Re: Zwakke (slechte) service Nikon
De service bij Nikon is schandalig de laatste tijd. Ik heb mijn D2X binnen gedaan en morgen gaan we de 9e (NEGENDE) week in en ik heb hem nog steeds niet terug! Vroeger deed De Beuckelaer de distributie en herstellingen voor België, maar sinds dat zij afgestoten zijn is het één en al ellende bij Nikon. Ik ben een professional en had de bui al lang zien hangen toen ik mijn camera binnen bracht. Ik wist dat het wéken ging duren voor ik hem terug had en moest dus beslissen... of een nieuwe body erbij of overstappen naar Canon. Het is dat laatste geworden en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Bij Nikon dacht men geld te besparen door de De Beuckelaer af te stoten, maar dat is een grote fout geweest vrees ik. Ze hebben, en gaan nog, veel klanten verliezen als ze zo door blijven doen.
De service bij Nikon is schandalig de laatste tijd. Ik heb mijn D2X binnen gedaan en morgen gaan we de 9e (NEGENDE) week in en ik heb hem nog steeds niet terug! Vroeger deed De Beuckelaer de distributie en herstellingen voor België, maar sinds dat zij afgestoten zijn is het één en al ellende bij Nikon. Ik ben een professional en had de bui al lang zien hangen toen ik mijn camera binnen bracht. Ik wist dat het wéken ging duren voor ik hem terug had en moest dus beslissen... of een nieuwe body erbij of overstappen naar Canon. Het is dat laatste geworden en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Bij Nikon dacht men geld te besparen door de De Beuckelaer af te stoten, maar dat is een grote fout geweest vrees ik. Ze hebben, en gaan nog, veel klanten verliezen als ze zo door blijven doen.
Comment