgend jaar.
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Comment