Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto club opstarten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto club opstarten

    Ben zeker geïnteresseerd hoor maar heb het op dit moment vrij druk. Doe en voorstel en ik probeer...

    Comment


    • #17
      Re: Foto club opstarten

      Ik ben zeker nog geinteresseerd. Ikzelf ben niet van de streek, maar mijn moeder wel. Zij heeft ook interesse om mee te doen.
      Dus wij zijn zeker op de afspraak!

      Comment


      • #18
        Re: Foto club opstarten

        ik ben van herk-de-stad, denk wel dat er toch een heel deel mensen in die buurt zitten die interesse moeten hebben, heb zelf ook wel interesse maar hoe wordt een foto-club gezien ? wekelijkse vergaderingen of zo ?

        vriendelijke groeten, dimidub
        ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
        http://www.flickr.com/photos/dimidub/

        Comment


        • #19
          Re: Foto club opstarten

          hallo. ik ben de mama van Mijke. ik ben eindelijk geregistreerd.
          ik heb zeker interesse. ik fotografeer graag maar wss niet altijd volgens de regels.
          dus ik wil graag bijleren en als er iemand eens Photoshop kan uitleggen ???
          count me in !

          Comment


          • #20
            Re: Foto club opstarten

            Als niemand een voorstel doet wil ik wel voorstellen om samen te komen
            Vrijdag 13 oktober in de cafetaria van Cultureel Centrum Zwaneberg in het centrum van Heist op den Berg. Om 20.00 (veel parking)
            Gelieve te laten weten, voor 11-10, wie er komt dan kan ik een plaatsje reserver.
            Als iemand een ander voorstel heeft: no hard fellings
            Mvg,
            SW
            BD1071BE

            Comment


            • #21
              Re: Foto club opstarten

              Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
              Als niemand een voorstel doet wil ik wel voorstellen om samen te komen
              Vrijdag 13 oktober in de cafetaria van Cultureel Centrum Zwaneberg in het centrum van Heist op den Berg. Om 20.00 (veel parking)
              Gelieve te laten weten, voor 11-10, wie er komt dan kan ik een plaatsje reserver.
              Als iemand een ander voorstel heeft: no hard fellings
              Is al wel wat uit de richting van de initiatiefnemer IMO, maar soit...
              Misschien doet de initiatiefnemer een ander voorstel ?

              Comment


              • #22
                Re: Foto club opstarten

                Oeps Soeki Wan, dan kan ik niet.
                Elke 2de en 4de vrijdag ben ik bezet (tot nu toe toch nog). En moet het net die datum zijn, Soeki Wan, dat ik dus niet kan. Sorry.

                Moet het snel gaan (deze week nog) of mag het na 13 okt. zijn? Ik wil het liefst op een vrijdag doen, kwestie voor mij is dat de beste avond van de week (moet in de week zeer vroeg opstaan, om 4.50 uur om te gaan werken) en voor de meeste mensen ook de laatste dag van de werkweek en kunnen we lang blijven zitten, he .
                Weet je wat? Ik ga vandaag nog zien bij ons hier in de buurt.

                Wat de dagen betreft als we ermee zouden starten. Elke 1ste of 3 vrijdag zou ik willen houden als dag. Het mag voor mij ook zelf de 2 zijn. Maar dat is iets dat we samen kunnen bespreken, he Andere dag van de week zijn voor mij niet interessant.
                Groeten
                Eric
                http://www.vijversenkoi.be

                Comment


                • #23
                  Re: Foto club opstarten

                  Ben net gaan zien hier bij mij in de buurt, maar was dat wel gesloten zeker.
                  Weten jullie wat? Ik ga het volgende doen. Nu vrijdag, om 20.00 uur (of moet het vroeger zijn?) samen komen in het cultureel centrum De Maere van Tielt-Wingen daarnaast is een taverne waar je goed kan zitten en vrij rustig is.
                  CC De Maere
                  Leuvensesteenweg 187
                  3390 Tielt-Winge
                  Het is wel even buiten mijn doel richting, maar dat ken ik daar goed.
                  Als ik moet mensen mee nemen, dan hoor ik het wel zeker?
                  Als het iets te snel is, en jullie liever een andere datum willen hebben, dan hoor ik wel (alle lees het wel), en kunnen we na 13 okt samen komen, zelfs bij een voorstel van Soeki Wan.


                  Later is het wel de bedoeling alles in de gemeente Kortenaken - Waanrode (of directe omgeving) te houden (alle liefst toch, zeker als we een goedkoop lokaal willen hebben), maar we kunnen nu al eens kennis maken.
                  Last edited by EricB; 3 oktober 2006, 16:15.
                  Groeten
                  Eric
                  http://www.vijversenkoi.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Foto club opstarten

                    Normaal gezien moet ik die dag zaalvoetballen
                    Het zou echter kunnen dat deze wedstrijd niet door gaat. In dat geval kan ik eventueel wel maar dat kan ik op dit moment dus nog niet bevestigen.
                    Ik hou het topic wel in de gaten en jullie op de hoogte.
                    Canon 30d + 28-135mm IS USM

                    Comment


                    • #25
                      Re: Foto club opstarten

                      Het is nu woensdag. Ik hoop toch een paar van jullie te mogen ontmoeten? Als het jullie niet past, dan lees ik het ook graag. Dan kunnen we alsnog een andere datum afspreken.
                      Het is de bedoeling dat ik daar 1 uur blijf wachten. Als er niemand komt, dan ga ook weer naar huis. Maar als ik hier merk dat jullie niet kunnen, dan spreek ik liever een andere dag af.
                      Last edited by EricB; 4 oktober 2006, 19:06.
                      Groeten
                      Eric
                      http://www.vijversenkoi.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Foto club opstarten

                        Ik had ook al het idee om foto club te stichten . Misschien ben ik ook geinteresseert.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Foto club opstarten

                          Oorspronkelijk geplaatst door EricB Bekijk bericht
                          Het is nu woensdag. Ik hoop toch een paar van jullie te mogen ontmoeten? Als het jullie niet past, dan lees ik het ook graag. Dan kunnen we alsnog een andere datum afspreken.
                          Het is de bedoeling dat ik daar 1 uur blijf wachten. Als er niemand komt, dan ga ook weer naar huis. Maar als ik hier merk dat jullie niet kunnen, dan spreek ik liever een andere dag af.
                          Lees dit nu pas, morgen kan ik dus niet wegens andere activiteit. Maar hou me zeker op de hoogte aub.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Foto club opstarten

                            Ik ben van scherpenheuvel en ik zal proberen daar te zijn in tielt-winge

                            Comment


                            • #29
                              Re: Foto club opstarten

                              ben van Aarschot, kom van Glabbeek en heb bouwgrond in Kortenaken liggen ;-)
                              zou wel een clubke in buurt van Aarschot zien zitten. ;-)
                              Nikonian

                              Comment


                              • #30
                                Re: Foto club opstarten

                                Ben inwijkeling van Tielt(Bt), als mijne auto start zal ik er
                                zeker zijn om eens naar je te komen luisteren.

                                Comment

                                Working...
                                X