Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar hebben jullie je webalbums?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar hebben jullie je webalbums?

    Bij mijnalbum.nl is 500 mb gratis, voor 1,95 per maand krijg je 2500 mb, zonder reclame. Foto's kunnen in originele grootte bekeken worden, albums blijven onbeperkt bewaard. Er kunnen ook foto's besteld worden. Werkt voor mij prima !

    Comment


    • #17
      Re: Waar hebben jullie je webalbums?

      Oorspronkelijk geplaatst door dodger
      Bij rozzohost betaal ik 84 euro/jaar voor 2 gig en daar zit al een .com bij in de prijs, denk dat dit dus iets goedkoper is niet?
      Bij b-one.net 2gig + gratis domeinnaam en ONBEPERKTE traffic !!! € 87
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #18
        Re: Waar hebben jullie je webalbums?

        Bij lunarpages.com betaal ik 6,95 $ per maand.

        Tot 5gb opslag, 400gb dataverkeer p.maand,gratis domeinnaam,gratis setup,ongelimiteerde mysql db's,frontpage en dreamweaver compatible,blog,fotogallery en forum.
        Hier gaat het wel om complete webhosting,niet specifiek over het aanbieden van webalbum functionaliteit,alhoewel dat ze ook een fotogallerij optie in dit pakket aanbieden.
        Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

        Comment


        • #19
          Re: Waar hebben jullie je webalbums?

          Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
          Bij b-one.net 2gig + gratis domeinnaam en ONBEPERKTE traffic !!! € 87
          Ik heb nu Fotopic Premium, dat kost ongeveer 66 euro per jaar (45 Britse Pond). Je krijgt meteen 2GB, en daar komt elk jaar nog eens 2GB bij. De dagelijkse download-limiet is 7,5GB. Ik moest wel upgraden van een gratis account, want daar was de dagelijkse limiet maar 500MB. Zondag was er daar meer dan 3GB gedownload omdat het nieuwe album van de triatlon blijkbaar heel populair is.

          Nu kan ik ook kiezen om de foto's in originele kwaliteit te laten zien (dat gaat niet bij een gratis-account), maar daar wacht ik nog wat mee tot de grote toeloop van het triatlon-album wat geminderd is, anders wordt mijn album weer "Suspended" .
          En ik krijg ook een heleboel extra-opties, maar moet nog uitzoeken wat ik daar allemaal van ga gebruiken.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #20
            Re: Waar hebben jullie je webalbums?

            Pbase

            Comment


            • #21
              Re: Waar hebben jullie je webalbums?

              Flickr.com

              €20/jaar - uploadlimiet van 2Gb/maand - unlimited storage capacity.

              Kan toch niet beter?
              Nikon D70 - Sigma 17-50 (F2.8) - Sigma 70-200 (F2.8) - Sigma 30 (F1.4) - SB 600

              Comment


              • #22
                Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                Photobucket.com

                Zeer gebruiksvriendelijk en volkomen gratis
                Nikon D200 (Nikkor DX 18-200mm VR & SB-800)
                Kodak DX6490 (Schneider 38-380 mm)

                Comment


                • #23
                  Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                  Binnenkort komt er een nieuwe online service waarbij je foto's te koop kan aanbieden. (gericht op Nederlandstalige markt)
                  Deze foto's worden dan na betaling per post verzonden. (waarbij je zelf de foto's 'afdrukt' en verzend) Misschien iets interessants voor enkelen van jullie ?

                  Je kan de nieuwste (beta) versie alvast online bekijken op http://dev.pixendpro.be

                  Tegen oktober 2006 moet alles klaar zijn. Wie meer info wenst, stuur gerust een bericht.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                    Ik gebruik jalbum.
                    Ziehier het resultaat: http://users.telenet.be/nikodeleu

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                      Normaal op mijn webruimte.Maar vandaag ook een een testje gedaan in telenet foto.
                      Daar kan je gratis tot 250MB gebruiken.Wil je zonder limiet fot's plaatsen dan moet je 50 euro per jaar betalen.

                      Mijn albums bij telenet foto :

                      http://foto.telenet.be/chrismir

                      je kan er ook direct naar linken maar dan zet telenet er onderaan tekst bij

                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                        Oorspronkelijk geplaatst door mir
                        je kan er ook direct naar linken maar dan zet telenet er onderaan tekst bij
                        Euh,neen ...

                        Het is iets bij die resem instellingen waar ik elke keer weer opnieuw moet zoeken hoe het was ... een pest ,mo ja,het is verniet hé .



                        Dixie
                        ooit ... .

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                          Ik gebruik de webruimte van mijn Telenetabonnement.
                          Ik dacht zo'n 50mb. Niet zoveel, maar voorlopig is 50mb voldoende om mijn fotosite erop te zetten.
                          http://users.telenet.be/portfoliodirk/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                            Ik heb onlangs een vergelijking gemaakt tussen een aantal (gratis) fotosites: Flickr (Yahoo), Kodak,
                            AOL Pictures, Picasa (Google), Filmloop, Sharpcast, Pixagogo (Telenet). Alles samen genomen vind ik
                            AOL Pictures het beste, zowel voor de fotograaf die foto's plaatst als voor de kijker:
                            - onbeperkte gratis webruimte
                            - uploaden via drag-and-drop vanuit elke toepassing, vb. Windows Explorer of Photoshop Elements Organizer
                            - keuze uit 2 resoluties: print of web (met automatisch rescaling)
                            - je kunt opvragen naar wie je een bepaald album verstuurd hebt
                            - kijker kan volledig album ineens downloaden
                            - gebruiksvriedenlijke en mooi-ogende user interface
                            Nadelen
                            - geen user-friendly URL om door te sturen, zie bijv.:

                            - uitnodigingsmail komt van AOL Pictures (je kunt die natuurlijk eerst naar jezelf laten versturen en
                            dan doorzenden).

                            Google Picasa Webalbum is overigens ook niet slecht, maar biedt geen integratie via drag-and-drop en is dus
                            eerder bedoeld om te gebruiken in combinatie met de Picasa organiser.

                            Indien je zelf host, vind ik JAlbum de ultieme tool.

                            Voor wie er meer over wil weten: op 12 september geef ik in Brugge een voordracht over deze en nog een aantal
                            andere tools, zie http://www.hcc-vl.be (regio Brugge/agenda) of het Belgium Digital forum "Waarheen vandaag".

                            Johan
                            Last edited by hccbrugge; 29 augustus 2006, 13:01. Reden: abonnement
                            JohanD

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                              Absoluut (zoals meerderen voor mij al hebben gezegd) www.flickr.com!

                              Explore Paulien’s 18 photos on Flickr!


                              Gr, photoshopper@sydney

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waar hebben jullie je webalbums?

                                Hallo,

                                eigenlijk zoek ik een site waar je mooie "doorblader"albums kan maken die online te bekijken zijn voor iedereen. Daarmee bedoel ik een soort fotoboeken waar je doorheen bladert, zoals je ook kan laten afprinten, maar dan in dit geval niet om af te printen, maar om te "sharen". Weet iemand zo'n plaatsje op het net?
                                http://katrijn.fotopic.net
                                Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                                Comment

                                Working...
                                X