Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar hebben jullie je webalbums?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Waar hebben jullie je webalbums?

    Niemand die er zo eentje kent?
    http://katrijn.fotopic.net
    Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

    Comment


    • #32
      Re: Waar hebben jullie je webalbums?

      Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
      Server (goedkope oude laptop) thuis die permanent aan staat.

      Via een domain name bij bv no-ip.com (gratis) is je site bereikbaar ook al krijg je van je provider een ander ip-adress.

      Een laptop is gemakkelijk omdat die een ingebouwde batterij heeft en daar even verder op kan als de stroom uitvalt. De rest (modem & router) starten automatisch terug op als de stroom er terug is.


      Jo.
      Welke provider heb je? Bij de meeste mag je geen eigen server draaien.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

      Comment


      • #33
        Re: Waar hebben jullie je webalbums?

        Mobistar.
        Heb niet echt gecontroleerd of het mag of niet.

        Het is niet dat er storm gelopen wordt. (Voorlopig) is het alleen de trafiek door BD gegenereerd.

        Jo.

        Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        Welke provider heb je? Bij de meeste mag je geen eigen server draaien.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment


        • #34
          Re: Waar hebben jullie je webalbums?

          Ik heb mijn webalbum op Canon Image Cateway, geleverd op cd bij de aankoop van mijn Canon

          Binnenkort heb ik ook een website bij telenet, dus daar kan nog eens veel op.....
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

          Comment


          • #35
            Re: Waar hebben jullie je webalbums?

            iemand enig idee welke FLASH GALLERIES er allemaal gratis zijn?

            ik heb het over diensten als simpleviewer http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/ en http://www.flashimagegallery.com/demo/gallery/

            etc

            ik zoek een catchy flash fotogallery, perfect voor op een "partysite". Moet ook mogelijkheid hebben tot JPEG opslaan...

            Comment


            • #36
              Re: Waar hebben jullie je webalbums?

              Ik heb dit ook een keer gevraag : ( hier ). Ik ben uiteindelijk bij zenfolio terecht gekomen, tot nu toe zeer tevreden van. Je kan een proefaccount starten om alles eens rustig te bekijken, voor 25 euro per jaar heb je onbeperkte ruimte.
              Een eigen site maken is natuurlijk mooier en toffer, maar ik kies toch voor de functionaliteit en gebruiksgemak.

              Bert

              Comment


              • #37
                Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                Ik hou het bij pbase.
                fotosite

                Comment


                • #38
                  Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                  Pbase. Dankzij hen verkoop ik foto's in de USA, omdat dit de site bij uitstek is waar veel publishers komen kijken als ze foto's nodig hebben. Voor $23 per jaar heb je 400 Mb, wat ruim voldoende is. Je foto's daar full size posten is sowieso geen goed idee, omdat er evengoed heel wat gepikt wordt.
                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #39
                    Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Wil je zonder limiet foto's plaatsen dan moet je 50 euro per jaar betalen.

                    Dit is ook zo voor Pixagogo...

                    mvg,
                    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                    Comment


                    • #40
                      Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                      Misschien tijd om onze 'droom' site op te ontwikkelen?



                      Momenteel heb ik een volledige website op overschot: server, bandwith, disk space, de hele rataplan. Reden? Wou die gebruiken voor concertstock.com, een site waar concertfotografen hun foto's kunnen verkopen, maar wegens de juridische onduidelijk is dat plan effe in de frigo gestoken (maar nog niet in de diepvries :-) ) Dus
                      www.YourConcertShots.com

                      Comment


                      • #41
                        Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
                        Ik heb dit ook een keer gevraag : ( hier ). Ik ben uiteindelijk bij zenfolio terecht gekomen, tot nu toe zeer tevreden van. Je kan een proefaccount starten om alles eens rustig te bekijken, voor 25 euro per jaar heb je onbeperkte ruimte.
                        Een eigen site maken is natuurlijk mooier en toffer, maar ik kies toch voor de functionaliteit en gebruiksgemak.

                        Bert
                        Wel, en ik heb me sinds kort ook ingeschreven op zenfolio, en laat Flickr dan voor wat het is. Ik betaal 40 USD/jaar voor onbeperkte opslag
                        zenfolio is gewoon veel mooier qua design, en meer straight to the point. Het is wel niet altijd even snel
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                        http://supermasj.zenfolio.com

                        Comment


                        • #42
                          Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                          Ik gebruik Picasa (Google) voor de albums en Imageshack.us voor de foto's op BD.
                          Canon 350D
                          Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                            Op mijn eigen webserver Enige nadeel is de beperkte uploadsnelheid (voor bezoekers dan toch) en eventueel volume quota (van de ISP), alhoewel ik daar ver onder blijf tot nu toe.
                            David Leemans
                            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                            Comment


                            • #44
                              Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                              doe mij maar Flickr.com ....
                              in principe kan je onbeperkt uploaden ... als je maandelijkse upload opgebruikt is ... kan je nog altijd doormailen ... (wat ik ALTIJD doe) ... géén re-sizing nodig ... gebeurd via site zelf ! en Flickr is een toffe community !
                              Nikon D80 + MBD80 + met twee zoomlenzen
                              http://www.flickr.com/photos/bellybouncer/

                              Comment


                              • #45
                                Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                                'k Zit op dit moment in mijn proeftijd bij Zenfolio. Op 't eerste gezicht bevalt dit account mij wel, maar... ik ben dringend op zoek naar de optie om dat winkelwagentje weg te krijgen. Heb in mijn instellingen al aangegeven dat prints orderen not alloud is, maar toch verschijnt dat wagentje en je kunt er nog iets indoen ook.
                                Wie van de Zenfolio gebruikers weet hoe je uit kunt schakelen dat die site jouw foto's zomaar gaat kunnen verkopen?

                                Comment

                                Working...
                                X