Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perskaart...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Perskaart...

    Normaal mag er niemand op het circuit zelf komen onder de 18 jaar, dus kan je normaal gezien geen jobke krijgen als baancommisaris. Vraag er gewoon achter en hoop dat ze niet achter je leeftijd komen

    Greetz,

    PureVision

    Comment


    • #32
      Re: Perskaart...

      Als ik dat zo allemaal lees dan ben ik blij dat ik vriend aan huis ben bij G&A RACING.





      Last edited by Manu at; 22 september 2006, 22:19.

      Comment


      • #33
        Re: Perskaart...

        Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
        Ik ga er vanuit dat je je concertfoto's mag verkopen, zo lang je geen schriftelijke overeenkomst hebt met de artiest/management die't tegendeel vastlegt?
        Ik denk dat je hier een grove vergissing maakt. Je HEBT namelijk WEL een schriftelijke overeenkomst met de artist/management door het aankopen , het betalen en het gebruik van het toegangsticket van een concert. Je moet maar eens op de achterzijde van zo'n ticket naar de algemene voorwaarden kijken. In de meeste gevallen staat daar te lezen dat foto- en filmopnames niet toegestaan zijn. Dit is een schriftelijke overeenkomst !

        Oorspronkelijk geplaatst door rsted
        Anderzijds wordt een artiest beschouwd als 'publiek bezit', volgens mij.
        Het concert dat de artiest geeft - ondanks dat hij een publiek persoon zou kunnen zijn - heeft plaats in een privésfeer, maw in een niet publieke ruimte. Dus portretrechten en dergelijke zijn niet echt hard te maken.

        Ik wens je veel succes met je initiatief, maar als jouw initiatief ooit succesvol zou worden ga je tegen de lamp lopen. Geloof me vrij. Ik ken de sector vrij goed. De sector draait om geld en men zal daar niet makkelijk toelaten dat jij geld verdient op de kap van iemand anders.

        Als je weet dat bvb de hotdogverkoper op een concert een stuk van zijn inkomsten moet afdragen aan de zaaluitbater/organisator/artiest dan is er geen schijn van kans dat jij alleen geld gaat verdienen aan de foto's genomen op een concert.
        DigiCam

        Comment


        • #34
          Re: Perskaart...

          Oorspronkelijk geplaatst door Manu at Bekijk bericht
          Als ik dat zo allemaal lees dan ben ik blij dat ik vriend aan huis ben bij G&A RACING.
          Da's veruit de beste manier
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment

          Working...
          X