Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto club opstarten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Foto club opstarten

    Bengelke, je bent alvast welkom op vrijdag 20-10-2006. Dan is dat al 15 of 16 man, ik tel mij en Andre er maar bij vanaf nu.
    CC De Maere
    Leuvensesteenweg 187
    3390 Tielt-Winge
    Last edited by EricB; 11 oktober 2006, 19:02.
    Groeten
    Eric
    http://www.vijversenkoi.be

    Comment


    • #47
      Re: Foto club opstarten

      Niet slecht picasso, dat van Luxaflex.

      Het woord digitaal is afkomstig van het Latijnse woord digit, dat vinger betekent, dus "Digit" zou ook kunnen. Maar dan vind ik Luxaflex toch beter. Ik was maar hardop aan het denken hoor.

      Andere???
      Groeten
      Eric
      http://www.vijversenkoi.be

      Comment


      • #48
        Re: Foto club opstarten

        Hallo

        Wie is er zekert van dat hij zal komen op vrijdag 20-10-2006 vanaf 20.00 uur?
        Als we met veel zijn, kan ik best even kijken om daarnaast een lokaal te huren.

        Zijn er onder jullie mensen die zich willen bezig houden met artikeltjes te schrijven? Als we een Club starten, tja dan kunnen we best ook misschien met een klein boekje maken. Het moet niet hoor, maar het mag. We kunnen het ook elektronisch doen, via e-mail dus, dat drukt de kosten van het papier en drukwerk.
        Last edited by EricB; 14 oktober 2006, 13:14.
        Groeten
        Eric
        http://www.vijversenkoi.be

        Comment


        • #49
          Re: Foto club opstarten

          Ik wil me wel bezig houden om een tijdschriftje te realiseren
          Ik werk voor een gemeentelijke drukdienst aan zeer voordelige prijzen.
          Dus als er genoeg tekst is kan dit geen probleem zijn
          Mvg,
          SW
          BD1071BE

          Comment


          • #50
            Re: Foto club opstarten

            zeker kan je nooit zijn maar ik ga mijn uiterste best doen om daar te geraken.

            Wat staat er eigenlijk op de agenda ?
            Organisatorisch ga je aan mij weinig of niks hebben, ik zal al blij zijn als ik altijd aanwezig kan zijn

            Erwin
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment


            • #51
              Re: Foto club opstarten

              hallo allemaal
              ik kan vrijdag niet aanwezig zijn.
              ik lees hier wss wel een verslag.
              tot de volgende keer !

              Dina

              Comment


              • #52
                Re: Foto club opstarten

                iiyama, als dit nog tijdig leest, bekijk eens uw PB.

                Als het nog lukt, zal ik morgen (20-10-2006) een lokaal hebben, juist naast het adres waar we samen komen. Maar dat is nog niet zeker. Ik moet eerst proberen van de persoon die het kan in orden brengen, nog kan bereiken. Breng alvast jullie pc en materiaal maar mee, want dan kunnen we alvast onze eerste vergadering houden als Foto club, als we dat lokaal hebben. Natuurlijk gaan we ook verder praten over het oprichten van de nieuwe Fotoclub.
                Als we het lokaal niet hebben, dan zal alles gewoon doorgaan in de taverne.
                Groeten
                Eric
                http://www.vijversenkoi.be

                Comment


                • #53
                  Re: Foto club opstarten

                  Oorspronkelijk geplaatst door EricB Bekijk bericht
                  Breng alvast jullie pc en materiaal maar mee, want dan kunnen we alvast onze eerste vergadering houden als Foto club, als we dat lokaal hebben. Natuurlijk gaan we ook verder praten over het oprichten van de nieuwe Fotoclub.
                  Als we het lokaal niet hebben, dan zal alles gewoon doorgaan in de taverne.
                  Is dat niet een klein beetje vroeg om onze pc al mee te sleuren ( ik zit nog met een CRT scherm van meer dan 20 kilio ) ??

                  Erwin
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                  Comment


                  • #54
                    Re: Foto club opstarten

                    Ondanks dat ik nog altijd geïnteresseerd ben kan ik helaas vanavond niet komen, ik lees hier alleszins verder....

                    Comment


                    • #55
                      Re: Foto club opstarten

                      Kon gisteren niet aanwezig zijn op de 2de vergadering, na een baal ervaring met een verkoop. Hoop dat het positief was
                      Mvg,
                      SW
                      BD1071BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: Foto club opstarten

                        Awel merci, ik wist niet dat er in mijn eigen gemeente zoveel mensen met fotografie bezig waren, laat staan dat ik ze hier via BD zou leren kennen hebben. Ik woon in Kersbeek-Miskom. Eigenlijk in Miskom zelf. Vlakbij Waanrode dus. Ben al een tijdje lid van The Portrait Group in Lovenjoel, maar wil eventueel wel mee op de kar springen. Je kan tenslotte altijd dingen bijleren. Hou me maar op de hoogte van dit project. Thanx.

                        By the way, als 'André', André Eyletten is, dan heb je een fantastische mens om mee samen te werken. En dat meen ik echt !!!
                        Last edited by Rudi Dekeyzer; 21 oktober 2006, 10:17.
                        Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
                        SB600
                        Tripod: Velbon CX 530

                        Comment


                        • #57
                          Re: Foto club opstarten

                          Tja, over 20-10-2006 is weinig te vertellen. Er was maar 1 persoon aanwezig.
                          Maar ik geef het niet op, en probeer zeker een Club te starten.


                          Rudi Dekeyzer, inderdaad het is André Eyletten. Ik heb inderdaad ook het zelfde gevoel bij die persoon. Een goed mens om mee samen te werken.
                          Ik heb met hem trouwens vrijdag 20-10-2006, voor ik naar Tielt-Winge ging, nog uitgebreid gepraat. Maar dat is wat te lang om hier nu te omschrijven.
                          Het komt er het volgende kort op neer. Via André krijgen we zeker veel steun, en zeker als het in Waanrode is. Maar ik kan dit best toelichten bij een volgende samenkomst. Wanneer die zal zijn, kan ik nu nog niet zeggen. Maar het zal zeker een 1ste of 3 de vrijdag zijn van een maand. Suggesties?
                          Groeten
                          Eric
                          http://www.vijversenkoi.be

                          Comment


                          • #58
                            Re: Foto club opstarten

                            Zoals hierboven aangegeven wil ik volgende datums doorgeven om eens een ernstige 3de samenkomst te hebben. Kwestie om de nieuwste gegevens te bespreken. 3 of 17 november 2006
                            Als jullie kunnen laten weten welke voor u het beste past, geef het hier dan even weer.
                            Groeten
                            Eric
                            http://www.vijversenkoi.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: Foto club opstarten

                              hoi iedereen

                              voor mij is 3.11 het makkelijkst.

                              tot dan ?

                              Comment


                              • #60
                                Re: Foto club opstarten

                                Oorspronkelijk geplaatst door EricB Bekijk bericht
                                Via André krijgen we zeker veel steun, en zeker als het in Waanrode is. Maar ik kan dit best toelichten bij een volgende samenkomst.

                                Jongens, graag wat duidelijkheid. Als het de bedoeling is om alsnog te vergaderen in Waanrode zal ik hier moeten afhaken. Dat is toch echt een beetje te ver voor mij. Zou zeggen veel succes verder en we komen makander ooit nog wel visueel tegen
                                Mvg,
                                SW
                                BD1071BE

                                Comment

                                Working...
                                X