Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shooting day in Gent

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by daVinci

    voorlopig is 11 mei ok voor mij dus....

    Oppassen met een gids....
    Ofwel luister je naar de gids of trek je foto's, beide gaat moeilijk..
    (op reis luistert m'n vrouw altijd naar de uitleg van de gids terwijl ik ondertss. foto's nam of filmde). Tenzij je op voorhand goed afspreekt met de gids !
    Ik denk niet dat je de situatie goed inschat, het is niet de bedoeling een toeristische rondleiding te geven, alleen met Guido (die ook mijn man is, dus ik weet waarover ik spreek) alle hoekjes te gaan bekijken en ook op details te worden gewezen waar je anders als volslagen leek gewoon voorbij loopt...
    Hij is géén vragende partij hoor, hij doet dit volledig vrijwillig en kosteloos voor ons...
    Een mens doet het toch ook nooit goed hé

    hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
    member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
    visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

    Comment


    • #17
      @ Gerda

      Ik denk niet dat daVinci dat negatief bedoelde Gerda, enfin zo kwam dat bij mij toch niet zo over

      Comment


      • #18
        Gerda,
        ik denk ook dat Da Vinci dat niet zo meende. Ik kan mij best voorstellen dat een gids die "ons" niet kent, raar zou opkijken als je voor elk detail stopt om een foto te nemen die voor iemand zonder "camere-ogen" niet opvalt.
        Maar, aangezien de gids jouw man is, zal hij al wel weten hoe raar wij allemaal zijn met onze virus die zo besmettelijk is.
        Ik denk dat een combinatie van de twee zeker en vast te doen moet zijn.
        In Maastricht hadden wij J@n en dat was heel leuk. Je hebt dat wel nodig hoor, iemand die jou de minder gekende kanten laat zien.
        En... 11 mei past voor mij prima.
        Dus wij komen weer met drie. Lucas zal graag weer van de partij zijn.
        En wat eieren naar de Clarissen doen zodanig dat we wat minder regen hebben hé?

        Comment


        • #19
          Gent??? OOooo da's vlakbij... Maar één letter verschil met GenK.
          Zorg alvast voor 't mooie weer... Een regenshooting hebben we al gehad.

          Comment


          • #20
            Allé kom, als ik mag van de baas
            Time is a precious little thing....

            Comment


            • #21
              Goed idee (wat schrijf ik? goed? nee schitterend idee) Op ons (met twee dus) mag je alleszins rekenen (incl. eten). Ik dien wel m'n eindwerk af te hebben tegen die periode, maar voorzie geen probleem om deze shooting day te laten varen. 't Zal voor ons een thuiswedstrijd zijn, maar 't is wel eens plezant om als toerist in je eigen stad rond te lopen (en rondgegidst te worden). Mijn vriendin zal dan ook bijna aan het einde van de cursus Digitale Fotografie zitten, dus wat moet men nog meer hebben? Goed weer en goed gezelschap. Het tweede is alleszins geen probleem, daar zijn we zeker van.
              http://users.pandora.be/Wim_Ellen

              Comment


              • #22
                Originally posted by gerda
                Originally posted by daVinci

                voorlopig is 11 mei ok voor mij dus....

                Oppassen met een gids....
                Ofwel luister je naar de gids of trek je foto's, beide gaat moeilijk..
                (op reis luistert m'n vrouw altijd naar de uitleg van de gids terwijl ik ondertss. foto's nam of filmde). Tenzij je op voorhand goed afspreekt met de gids !
                Ik denk niet dat je de situatie goed inschat, het is niet de bedoeling een toeristische rondleiding te geven, alleen met Guido (die ook mijn man is, dus ik weet waarover ik spreek) alle hoekjes te gaan bekijken en ook op details te worden gewezen waar je anders als volslagen leek gewoon voorbij loopt...
                Hij is géén vragende partij hoor, hij doet dit volledig vrijwillig en kosteloos voor ons...
                Een mens doet het toch ook nooit goed hé


                sorry dat het negatief overkwam maar dat was zeker niet de bedoeling.....
                het was gewoon een tip om niet..... aah vergeet het maar of het wordt weer verkeerd geinterpreteerd....


                daVinci
                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                Comment


                • #23
                  Originally posted by daVinci
                  het was gewoon een tip om niet..... aah vergeet het maar of het wordt weer verkeerd geinterpreteerd....
                  oeps, maar we gaan er geen polemiek over voeren hé . Ik had er ook niks meer mee bedoeld hoor... even goede vrienden
                  Ik hoop dat je dan ook komt

                  hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                  member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                  visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                  Comment


                  • #24
                    Ik ben ook wel geintereseerd... Maar kan NU nog niet zeggen of ik kan komen, mar zou het wel graag willen

                    Als wij (2) komen is het ook voor "mee-te-eten"

                    Zet ons 2 maar op de lijst "onder voorbehoud"

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by gerda


                      oeps, maar we gaan er geen polemiek over voeren hé . Ik had er ook niks meer mee bedoeld hoor... even goede vrienden
                      Ik hoop dat je dan ook komt


                      als het mij lukt... dan kom ik zeker.....
                      daVinci
                      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                      Comment


                      • #26
                        Dorie dedorie ! De SD in Maastricht kon ik niet meedoen wegens andere verplichtingen en nu is 11 mei ook reeds bezet !
                        Het lukt me niet om een Shooting Day mee te maken en ik zou zoooo graag eens mee gaan.
                        Een ander keertje dan maar.
                        Nikon D70

                        Comment


                        • #27
                          Einedlijk het lijkt te lukken wij komen ook (2 personen) naar Gent.

                          Er blijft altijd wel een kans dat ik het moet aflassen, maar als je geen tegenbericht krijgt kan je er op rekenen.

                          En nu met z'n allen maar hopen op mooie weer die dag.

                          Groeten,
                          Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
                          Lidnummer BD0066BE

                          Comment


                          • #28
                            Ik wil er ook graag bij zijn. Maar heb nog niet veel kaas geeten van de fotgrafie kunst. Graag had ik jullie allen eens ontmoet het zal er voor mij zeer leerrijke ervaring zijn .Als ik nie in de weg loop kom graag mee shooten.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Tarzan
                              Ik wil er ook graag bij zijn. Maar heb nog niet veel kaas geeten van de fotgrafie kunst. Graag had ik jullie allen eens ontmoet het zal er voor mij zeer leerrijke ervaring zijn .Als ik nie in de weg loop kom graag mee shooten.
                              voor mij idem dito: kunnen we met z'n tweeen in de weg lopen!!!
                              @mimi
                              "There is no path
                              You create it
                              Once you set out to walk it"

                              Canon 350D + canon 28-135 IS USM

                              Comment


                              • #30
                                ik wil wel, maar .... volgens mijn agenda is het dan moederdag!
                                Ben ik mis ?
                                ---
                                darix
                                afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
                                D70s

                                Comment

                                Working...
                                X