Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vervallen panden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vervallen panden

Oorspronkelijk geplaatst door BPVST
    Ik heb het enkel van horen zeggen.
    Het kasteelke te Bevingen bij Sint-Truiden (voormalige officiersmess - "verlaten" militair domein dus verboden toegang hé)
    Daar is nog steeds een militaire school. Echt verlaten is het dus niet

Groetjes
    Kiona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiona
      Daar is nog steeds een militaire school. Echt verlaten is het dus niet
      De mil. school is nu op Safraanberg (3km verder). Een deel van de oude gebouwen is nu een asielcentrum.
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

daarvoor is er het urbexforum en gelieve hier geen opsommingen te maken van leestaande locaties, als je fullmember bent bij urbexforum heb je toegang tot al dergelijke informatie, het is een uitermate slecht id dergelijke locaties zomaar effe openbaar online te zetten, daarmee moedig je enkel maar toerisme en vandalisme aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T-design Bekijk bericht
          daarvoor is er het urbexforum en gelieve hier geen opsommingen te maken van leestaande locaties, als je fullmember bent bij urbexforum heb je toegang tot al dergelijke informatie, het is een uitermate slecht id dergelijke locaties zomaar effe openbaar online te zetten, daarmee moedig je enkel maar toerisme en vandalisme aan
          een tik van de molen gekregen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dasilva Bekijk bericht
            een tik van de molen gekregen?
            ik heb in geen jaren geen echte molen meer gezien dus het zou me verbazen...

Comment

Kan T zijn opmerking wel begrijpen.
              Mensen die dit graag doen, en wil doen, vinden die locaties.
              Zoals al gezegd , google even of ga even langs bij urbexforum.com , en je bent zo veel loctaies rijker!
              Denk wel, dat zoals hier al ondervonden is, dat het niet legaal is wat je doet, en dat er gevaren zijn. Slechte toestand gebouwen, en dat is zeer zacht uit gedrukt in sommige gevallen..., krakers, zwervers of drugsgebruikers die er rondhangen in veel locaties, Giftige spullen die er liggen.... maw u bent gewaarschuwd
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom Bekijk bericht
                Kan T zijn opmerking wel begrijpen.
                Mensen die dit graag doen, en wil doen, vinden die locaties.
                Zoals al gezegd , google even of ga even langs bij urbexforum.com , en je bent zo veel loctaies rijker!
                Denk wel, dat zoals hier al ondervonden is, dat het niet legaal is wat je doet, en dat er gevaren zijn. Slechte toestand gebouwen, en dat is zeer zacht uit gedrukt in sommige gevallen..., krakers, zwervers of drugsgebruikers die er rondhangen in veel locaties, Giftige spullen die er liggen.... maw u bent gewaarschuwd
                maar wat heeft het publiceren van lijstjes op BD nu met vandalisme te maken? Het waren echt wel geen fotografen die in Nieuwpoort brand hebben gesticht en ik denk ook niet dat kleine vandaaltjes BD afspeuren op zoek naar info over vervallen panden ...

Comment

Erzijn ook andere mensen, die hobbys hebben, bv grafi. spuiters ect.. die volop locaties zoeken.
                  Online info, is handing, maar geeft ook nadelen, net zoals alles voor en nadelen heeft.

En vergis je niet. Er zoeken ook mensen die als hobby hebben, afbreken, op het internet.
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

maar wat heeft het publiceren van lijstjes op BD nu met vandalisme te maken? Het waren echt wel geen fotografen die in Nieuwpoort brand hebben gesticht en ik denk ook niet dat kleine vandaaltjes BD afspeuren op zoek naar info over vervallen panden ...
                    vandalen en graffiti spuiters zitten overal en zoeken ook overal hun informatie en als een eigenaar van een bepaalde locatie via google vind dat er openbaar gesproken word over zn boeltje resulteert dat in 1 iets, betere afsluitingen, eventueel security, meer politie die es langskomt etc etc... daarom urbexforum, daar kan je niet zomaar dergelijke informatie krijgen of zien... wat Tom zegt is ook waar, vaak is het gevaarlijk, tot erg gevaarlijk

Comment

vandalen en graffiti spuiters zitten overal en zoeken ook overal hun informatie en als een eigenaar van een bepaalde locatie via google vind dat er openbaar gesproken word over zn boeltje resulteert dat in 1 iets, betere afsluitingen, eventueel security, meer politie die es langskomt etc etc... daarom urbexforum, daar kan je niet zomaar dergelijke informatie krijgen of zien... wat Tom zegt is ook waar, vaak is het gevaarlijk, tot erg gevaarlijk
                      wie niet waagt blijft maagd ...

Comment

wie niet waagt blijft maagd ...
                        gezult wel ontmaagd worden als ge voor 6 marrokanen zult staan

(niets met racisme te maken dit voor het die toer uitdraait, ik heb er zelf voor gestaan dus tgaat over een feit)

Comment

gezult wel ontmaagd worden als ge voor 6 marrokanen zult staan

(niets met racisme te maken dit voor het die toer uitdraait, ik heb er zelf voor gestaan dus tgaat over een feit)
                          en? deed het deugd? Allemaal een kwestie van de juiste manier van ademhalen naar het schijnt ... van horen zeggen hoor !!!

en nu ga je toch niet beweren dat die marokkanen lid waren van BD???

Comment

en? deed het deugd? Allemaal een kwestie van de juiste manier van ademhalen naar het schijnt ... van horen zeggen hoor !!!

en nu ga je toch niet beweren dat die marokkanen lid waren van BD???
                            ik vrees dat het van niet willen verstaan is bij jouw , vandalen en graffitie spuiters, koperjagers of gewoon kleine kinderen zitten overal te zoeken naar nieuwigheden...

6 van die vuistklare verveelde crimineeltjes voor je staan hebben als je maar met 2 bent en elk een zware rugzak bij hebt is echt geen lachtertje hoor...

Comment

ik vrees dat het van niet willen verstaan is bij jouw , vandalen en graffitie spuiters, koperjagers of gewoon kleine kinderen zitten overal te zoeken naar nieuwigheden...

6 van die vuistklare verveelde crimineeltjes voor je staan hebben als je maar met 2 bent en elk een zware rugzak bij hebt is echt geen lachtertje hoor...
                              was ironisch bedoeld hé ...

volgende keer kom ik wel met je mee ... ik spreek een mondje Arabisch ...

Comment

was ironisch bedoeld hé ...

volgende keer kom ik wel met je mee ... ik spreek een mondje Arabisch ...
                                niet nodig, mijn koevoet sprak arabisch genoeg , ik was op een halve seconde na zn schedel aan het inrammen van ene die mijn partner (meisje) vasthad en ze net es goed in het gezicht wou slaan, hij zag mijn koevoet naderen en loste ze effe uit schrik, toen heeft ze kunnen lopen, zonder koevoet ging ik wel ineengestampt en half in coma wakker worden in het nabijgelegen ziekenhuis

Comment

Working...
                                X