Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vervallen panden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vervallen panden

Oorspronkelijk geplaatst door T-design Bekijk bericht
    niet nodig, mijn koevoet sprak arabisch genoeg , ik was op een halve seconde na zn schedel aan het inrammen van ene die mijn partner (meisje) vasthad en ze net es goed in het gezicht wou slaan, hij zag mijn koevoet naderen en loste ze effe uit schrik, toen heeft ze kunnen lopen, zonder koevoet ging ik wel ineengestampt en half in coma wakker worden in het nabijgelegen ziekenhuis
    koevoet? Maakt dat deel uit van je standaard fotografie-uitrusting? Welk merk? Nikon? Canon? Manfrotto? ...

Comment

Voor sommige gevallen bestaat mijn fotouitrusting ook uit een helm, gordel en touw
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik zou willen naar Ronse afzakken. Das hier niet ver vandaan, maar na wat gegoogle lijkt het erop dat ze ook daar aan het afbreken/renoveren zijn.

Iemand die daar iets meer over weet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
          Klassieker.... Sanatorium in Tombeek?
          daar heeft de politie 2 weken geleden nog enkele ploegen paintballers
          buitengehaald.

grtz
          D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
          Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
          en ewa flitsspeelgoed

Comment

Allé da beloofd voor binnenkort.....
            www.olivierdutre.com
            Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Ik ben nu ook op zoek naar locaties (regio Belgisch Limburg). Ik volgde de raad hier om op google te zoeken naar "urbanlocaties", maar kreeg ironisch genoeg alleen dit topic als resultaat (en nog een ander topic van belgiumdigital). Verder geen resultaten.

Urbex.com is een verlaten site (ook weer ironisch )

Mijn volgend model zou graag poseren op een plaats met witte tegels (bijvoorbeeld een badkamer) en in een rijk herenhuis. Zelf ben ik ook nog op zoek naar verlaten panden, huizen, fabrieken, ...

Iemand enige tips?
              http://www.dennisclaes.be

Comment

Ik ben ook van de mening om locaties zoveel mogelijk via pm of urbexforum te delen.
                www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht
                  Ik ben ook van de mening om locaties zoveel mogelijk via pm of urbexforum te delen.
                  Die mening had ik dus ook en op basis daarvan heb ik enkele van deze "urbanshooters" benaderd via pm of mail.
                  Het antwoord dat ik kreeg was in de trand van "ik geef geen info over lokaties en bereikbaarheid daarvan", en dat is dan in mijn ogen niet collegiaal en ook erg kinderachtig.
                  Zelf ga ik altijd met mijn fotomaat en hoogstens nog een derde persoon naar dergelijke locaties en we bezochten o.a. La Chartreuse, Welkenraet, Montzen, kasteel Mesen en kasteel Noisy. Dus wie zich nu geroepen voelt om ons info over andere interessante locaties aan ons te verstrekken kan me mailen of een pm sturen.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

En wat zeggen we dan ....? Dank u Dennis ...!

Spijtig genoeg zit er niks tussen in mijn buurt.
                    http://www.dennisclaes.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6 Bekijk bericht
                      Ik zou willen naar Ronse afzakken. Das hier niet ver vandaan, maar na wat gegoogle lijkt het erop dat ze ook daar aan het afbreken/renoveren zijn.

Iemand die daar iets meer over weet ?

Zijn ze Ronse aan het renoveren ?
                      Tzou tijd worden !!
                      Al die oude en lege fabrieken hier

Ja ik weet er meer van.
                      Ze gaan " De Leie " idd met de grond gelijk maken en er een cultureel centrum neerplanten.
                      Maar de werken zijn nog niet gestart.
                      En Met de verkiezingen in het zicht en waarschijnlijk een nieuw stadsbestuur zal de afbraak nog niet voor morgen zijn.
                      Maar " De Leie " is niet vrij toegankelijk en is zeer goed afgesloten.
                      Delbaar ( een andere lege fabriek in Ronse ) idem.
                      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                        Kga volgende week eens naar Chateau Neufcour, is hier op een scheet (censuur?) van

Geinteresseerden mogen pm'en, je moet mij er wel bijnemen natuurlijk
                        dat is verloren moeite, 't is gerenoveerd

Comment

Het is inderdaad schandalig dat sommige mooie locaties zomaar ten grabbel worden gegooid. Neem nu bijvoorbeeld chateau noisy... vorig jaar zag het er nog helemaal anders uit. Het gebouw was toen al in slechte staat maar dit was door de natuurlijke afbraak, maar als je nu ziet dat de mooie trap bij de inkom volledig kapotgestampt is, dan krijg je het er echt koud van.

als er nog zo wild met locaties wordt omgesprongen dan krijg je zogezegde urban explorers zoals deze op de link: http://ckzone.org/download.php?id=9162.

Dat noemt zich ook "urban explorer" maar dan op zijn eigen manier van werken zeker??? Het is al meerdere malen gezegd en het blijft een echte schande.

Sorry folks, dat is mijn idee erover.
                          Groetjes DD
                          Fronstages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
                            Het is inderdaad schandalig dat sommige mooie locaties zomaar ten grabbel worden gegooid. Neem nu bijvoorbeeld chateau noisy... vorig jaar zag het er nog helemaal anders uit. Het gebouw was toen al in slechte staat maar dit was door de natuurlijke afbraak, maar als je nu ziet dat de mooie trap bij de inkom volledig kapotgestampt is, dan krijg je het er echt koud van.

als er nog zo wild met locaties wordt omgesprongen dan krijg je zogezegde urban explorers zoals deze op de link: http://ckzone.org/download.php?id=9162.

Dat noemt zich ook "urban explorer" maar dan op zijn eigen manier van werken zeker??? Het is al meerdere malen gezegd en het blijft een echte schande.

Sorry folks, dat is mijn idee erover.
                            Kort samengevat !

HARDE WAARHEID, wij (urban explorers) zien bij het posten van nieuwe reeksen van locaties die we eerder bezocht hebben telkens meer en meer vandalisme. We zijn geen archeologen maar willen bepaalde locaties "uit angst voor vandalisme" geheim houden. Hopelijk begrijpen beginnende UE'ers ons standpunt.
                            www.fotofolio.be

Comment

De beste raad die ik kan geven aan liefhebbers van verlaten gebouwen
                              bekijk eerst enige weken het urbexforum, en de websites van de leden. En leer ervan ! en als je dan nog geinteresseerd bent , registreer je dan, etc.

Ik link hieronder even de verwittiging die als openingszin staat op de website van een der zeer ervaren leden, Tchorski. U zal gelijkaardige teksten vinden op vele urban exploring sites de wereld rond.

Comment

Geocaching is ook wel een manier is om op speciaal locaties te komen.
                                Heb dat zelf 'n paar keer gedaan, niet alleen 't eind is interessant maar soms ook de weg ernaartoe (met veel omwegen).

ps: geocaching is 'n soort "schattenjacht" met gps
                                Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                                MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Working...
                                X