Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto club opstarten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto club opstarten

op 3/11 heb ik al vergadeing van het jeugdbestuur van de voetbal en op 17/11 zit ik de Ardennen, maw je ziet dat ik ook nog wat anders doe... Maar ik blijf dit zeker volgen, en Waanrode is geen probleem, daar liggen de roots van mijn vrouwke

Comment

Soeki Wan,er staat nog geen lokaal vast. Maar om in Tielt-Winge een lokaal te krijgen, moet er wel iemand daar wonen en in het bestuur zitten. En dat is (nog)niet het geval. Ik woon in Waanrode en daar zal het wel gaan, wat normaal is, toch?
      Maar goed, dat zijn dus dingen die op zulke samenkomsten even besproken worden.

Nu wat de datum betreft, zal het beste zijn deze te houden op 17-11, of een andere datum afspreken. Ik kan mij zelf moeilijk vrij maken op 3-11.

msdinabe, is het geen probleem dat ik eens langs kom bij u thuis?
      Groeten
      Eric
      http://www.vijversenkoi.be

Comment

Wisten jullie al dat er een vrij grote fotokring is in Tienen, ARTOSA.
        We tellen een vijftigtal leden, waarvan de helft aktief is, zowel analoog als digitaal. We vergaderen elke donderdagavond, in een eigen clublokaal.

Ik vind het wel straf dat er mensen zijn van het Tiense die het moeten gaan zoeken in Kortenaken of Waanrode waar je met moeite enkele leden bij elkaar krijgt, en op eigen bodem is er een club.

Wie interese heeft, kom gerust eens vrijblijvend kijken in onze club.

Groetjes,

Luc
        secretaris ARTOSA

Comment

Ola, LucVr, is er iets mis met Kortenaken of Waanrode ? Weet je wat ik straf vind ? Dat die mensen uit het Tiense jullie clubje niet kennen. Hoe verklaar je dat ?
          Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
          SB600
          Tripod: Velbon CX 530

Comment

1: De club die wij voor ogen hebben, is volledig digitaal gericht.
            2: Iedereen is vrij te gaan waar hij wil . Gezien de goede reacties, is hier duidelijk behoefte aan.
            3: En ik vind het straf dat u zo op deze manier reageert , of dat ze nu van Tienen komen of van waar dan ook. Iedereen is VRIJ te gaan waar hij wil.

En de grote van een club heeft hier totaal geen belang. Uw club is ook out klein begonnen.

Sorry, u reactie vind ik echt niet gepast, zeker op deze manier niet.

Nog vriendelijke groeten
            Groeten
            Eric

Comment

Sorry als ik me wat te "cru" uitgedrukt heb.
              Ik merk alleen op dat er mensen zijn die van redelijk ver komen, van gemeentes waar zelf al een club is. (Diest, Tienen, Tielt-Winge, Scherpenheuvel, ik heb al niet verder gekeken). Jullie passeren wel 1,2 misschien meer clubs op de weg naar jullie vergadering.
              Met Waanrode of Kortenaken is niets verkeerd, er zijn zelfs meerdere leden in onze club vandaar, er is zelfs al een naam vernoemd.
              Ik heb alle repect voor mensen die een club willen opstarten.
              Ikzelf ben 27 jaar lid in onze club. Onze club bestaat van in 1932, volgend jaar 75 jaar. Ik hoop dat jullie het ook zolang volhouden.
              Misschien gaan jullie het zover zoeken omdat veel clubs (ook onze club) nog gedeeltelijk analoog werken en dat jullie voor FULL digital gaan.
              Al eens contact genomen met de overkoepelende organisatie CvB en VBF?
              ze kunnen je richtlijnen geven bij de opstart.
              Ik wens jullie nog veel succes met je club

Comment

lucvr, u schrijft nu dat u respect hebt voor wie een nieuwe club willen opstarten, dan laat u dit wel zeer eigenaardig merken.
                Waarom denkt jij dat hier een paar mensen van zover willen komen naar dit initiatief, omdat die andere clubs, en met alle respect hoor, weinig (tot zelfs afstotend) bezig zijn met digitale fotografie. En dit heb ik zelf opgemerkt bij een bezoek bij jullie in Tienen, en tijdens mijn gesprekken met een paar mensen uit uw club. Even ter info, André was NIET een van die mensen.

De mensen hier doen nu eenmaal alles digitaal.
                Groeten
                Eric

Comment

Wij wensen jullie veel succes toe met je nieuwe digitale fotoclub.
                  Dit topic wordt gesloten in samenspraak met de TS.
                  Groeten,
                  Ludo

Comment

Working...
                  X