Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto club opstarten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Foto club opstarten

    Alle, ik hoop dat ik er morgen niet voor niets zal zitten. Het is wel een kennismaking ronde (tja, hoe moet je zoiets omschrijven, hè) en hoop op een beetje respons.
    Groeten
    Eric
    http://www.vijversenkoi.be

    Comment


    • #32
      Re: Foto club opstarten

      Guysch , je bent welkom. De andere ook natuurlijk.

      Voor de mensen zoals msdinabe, photoshop zijn sofware waarbij je met digitale fotografie niet om heen kan. Dus, dit zijn punten die natuurlijk ook in een fotoclub passen.
      Groeten
      Eric
      http://www.vijversenkoi.be

      Comment


      • #33
        Re: Foto club opstarten



        mijke en ik zijn beiden wat grieperig maar we doen ons best.
        we juichen dit initiatief toe en willen graag meehelpen om dit tot een succes te maken.

        ja photoshop ik versta er niets van. mss word ik te oud

        Comment


        • #34
          Re: Foto club opstarten

          Hallo

          Ik ben net thuis (23.20 uur) van de eerste samenkomst, die zeer aangenaam en positief was. Morgen (7/10/2006) maak ik een klein verslag hierover.
          Groeten
          Eric
          http://www.vijversenkoi.be

          Comment


          • #35
            Re: Foto club opstarten

            Oorspronkelijk geplaatst door EricB Bekijk bericht
            Hallo

            Ik ben net thuis (23.20 uur) van de eerste samenkomst, die zeer aangenaam en positief was. Morgen (7/10/2006) maak ik een klein verslag hierover.
            Ik kijk er naar uit

            Comment


            • #36
              Re: Foto club opstarten

              Zo zie hier wat er gisteren is gebeurd.
              We hebben vooral kennis gemaakt met elkaar, in die zin, hoe ieder persoon die aanwezig was, een fotoclub ziet. Daar was duidelijk te horen, dat het zeker de bedoeling is elkaar te helpen, te ondersteunen, met ervaring over digitale fotografie, aankoop, fotobewerking op PC, fotobespreking, enz. Dus met andere woorden, een zo breed mogelijke waaier van mogelijkheden in de club toelaten. Maar het moet geen competitie worden in de club onder de leden. Ik bedoel hier mee, dat niemand verplicht is om een zekere aantal keren te komen naar een vergadering (we zullen het zo noemen) of aan activiteiten (vb: samen gaan fotograferen) moet deelnemen, om vb: bij een open deur van onze club, zijn foto’s mag te toonstellen.
              Het moet een plezante club worden, waar iedereen welkom is, onafhankelijk welk fototoestel zij ook hebben, en waar het aangenaam moet zijn om naar toe te gaan.
              Ik heb dan ook gevraagd wie interesses zou hebben om mee in het bestuur te stappen. En daar waren nu toch al enkele kandidaten. Maar aangezien niet iedereen is kunnen komen, vrijdag 06-10-2006, zal deze vraag zeker en vast nog wel gesteld worden bij een volgende samenkomst. Een datum zal zodadelijk weer worden voorgesteld.

              Dan het lokaal. Als ik hoor dat er veel mensen uit verschillende omgevingen komen, dan zou de meeste centrale plaats Tielt-Winge zijn. Maar goed, dit zal de toekomst uitmaken, als er meer mensen afkomen op onze samenkomsten zoals vrijdag 06-10-2006. En voorstellen zijn altijd welkom.

              Lidgeld: dit is even aangehaald, maar zal afhangen van de kosten die we hebben. Het is de bedoeling deze zeer laag te houden, maar moeten wel vb: de huur van het lokaal een andere kleine kosten dekken.

              Zo dat is in het kort omschreven waar we het over hebben gehad, betreft de club.

              Een volgende samenkomst op de zelfde plaats zal zijn op vrijdag 20-10-2006

              Als ik iets vergeten ben, dan mogen de aanwezige mensen wel aan vullen.
              Last edited by EricB; 7 oktober 2006, 13:37. Reden: aanvulling 1
              Groeten
              Eric
              http://www.vijversenkoi.be

              Comment


              • #37
                Re: Foto club opstarten

                Hallo,

                Ik lees deze topic ook nog maar pas. Ikzelf woon ook in Aarschot en zie het ook wel zitten om op 20 / 10 eens af te komen . Kan ik er nog bij ??
                Iedereen wil natuurlijk een beetje fotoshop kennen, maar hoe los je dit praktisch op . Moet iedereen dan zijn pc meebrengen (een laptop zou nu wel handig zijn).
                Staat er al vast wat we gaan doen op 20 oktober?

                Erwin
                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                Comment


                • #38
                  Re: Foto club opstarten

                  Zou zeggen Be There.
                  Vrijdag was het gewoon nog wat aftasten en kennis maken. Wat betreft club, lokaal, inhoud volgende bijeenkomsten is er zeker nog niets geregeld. Het zit allemaal nog in en embryonaal statium. Maar hoe meer zielen he meer vreugd
                  Mvg,
                  SW
                  BD1071BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: Foto club opstarten

                    Als Tielt-Winge de lokatie wordt dan heb ik ook wel interesse.
                    Laat maar weten waar en wanneer de volgende vergadering doorgaat.
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #40
                      Re: Foto club opstarten

                      Oorspronkelijk geplaatst door EricB Bekijk bericht
                      Een volgende samenkomst op de zelfde plaats zal zijn op vrijdag 20-10-2006

                      CC De Maere
                      Leuvensesteenweg 187
                      3390 Tielt-Winge
                      Mvg,
                      SW
                      BD1071BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Foto club opstarten

                        Hallo

                        Ik merk dat hier duidelijk wat interesses voor is. Ik zou zeggen, alle mensen hier van dit forum, als jullie iemand kennen, aanspreken, als ze van uit onze streek zijn en mogelijk geintreseert zouden kunnen zijn.

                        Ik heb even liggen tellen hier, een als jullie allemaal mee zouden doen met de nieuwe fotoclub, en dan tel ik enkel jullie nu als mogelijke leden, dan zijn we nu al met 12 mensen. En dit via dit forum alleen. Ik tel mijzelf en die Andre van uit mijn gemeente er nog niet bij. Allee, we zijn misschien zeker al met 14 man. Is dat niet al een goed begin? En dit al nog Voor de club er is, tof.

                        Voor erwin en JePe, we hebben zopas dit opgestart en zijn vrijdag 06-10-2006 eens samen geweest, om met elkaar kennis te maken en wat te polsen hoe jullie een Fotoclub willen beleven. Lees mijn uitleg 36 hierboven even op na. Ik wil duidelijk melden, we zijn nog geen Fotoclub, maar als het zo verder gaat, tja, dan komt die er zeker. Dus, jullie zijn zeker ook welkom om vrijdag 20-10-2006, op de zelfde plaats.
                        Groeten
                        Eric
                        http://www.vijversenkoi.be

                        Comment


                        • #42
                          Re: Foto club opstarten

                          Om verder te werken met dit onderwerp, hebben jullie al een idee voor een naam voor de club? Meschien wat te vroeg, maar je weet maar nooit hoe snel het zou gaan.

                          Dan nog dit even ter info. Ik heb deze morgen (zondag 8 okt) Andre nog gezien, en sprak hem even over een VZW of "Feitelijke vereneging".
                          Hij wil ons voor beide helpen en ondersteunen, maar hij vind een VZW beter, omdat dit ook meer veiligheid geeft voor het bestuur betreft "verantwoordelijkheid". Dit even meegegeven.
                          Groeten
                          Eric
                          http://www.vijversenkoi.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: Foto club opstarten

                            Niemand?
                            Groeten
                            Eric
                            http://www.vijversenkoi.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: Foto club opstarten

                              Luxaflex.... betekent licht afbuigen....

                              Comment


                              • #45
                                Re: Foto club opstarten

                                Ben zelf ook van de omgeving van Aarschot en ben ook wel geïnteresseerd mochten de samenkomsten in Tielt-Winge zijn Kan zijn dat ik nog iemand ken die dit wel ziet zitten Ik ga dit hier dus zeker volgen
                                http://Tacha.Fotopic.net
                                Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

                                Comment

                                Working...
                                X