Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shooting day in Gent

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    ik zou graag samen met mijn vriend een belgisch/ gents ontbijt komen nuttigen. En natuurlijk de rest van de dag ook mee doen.
    Maaike

    This is your life and it's ending one minute at a time.

    Fight Club

    Comment


    • #32
      Originally posted by darix
      ik wil wel, maar .... volgens mijn agenda is het dan moederdag!
      Ben ik mis ?
      Dan neem je moeder toch mee, heeft zij ook een uitstapje naar Gent (mijn moeder bezoek ik zaterdag met een bos bloemen).
      En voor mijn dochter ik neem je moeder mee naar Gent.
      O ja ik ga vroeg weg, opdat ik om 10.00 in Gent ben is er dan nog een ontbijt of wordt het dan een Gentse koffietafel?
      "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
      Member of Han Fan Clan
      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

      Comment


      • #33
        Originally posted by HV
        En voor mijn dochter ik neem je moeder mee naar Gent.
        O ja ik ga vroeg weg, opdat ik om 10.00 in Gent ben is er dan nog een ontbijt of wordt het dan een Gentse koffietafel?
        dus we gaan met z'n vieren
        Maaike

        This is your life and it's ending one minute at a time.

        Fight Club

        Comment


        • #34
          Hmmm, Gent... Kan ik eens met eigen ogen zien of het echt zo'n prachtstad is.
          Is 9.00 - 9.30 uur niet wat vroeg? Moet eerst nog 2 uur rijden om er te geraken en ik ontbijt zondags pas vaak om 11.00 uur.

          Comment


          • #35
            Originally posted by j@n
            Hmmm, Gent... Kan ik eens met eigen ogen zien of het echt zo'n prachtstad is.
            Is 9.00 - 9.30 uur niet wat vroeg? Moet eerst nog 2 uur rijden om er te geraken en ik ontbijt zondags pas vaak om 11.00 uur.
            Tja, je moet er iets voor over hebben hé. Jij wil pas om 11 uur beginnen, anderen vinden juist dat er geen tijd genoeg zou zijn om alles te zien en te beleven... We moeten ergens de knoop doorhakken? Allez, om 10 uur dan aan het ontbijt? Alleszins niet later, we gaan nu al moeten sprinten. Op die manier kunnen de langslapers het ontbijt overslaan en om 11 uur inhaken bij de museumsessie. OK?



            hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
            member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
            visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

            Comment


            • #36
              Oei, zo vroeg heb ik nog geen honger hoor .
              Wij haken wel in om 11 uur. Nu nog een logeeradres in Gent of omgeving zoeken .

              Jacki
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #37
                Elf uur is een prima tijd. Het is nog vroeg om me definitief op te geven, maar ik ga er toch vanuit dat ik op 11 mei in Gent ben. Mogelijk kom ik al een dag eerder.

                Het loopt nog niet storm Gerda, maar tot nu toe is zo dat er naar iedere volgende shootings steeds meer BDers komen. Na Maastricht in de regen (ongeveer 30 personen) moet je niet verbaasd zijn dat het er in Gent veel meer zijn. Je foto's beloven wat. De oude maar zeker ook de nieuwe architectuur bevalt me wel.
                Overigens, is huufdflakke hoofdkaas? Of heb ik er geen kaas van gegeten!

                Comment


                • #38
                  Gent is een prachtige stad er een shooting organiseren is een erg goed idee, je mag me dus ook verwachten... De datum staat genoteerd in mijn agenda, maar echt bevestigen kan ik pas later... sorry hiervoor!
                  eMJeke
                  website

                  Comment


                  • #39
                    I HUUFDFLAKKE hetgeen we hier in Antwerpen KOP durven noemen?
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by j@n

                      De oude maar zeker ook de nieuwe architectuur bevalt me wel.
                      Mij ook J@n en er staan echt pareltjes tussen.



                      "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                      Member of Han Fan Clan
                      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                      Comment


                      • #41
                        Dus toch hoofd- oftewel kopkaas. Als mijn oma die vroeger maakte, moest ik aan de slinger van het maalapparaat (naam ben ik vergeten) draaien. Vaak moest ik dan de neiging tot kokhalzen onderdrukken. Daarna moest ik bij de slager een kan met varkensbloed halen voor de balkenbrei. De slager had er dan een antistollingsmiddel in gedaan. Onderweg liet ik dan een spoor van kleine bloeddruppeltje achter, door de kan net iets te hard te schudden.
                        Lazy Charles, Antwerpen / Gent is maar een kattensprong. Misschien kan ik je eens in het echt begroeten!

                        Han, prachtige foto. Schoolvoorbeeld van de ‘gulden regels’. Boeidend die afwisseling tussen nieuw en oud. Begrijp ik dat je ook naar Gent komt?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by gerda
                          18 mei? Zegt de datum jullie iets?
                          OPGELET: verkiezingen die dag in België - verplicht stemmen...
                          Dus wat denken jullie van 11 mei????


                          We kunnen de shooting day combineren met een lekker ontbijt (de opbrengst is voor de vzw VIAT, vriendenkring van het museum MIAT): beginnen om 9.00 - 9.30 uur (laatste voorstel 10 uur) een 'Poortersontbijt' (zie URL's)? Met een goede bodem in de maag de dag door...
                          De prijs is 10 euro. Daarvoor krijgen we: (voor ons gebakken!) wit brood, rozijnenbrood, grof brood, boter, reuzel, kaas, hesp, huufdflakke, honing, mosterd, gekookt ei geserveerd op bord in aardewerk met mes. 1 consumptie wijn of trappistenbier in stenen kroes inbegrepen.

                          Dan een uurtje (gratis) shooten in het museum MIAT
                          Leuk en lekker Gerda, in een uur kan je veel moois zien in het MIAT.


                          "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                          Member of Han Fan Clan
                          Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by j@n
                            Lazy Charles, Antwerpen / Gent is maar een kattensprong. Misschien kan ik je eens in het echt begroeten!

                            Helaas Jan, de eerste weken van mei zal ik in het zuiden van Frankrijk zitten. Moest dat onverhoopt niet doorgaan blijft er nog wel een kansje dat ik in Gent geraak.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • #44
                              Hoeveel foto's schieten jullie op zo'n dag gemiddeld? Ik heb maar een kaartje van 32 en 64mb. Heb hiermee genoeg mee?

                              Comment


                              • #45
                                Hey Gerda,

                                Mij mag je inschrijven (één persoon). Indien er nog iemand bijkomt verwittig ik je wel bijtijds.

                                Groetjes Scorpio

                                Comment

                                Working...
                                X